خانه / تکنولوژی / دلایل عدم موفقیت فروشگاه های اینترنتی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0٫00 از 5)
Loading...

دلایل عدم موفقیت فروشگاه های اینترنتی

تصاویر با کیفیت نامناسب و توصیف نادرست محصولات

وقتی محصولی را برای فروش ارائه میدهید، مشتریان قبل از هر چیز به تصویر آن محصول نگاه می کنند. اگر از تصاویر بی کیفیت و یا توصیف های کوتاه در خصوص این محصولات استفاده کنید، مشتریان هیچ تمایلی به خواندن مطلب نداشته و خیلی ساده از کنار آن عبور خواهند کرد. در بخش توصیف محصولات، هرگز در خصوص هزینه ها، مفصل بحث نکنید. تنها به ذکر مشخصات و کارایی محصولات خود بپردازید.

 

عدم توجه به اطلاعات تماس

شاید این مساله چندان مهم نباشد، اما قرار دادن اطلاعات کامل تماس در صفحه اول محصولات، مشتریان بالقوه در پی داشته و اعتبار برند شما را تا دو برابر افزایش خواهد داد. مشتریان پیش از خرید، ابتدا به اطلاعات تماس نگاه میکنند. اگر نتوانید آدرس دقیق و شماره های تماس را در اختیار مشتریان قرار دهید، باعث جلب اعتماد آنها شده و به موازات آن، خرید از وب سایتتان با شکست مواجه خواهد شد.

عدم وجود سیستم منظم

یکی از مهمترین عوامل شکست فروشگاه اینترنتی ، نداشتن سیستمی منظم جهت بررسی سایت، تبلیغات آن و در نهایت اصلاح آن است. فروشندگان زیادی هستند که هیچگاه تبلیغات طراحی شده خود را تغییر نمی دهند. شما باید همواره وضعیت تبلیغات سایتخود را کنترل و اصلاح کنید تا حداکثر میزان پاسخ از تبلیلغات را بدست آورید.

صفحه نمایش بزرگ و کوچک

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که هر روز بیشتر و بیشتر به موبایل ها روی می آورد. این در مورد وب سایت های در زمینه تجارت الکترونیکی ، شدت بیشتری می یابد. اگر فروشگاه اینترنتی تان به درستی بر روی صفحات موبایل راه اندازی نشود، هرگز موفقیت کافی در فروش محصولات را کسب نخواهید کرد. زیرا که مشتریان شما بیشتر با گوشی های همراه خو اقدام به خرید کالاهای اینترنتی می کنند.

عدم اجبار برای خرید محصولات

هیچ اجباری را جهت خرید محصولات خود به بازدیدکننده القاء نمی کنید. ممکن است محصولات شما به دلیل کیفیت های بالا و استاندارد کالایی که دارند، موردتوجه افراد زیادی واقع شود اما همین افراد به محض خروج از سایت، به مرور زمان و به تعویق انداختن زمان خرید، محصولات شما را فراموش خواهند کرد. برای حل این مشکل به بازدیدکنندگان، یک سری محصولات و امکانات رایگان و همچنین تخفیف بدهید و در ضمن برای هر تخفیف یک زمان پایان اعتبار در نظر بگیرید.

عدم آگاهی دادن به خریداران در مورد تجارت شما

عاملی دیگر که در شکست فروشگاه اینترنتی نقش دارد، عدم آگاهی دادن به خریداران در مورد تجارت شما است. بدین معنا که چنانچه خریداران اطلاعات کافی در مورد طرف مقابل خود که قرار است از آنها محصول را خریداری نمایند داشته باشند، با اطمینان و اعتماد بیشتری در این راه گام بر می دارند. در سایت خود صفحه ای با نام “درباره ما” شامل اطلاعاتی از قبیل تاریخچه بنگاه اقتصادی خود، کارمندان، اطلاعات تماس و غیره قرار دهید.

عالی بود(0)غیر مفید(0)

همچنین ببینید

۶ روش برای هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی تازه‌ تاسیس

۶ روش برای هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی تازه‌ تاسیس

فروشگاه شما فقط یک‌بار لانچ می‌شود و شما می‌خواهید از این لانچ اول به عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *