خانه / امنیت فضای مجازی / بالاخره درگاه زرین پال هم فیلتر شد!
زرین پال فیلتر شد
زرین پال فیلتر شد
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (7 رای, میانگین: 1,86 از 5)
Loading...

بالاخره درگاه زرین پال هم فیلتر شد!

همانطور که می دانید چند ماهی است که به شدت فیلترینگ سرویس های پرداخت الکترونیک واسط بانکی در دستور کار کارگروه فیلترینگ کشور قرار گرفته است و قبل از سال ۱۳۹۵ شاهد فیلتر شدن درگاه های واسط پرداختی مثل جهان پی ، پی لاین و … بودیم ، امسال نیز درگاه های پرداخت درگاه پرداخت چند هفته پیش فیلتر شد و در ادامه این فقط درگاه واسط پرداخت زرین پال بود که به کار خودش تا چند روز پیش ادامه می داد ، بسیاری از وبمسترهای ایرانی به دلیل عدم وجود درگاه پرداخت مناسب و اینکه احساس می کردند تنها زرین پال است که فیلتر نمی شود به یکباره به سمت درگاه پرداخت زرین پال حرکت کردند ، اما جالب اینجاست که در طی دو سه روز اخیر این درگاه پرداخت واسط نیز دچار اختلال در سرویس دهی و مواجهه کاربرانش با صفحه Peyvandha هستند که بعضا با تماس هایی که با پشتیبانی این درگاه پرداخت انجام شد به سرعت رفع فیلترینگ انجام شد اما هچنان پرداخت ها با مشکلات بسیاری مواجه است.

ممکن است صفحه پرداخت های الکترونیک یا همان صفحه اول وب سایت زرین پال باز به نظر برسد اما در پس زمینه شما با مشکلات پرداختی مواجه هستید. در ابتدا مشکلات بر اساس ISP های مختلف و آدرس های IP مختلف به وجود می آمد اما هم اکنون تقریبا هیچگونه تراکنشی را نمی توان با این درگاه پرداخت انجام داد ، بعضا کاربران با استفاده از مکانیزم های دور زدن فیلترینگ غیرمجازی که وجود دارند اقدام به پرداخت مبالغ می کنند ، اما فیلتر شدن کمابیشی این سرویس درگاه پرداخت هم در نوع خودش جالب است. ابتدا با صفحه فیلترینگ مواجه می شدید ، فیلترینگ برطرف می شود ، شما پرداخت نمی توانید انجام بدهید ، فیلترینگ باز می شود ، شما فقط با یک سری آدرس IP خاص می توانید پرداخت ها را انجام دهید و … با توجه به اینکه همچنان استفاده از درگاه های پرداخت مستقیم در کشور با سخت گیری های بسیار زیادی همراه است بسته شدن و مسدود شدن دسترسی به اینگونه سرویس ها در حال حاضر می تواند به شدت کسب و کارهای اینترنتی را دچار اختلال کند. امیدوارم هرچه زودتر راهکارهایی برای تسهیل کردن پرداخت های الکترونیک بدون دردسر برای وب مسترها در نظر بگیرند.

 

در حال حاضر وب سایت زرین پال در دسترس نمیباشد ولی همچنان این مجموعه به درستی و با دقت فعالیت خود را ادامه میدهد – متن منتشر شده در کانال تلگرام زرین پال به این شرح است :

سلام به همراهان همیشگی زرین‌پال

همونطور که کم و بیش اطلاع دارین، از دیروز ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۶ زرین‌پال به همراه ۳ استارت‌آپ دیگر از خانواده فینتک ایران بدون هیچ اطلاعی فیلتر شدند.

با وجود چنین اقداماتی تلاش ما می‌شود مصداق علاج واقعه بعد از وقوع، نه قبل از وقوع!

سعی شد عجولانه و نسنجیده اطلاع و بیانیه‌ای از سوی زرین‌پال منتشر نشود. از این بابت عذرخواهی ما را بپذیرید.

در حال حاضر پیگیری‌های لازم صورت گرفته و در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر این مشکل به امید خدا مرتفع گردد.

واقعیت غیرقابل کتمان این است که ضربه به بدنه‌ی فینتک ایران، یعنی ضربه زدن به ۱۰۰ها هزار کسب‌وکار و دیگر.

امیدواریم با بهبود اوضاع، بهتر از قبل پاسخگوی شما همراهان عزیز و همیشگی زرین‌پال باشیم.

از همین‌جا نسبت به اختلال در پاسخگویی و عدم سرعت در رسیدگی به مشکلات به وجود آمده عذرخواهی می‌کنیم.

ممنون برای تمام حمایت‌های صورت گرفته، صبوری و همراهی همیشگی‌تان.

 

مجموعه موج سئو خواستار باز شدن هر چه سریعتر سایت زرین پال است و حمایت کامل خود را از این مجموعه پرتلاش و با دقت اعلام می نماید.

 

عالی بود(10)غیر مفید(1)

4 دیدگاه

  1. مسخره ترین درگاه واسطه ایرانی

    عالی بود(3)غیر مفید(0)
  2. زرین پال هم با رفع اشکالات رفع فیلتر شد

    عالی بود(4)غیر مفید(0)
  3. سلام
    درگاه زرین پال برای کلاه بردارها در گاه خوبی هست

    پشتیبانی نداره

    مثلا شما از سایتی فایلی بخری و فایل رو بهتون نده سایت شما رو با صاحب سایت وصل میکنه به یه تیکت که آخر هم مشتری برنده میشه و پول شما میره

    آقای امیری صاحب زرین پال هم دنبال پول هست شما براش اصلا احمیت ندارید

    اکه مبلغ زیادی رو با زرین پال می خوایید پرداخت کنید اکه مشکلی پیش بیاد یا سایت کلاه بردار باشه پول شما رفته

    عالی بود(5)غیر مفید(8)
  4. سلام.ممنون از سایت مفید شما.

    عالی بود(5)غیر مفید(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *