خانه / اخبار / معرفی آکو نیوز – یکی از بهترین وب سایت های خبری
آکو نیوز - موتور جستجوگر اخبار پارسی - اخبار لحظه ای از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان
آکو نیوز - موتور جستجوگر اخبار پارسی - اخبار لحظه ای از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

معرفی آکو نیوز – یکی از بهترین وب سایت های خبری

در حال حاضر  یکی از ابزارهای انتقال اطلاعات اینترنت می باشد که نقش بسازیی در زندگی روزمره و بخصوص اطلاع رسانی و آگاه سازی پیدا کرده است. امروزه اکثر مردم از اینترنت به جای روزنامه ها و مجلات با موضوعات گوناگون استفاده می کنند. بنابراین وجود سایت های خبری بدیهی بوده و تعداد این قبیل وب سایت ها در حال افزایش میباشد.

سایت های خبری در ایران از موثرترین رسانه های کشور محسوب می شوند و قابلیتهایی چون به روز رسانی لحظه ای ، دسترسی سریع و آسان و رایگان ، این سایت های خبری را به رسانه های مهم ایران تبدیل نموده ، اما در این میان سایت های خبری با امکانات و طراحی عالی ، ظاهر ساده و کاربر پسند ، سرعت بارگذاری زیاد و امکانش نمایش صحیح در انواع ابزار ها شامل موبایل و تبلت ، استفاده از منابع موثق و اخبار کاملا بروز و صحیح کمتر دیده می شود!

با افزایش سایت های خبرگذاری ، رسانه هایی مانند روزنامه ها و مجلات ،جای خود را به این قبیل سایت داده اند. بنابراین  نقش سایتهای خبری و خبرگزاریهای آنلاین، بیشتر و پر رنگ تر میشود.

 

برخی از  مهم ترین امکانات سایت های خبری

  1. محتوای با کیفیت بالا، ساده و خوانا
  2. انتشار اخبار صحیح همراه با منابع معتبر
  3. دسته بندی، چیدمان مناسب ux
  4. سرعت بارگذاری بالای سایت
  5. امکان ثبت نظر کاربران
  6. امکان دسته بندی و بخش بندی محتوا
  7. طراحی واکنشگرا و داشتن نسخه موبایل
  8. به روز رسانی سریع محتوا و اخبار
  9. استفاده از تصاویر با کیفیت و تا حد ممکن کم حجم
  10. احترام به سلیقه های مختلف و بی طرف بودن

با توجه به موارد مطرح شده در بخش بالا یکی از این سایت ها را معرفی خواهیم کرد.

سایت خبری آکو نیوز یکی از معتبرترین سایت های خبری در ایران است که تیتر جدیدترین و مطرح ترین اخبار روز کشور را از سایر سایت های گوناگون خبری و مجلات جمع آوری کرده و پس از بررسی و تحلیل خودکار ، آنها را به در بخش های مرتبط منتشر میکند.

 

این پورتال خبری از تابستان سال 1400 و توسط مجموعه نرم افزاری آکو توسعه و راه اندازی شد. تفکر اصلی  برای راه اندازی این پورتال هوشمند این بود که: کاربر با چند کلیک در بین اطلاعات صدها و یا هزاران سایت ، اطلاعات مورد نظر خود را در یک قاب انتخاب ؛ مشاهده و مطالعه نموده و در زمان و تمرکز خود صرفه جویی نماید.

 

این سایت علاوه بر اطلاع رسانی و خبر، اخبار فرهنگی ، سلامت ، امور استخدامی ، گردشگری و حتی ورزشی را نیز پوشش میدهد.

 

 سایت آکو نیوز با داشتن بیش از 45 منبع بروز خبری از بزرگترین سایت های خبری یا تیتر جدیدترین اخبار ایران میباشد که در 12 بخش جمع آوری و منتشر شده است و میتوانید نظرات خود را بصورت مستقل برای هر کدام از اخبار ثبت نموده و یا آنها را در سایر جوامع مجازی نظیر واتساپ و لینکدین و غیره باز نشر نمایید.

 

 سایت آکو نیوز دارای نسخه حرفه ای PWA   بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزار یا پیش نیازی ندارد و کافیست تنها گزینه add to home  را در مرورگر خود انتخاب کرده تا برای همیشه وب سایت akonews.ir  را بصورت مستقل و کامل داشته باشید.

 

عالی بود(2)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *