خلاصه جدیدترین ها

خرداد, 1401

  • 10 خرداد

    الگوریتم EAT

    الگوریتم EAT گوگل

    EAT گوگل مخفف عبارت Expertise – Authoritativeness – Trustworthiness است و در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان مجموعه ای از استانداردها برای ارزیابی کیفیت سایت ها معرفی شد. گوگل برای ارزیابی کیفیت یک سایت از سه جنبه مهم تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن استفاده می کند.   EAT گوگل …

    ادامه نوشته »

اردیبهشت, 1401

  • 20 اردیبهشت

    درس‌هایی که از یک دیجیتال مارکتر موفق آموختم(قسمت اول)

    درس‌هایی که از یک دیجیتال مارکتر موفق آموختم(قسمت اول)

    بازاریابی دیجیتال به عنوان یکی از ارکان اصلی و بسیار مهم فرایند بازاریابی کسب و کارهای امروزی به شمار می‌رود که توانسته طبق آمارها، بازاریابی سنتی با آن ریشه تاریخی را در حدود کمتر از۲۰ سال کنار بگذارد. قطعا پشت استراتژی های هوشمند دیجیتال مارکتینگ یک دیجیتال مارکتر موفق حضور …

    ادامه نوشته »
  • 19 اردیبهشت

    پنج استراتژی بی نظیر بازاریابی B2C که باید امتحان کنید

    براساس گزارش eMarketer، تا سال 2023 میزان فروش محصولات حاصل از تجارت الکترونیکی B2C، به بیش از ۲۹ تریلیون دلار خواهد رسید. هنگامی که این عدد را به تعداد خرده فروشان موجود در فضای کسب و کار نسبت دهیم؛ این میزان تولید سرمایه، بی سابقه و حیرت انگیز است. eMarketer …

    ادامه نوشته »