خلاصه جدیدترین ها

اردیبهشت, 1401

  • 7 اردیبهشت

    ۹ اصل مهم برای موفقیت در برندینگ

    ۹ اصل مهم برای موفقیت در برندینگ

    بسیاری از کسب و کارها در تله برندینگ قرار می گیرند. منظورم از تله چیست؟ یعنی برای شرکت خود یک لوگو طراحی می کنند. وب سایت و شبکه اجتماعی اختصاصی خود را راه اندازی می کنند، محصولات خود را می فروشند و گمان می کنند که تمام مراحل را طی …

    ادامه نوشته »
  • 6 اردیبهشت

    آموزش ماتریس بازاریابی محتوا در ٧ مرحله

    آموزش ماتریس بازاریابی محتوا در ٧ مرحله

    محتوا در هر حوزه از دیجیتال مارکتینگ حضور دارد؛ فقط نحوه و شکل ارائه آن متفاوت است. بازاریابی محتوایی یکی از اصلی ترین، ارزان ترین و پربازده ترین روش های بازاریابی‎ دیجیتال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. هر کسب و کاری برای جذب مخاطبان بیشتر و ارائه بهتر کالا یا …

    ادامه نوشته »
  • 6 اردیبهشت

    معرفی ۶ مورد از موثرترین شبکه های اجتماعی در بازاریابی

    معرفی ۶ مورد از موثرترین شبکه های اجتماعی در بازاریابی

    زمانی که به ایجاد یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود فکر می کنید، چه پلتفرم هایی به ذهن شما خطور می کند؟ پاسخ این سوال می تواند بسته به صنعتی که در آن فعالیت می کنید متفاوت باشد. اما قطعا نام بسیاری از شبکه های …

    ادامه نوشته »