خانه / بازاریابی / درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار در اینستاگرام
درگاه پرداخت اینترنتی
درگاه پرداخت اینترنتی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار در اینستاگرام

اگر یک کسب‌وکار کوچک اینستاگرامی دارید و فکر می‌کنید بمب هم تکان‌تان نمی‌دهد سخت در اشتباهید. یک لحظه صبر کنید. اگر همین فردا یک بلوک بزرگ به اسم فیلترینگ جلوی اینستاگرام بگذارند، چه کار می‌کنید؟ یا اگر اینستاگرام به هر دلیل منطقی یا غیرمنطقی، بی‌خبر حساب شما را مسدود کند چه؟ خبرِ بد: در خطر هستید.

گم شدن همان مرگ است

از دست رفتن مشتریان دردسر کوچکی نیست. شاید بهتر باشد بگوییم بزرگترین شکست ممکن است. بازسازی دوبارۀ راه ارتباطی و اطلاع دادن به دایرۀ افرادی که هیچ راه تماسی با آن‌ها ندارید، کمر کسب‌وکارتان را می‌شکند.

مهم نیست کسب‌وکارتان چه اندازه‌ای دارد. اگر روی درآمدتان حساب کردید، این را مدیون مشتریان‌تان هستید. مشتریان شما سرمایه‌تان هستند. محتوایی که برای هر چه بیشتر شناخته‌شدن تولید می‌کنید (عکس و متن و ویدیو و…) هزینه‌های رایج شما است. روی زمین سست خانه بنا نکنید.

وبسایت ساده و چهار ویژگی کاربردی

راه‌اندازی یک وبسایت جمع‌وجور و نه‌چندان پیچیدۀ فروشگاهی، خطر را از شما دور می‌کند. کافی است سراغ وردپرس بروید، یک وبسایت ساده فراهم کنید و محصول‌تان را به نمایش بگذارید. این کار چند منفعت دارد:

۱٫ گوگل شما را می‌شناسد: اگرچه خیلی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی دنبال نیازمندی‌های‌شان می‌گردند، اما گوگل همچنان بزرگترین مرجع است. اگر وبسایت داشته باشید و در آن محتوای مفید دربارۀ کار و محصول‌تان تولید کنید، نرم‌نرم در گوگل جا پیدا می‌کنید. با ادامۀ فعالیت در اینستاگرام شانس دیده‌شدن‌تان در گوگل چندان زیاد نخواهد بود.

۲٫ کاربران را می‌شناسید: می‌توانید یک بانک جامع از مشتریان‌تان داشته باشید؛ بانکی با شمارۀ تماس، نشانی و… که در تصمیم‌گیری‌های بعدی راهنمای‌تان خواهد بود.

۳٫ جدی‌تر گرفته می‌شوید: یقیناً یک وبسایت معتبرتر و وجیه‌تر از یک صفحۀ اینستاگرام به‌نظر می‌رسد. برای اینکه اعتمادِ کاربران در فضای بی‌دروپیکر مجازی را جلب کنید، نیاز به پایگاهی موجه‌تر دارید

۴٫ ساز و کار مالی‌تان را بهبود می‌دهید: تا زمانی که روی شبکه‌های اجتماعی حساب باز کرده‌اید، روش دریافت هزینۀ خدمات/محصول احتمالاً «کارت به کارت» است. اگر وبسایت داشته باشید، می‌توانید از یک درگاه پرداخت اینترنتی برای جابه‌جایی‌های مالی استفاده کنید. این کار هم برای شما هم برای مشتری‌تان دلپذیرتر خواهد بود.

چطور ساز و کار مالی را سامان بدهیم؟

این روزها اجارۀ فضای میزبانی وب (Host) و خریدن یک دامنه (Domain) از آب خوردن هم ساده‌تر است. کافی است یک وردپرس روی هاست‌تان نصب کنید و یک پوسته متناسب فروشگاهی (Template) انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : 

ترفندهای بازاریابی و افزایش فروش برای استارتاپ‌ها

با اضافه کردن چند افزونۀ کاربردی (Plug-in) یک فروشگاه آنلاین خواهید داشت. حالا کافی است برای هر محصول محتوای متنی و تصویری خوب و باکیفیت تولید کنید.

اما نه، صبر کنید هنوز یک چیز مهم باقی مانده:

یک درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد تهیه کنید

برای اینکه همه چیز بی‌دردسر پیش برود، به یک درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارید. ممکن است نتوانید مدارک لازم برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانکی را فراهم کنید. خب، نترسید، دنیا تمام نشده:

یک درگاه پرداخت واسط انتخاب کنید. اگر نمی‌خواهید بابت هر پرداخت کارمزد بپردازید، راه بهتری هم وجود دارد:

یک درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد انتخاب کنید.

اگر نه خیالِ کارمزددادن دارید، نه می‌خواهید دیر به دیر پول‌تان به حساب بانکی‌تان برسد، راه بهتری هم هست:

یک درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد انتخاب کنید که نه‌تنها دردسرتان نمی‌دهد، بلکه شما را در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌دهد و مشتریان‌تان را همیشه از تخفیف در لحظۀ پرداخت برخوردار می‌کند.

منبع : ویرگول

عالی بود(1)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =