خانه / رمز ارز و بیت کوین / قیمت بیت کوین به ۹۸ میلیون دلار خواهد رسید
بیت کوین
بیت کوین
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

قیمت بیت کوین به ۹۸ میلیون دلار خواهد رسید

پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال رابطه مستقیمی با روند حرکت قیمت آن دارد به طوری که عده از تحلیل گران پیش بینی نابودی این ارز دیجیتال مادر را زمانی که روند قیمت آن نزولی بود و به ۳ هزار دلار نزدیک شده بود، با افزایش قیمت دوباره پیش بینی ها برای رسیدن به قیمت های نجومی دوباره شدت گرفت.

آینده روشن بیت کوین

براساس نمودار قیمت، بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای ماه آوریل وارد فاز صعودی جدیدی شده است. بیت کوین پس از گذشت یک دوره ۱۵ ماهه ، دوباره از مرز ۵۰۰۰ دلار عبورکرد و حال تحلیلگران معتقدند که ارزش این ارز به‌زودی به محدوده ۶۰۰۰ دلار نیز خواهد رسید.

پیش‌بینی بلندمدت برخی تحلیلگران حاکی از قیمت ۱۰۰ میلیون دلاری بیت کوین در دهه آینده است.

تحلیلگرانی همچون تیم دراپر و جان مک‌آفی نیز نظرات جالبی درباره آینده بیت‌کوین داشته‌اند:

آن‌ها بر این باورند که بیت‌کوین در سال‌های آتی به قیمتی بین ۲۵۰ هزار دلار تا ۱میلیون دلار خواهد رسید. دراپر حتی با اصلاح پیش‌بینیخود برای بیت کوین قیمت ۴ میلیون دلار را در آینده متصور شد.

بیشتر بخوانید :

بیت کوین چگونه کار می کند؟

با‌این‌حال، مون کپیتال (Moon‌Capital)، یکی از معامله‌گران و تحلیلگران سرشناس در توییتر خود پیش‌بینی جسورانه‌تری از قیمت بیت‌کوین به اشتراک گذاشته است. وی در رشته توییتی به بررسی و تحلیل دلایل پیش‌بینی خود از بیت‌کوین پرداخته و انتظار دارد که در ۱۰ تا ۲۰ سال آینده، بیت‌کوین به اولین واحد پولی در دنیا تبدیل شود که ۹۸ میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

 

منبع : arzcell

عالی بود(1)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *