خانه / معرفی ابزارهای سئو / قسمت دوم معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)
قسمت دوم معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)
معرفی-۲۴-ابزار-برای-بهینه-سازی-نرخ-تبدیل(CRO)-قسمت-دوم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

قسمت دوم معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

همانطور که در قسمت های اول معرفی ابزار های بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت ها و ابزارهای مفیدی ارائه شد، در آخرین قسمت از این سری مقالات به معرفی ابزار های تحلیل گر می پردازیم.

Really Good Emails.12

هزینه: رایگان

امروزه میزان توجه هر فرد به تصویری خاص، ۸ ثانیه است پس اگر میخواهید پیامتان را به مخاطب سریعتر برسانید، بهتر است یک یا دو نکته را در مورد ارتباط تصویری و طرح سایت بدانید.اگر هیچ نکته ای در این مورد نمی دانید از ابزارReally Good Emailsاستفاده کنید. مشابه Landbook ( در بالا ببینید) ، Really Good Emails بانک اطلاعاتی است در مورد بهترین طرح های ایمیل و وبسایت خلاق ترین شرکت های جهان. از این طرح هابه عنوان منبع استفاده کنید تا ببینید چگونه می توان به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان ایمیل تان را طراحی کرده و پیامهایتان را دریافت کنید.( این پست را برای دسترسی به منابع بیشتر چک کنید و نمونه های بازاریابی جالبی را پیدا کنید.)

۱۱.SubjectLine.com

هزینه: رایگان

با فرستادن ایمیل، ابزارSubjectLine  می تواند طرح شما را بسازد یا آن را رد کند. قبل از انتخاب طرح آنها را چک کنید و از این منبع جالب در دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید. سایت SubjectLine.com بالای ۳ میلیون موضوع برای ارزیابی طرح های شما دارد. این ابزار تحویل رایگان، امتیاز بازاریابی و توصیه هایی در مورد ارتقای سایتتان دارد.

Headline Analyzer.10 

هزینه: رایگان

برنامه زمانی headline analyzer به شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیاز می دهد تا میزان تاثیر موضوع سایتتان بر بازدیدکنندگان را بسنجد. این امتیاز با نحوه استفاده از کلمات، گرامر، لغت، نوع عنوان، کاراکتر و شمارش کلمات محاسبه می شود. همچنین این ابزار کارایی عنوان انتخابی تان را در جستجوی گوگل، ایمیل Subject Line و موارد دیگربررسی می کند. به شما پیشنهاد می دهیم که همیشه عنوان را تست کنید. این ابزار مانند آزمایش تورن سل عالی عمل می کند وعملکرد عنوان تان را بسیار دقیق می سنجد.

ابزارهای تحلیل گر

ابزارهایی هستند که برای اندازه گیری و و بررسی عملکرد محتوا و تغییرات نرخ تبدیل (کاهش، افزایش و نوسانات) استفاده خواهند شد.

Kissmetrics.9

هزینه: ۲۰۰ دلار برای شروع کار، ۷۰۰ دلار برای پایه و ۲۰۰ دلار برای تولید

Kissmetrics ابزار پیچیده ای است که با سرویس ایمیل آنالیز مخاطبان را آسان می کند و آنها را به گروه های خاصی  تقسیم بندی می کند. با Kissmetrics می توانید راهی که مشتریان به سایت شما دسترسی پیدا کرده اند، اجرای تستA/B، ساخت پایگاه داده ها بدون زبان برنامه نویسی تحت وب SQL)) و نرخ بازگشت سرمایه( ROI)  از دیجیتال مارکتینگ تان را کشف کنید.

۸.Google Analytics

هزینه: رایگان برای پایه (برای برخورداری ازمزایا با بخش فروش ارتباط برقرار کنید)

Google Analytics ابزاری رایگان برای دنبال کردن بازدیدکنندگان سایت است. با کمک این ابزار می توانید مقدار زمان بازدیدکنندگان از صفحه، نحوه رسیدن به موضوعی خاص و منابعی که افراد را به سمت وبسایت شما آورده است را کشف کنید. نکته ی جالب در مورد Google Analytics این است که به شما اجازه ی می دهد تا لغات کلیدی که افراد برای پیدا کردن صفحه جستجو می کنند، موتورهای جستجویی که افراد از طریق آنها جستجو می کنند و داده های آماری را به دست بیاورید. ایمیل یا مخاطب خاصی وجود ندارد که با بازدیدکنندگان سایت شما همکاری داشته باشد.

۷.HubSpot Website Grader

هزینه: رایگان

Website Grader راه بسیار خوبی  برای گرفتن عکس فوری از عملکرد وبسایتتان است. این ابزار اطلاعاتی در مورد فاکتورهای اجرایی (شامل سرعت، سایز صفحه و تقاضای صفحه) ،پاسخگویی موبایل و ظاهر (RESPONSIVE)، (SEO)بهینه سازی موتور جستجو (عنوان صفحه، توضیحات فراتر، عنوان، نقشه ی سایت) امنیت و رتبه ی سایت به شما می دهد و نحوه ارتقای سایت را آسان می کند و در ایجاد تغییرات کمک مهمی به شما می کند.

۶.HelloBar

هزینه: رایگان برای پایه، ۱۲ دلار برای تولید و۸۳ دلار برای سرمایه گذاری

HelloBar ابزار هدایتی است که امکاناتی ازقبیل: اضافه کردن فرم پاپ آپ به وبسایتتان به منظور ارتقای لیست ایمیل، گسترش صفحات اجتماعی، ویترین حراج یا دیگر استراتژی های جذب مخاطب رادر اختیارتان قرار می دهد. ورژن رایگان آن  به شما اجازه ی ساخت یک نمونه را می دهد که به دهمین بازدیدکننده نمایش داده خواهد شد. برنامه های ویژه در وبسایت، گزینه های فراخوان عمل(CTA) پیشرفته تری را عرضه می کند.

۵.SumoMe

هزینه: رایگان برای پایه، ۱۰ دلار برای تازه کار و ۱۰۰ دلار برای تولید

SumoMe ابزارهایی رایگان مانند استفاده از عبارت “خوش آمدی رفیق” برای جذب پاپ آپ فراخوان عمل، “نمودار میله ای ویژه” برای افزایش مشترکان ایمیل، جعبه ی فراخوان عمل (CTA)و فرم “با ما ارتباط برقرار کنید” را برای ایجاد تغییرات در سایتتان عرضه می کند. این ابزارها همراه با ابزار تحلیل گر گوگل به شما در جذب مشتری بیشتر کمک کرده و لیست مشترکان ایمیل را در دیجیتال مارکتینگ شما افزایش می دهد.

۴.Leadin

هزینه: رایگان

این ابزار مانند تحلیل گر گوگل که به SumoMe متصل می شود، به مدیریت ارتباط با مشتریان متصل می شود. جالب به نظر می رسد، نه؟ Leadin با پاپ آپ فراخوان عمل (CTA) شروع می شود و بعد با دسترسی به فرم های موجود در وبسایتتان و آمار بازدیدکنندگان، راهی که آنها به صفحه ی شما دسترسی پیدا کردند را توضیح می دهد و به شما اطلاعاتی در مورد جذابیت وبسایت و مخاطبان حاضر در بانک اطلاعاتیتان می دهد. همچنین Leadin با متصل کردن بانک اطلاعات مخاطبانش به داشبورد مواردی که تغییر یافته اند را مشخص می کند.

ابزارهای جستجو

قبل از ایجاد هرگونه محتوایی باید از ابزارهای جستجو استفاده کنید تا فکر نابی به ذهنتان برسد و ببینید که بازاریابان باهوش دیگر موفقیت را در چه چیزی دیده اند.

۳.BuzzSumo

هزینه: ۹۹ دلار برای تولید، ۲۹۹ دلار برای دفتر نمایندگی و ۹۹۹  دلار برای سرمایه گذاری

بهترین محتوا، نوشته ای است که بیشتر از همه به اشتراک گذاشته می شود، درسته؟ بهترین راه برای دسترسی به بیشترین محتواهایی که تاکنون به اشتراک گذاشته شده اند چیست؟ با BuzzSumo تمام کاری که باید انجام دهید وارد کردن لغات کلیدی یا موضوعی است که بر روی آن متمرکز هستید.با این کار همه ی مواردی که بیشتر به اشتراک گذاشته و لینک شده اند را بر حسب روز، ماه یا سال گذشته خواهید دید. پس اگر تلاش می کنید صفحه ی هدف را بهینه سازی کنید و اگرسمینار اینترنتی جدیدتان در مورد “کت فشن” است، تمام کاری که باید انجام دهید وارد کردن عبارت “کت فشن” است و BuzzSumo بهترین موضوعات، منابع، ویدئوها و موارد دیگر را در مورد موضوع جذاب “خیاط کت فشن” در اختیار شما قرار می دهد. بعدا می توانید عناصر کلیدی که این صفحات را در دیجیتال مارکتینگ ها مشهور کرده است، پیدا کرده و آنها را با محتوای خودتان ترکیب کنید.

۲.SimilarWeb

هزینه:۱۹۹  دلار برای پایه

اینکه بازدیدکنندگان وبسایت تان از کجا آمده اند می تواند تاثیر مهمی بر نوع محتوایی که می سازید داشته باشد. باSimilarWeb می توانید ببینید ترافیک شما از کجا آمده است، کدامین لغات کلیدی ترافیک اصلی شما را ایجاد می کند و کدام سایت ها شبیه سایت شما هستند.با این اطلاعات شما قادر به بهینه سازی محتوایتان و تبدیل سایتتان به بزرگترین منبع ترافیک، کاستن اهمیت سایت رقیب و انجام تغییرات در دیجیتال مارکتینگ حرفه ای خود هستید.

۱.LandBook

هزینه: رایگان

اگر قصد ساخت صفحه ی هدف را داشته باشید شروع آن می تواند کاری سخت باشد. خوشبختانه با وجود LandBookمجموعه ای رایگان از بهترین طرح ها را برای صفحات هدف دارید. با LandBook می توانید همه ی راه هایی که شرکت های برترمانند کپی، تثبیت موقعیت و طرحی که برای تغییر استفاده می کنند را کشف کنید. از بانک اطلاعات LandBookطرح های مورد علاقه تان را انتخاب کنید و بعد آنها را با صفحات هدف خودتان ترکیب کنید.

عالی بود(2)غیر مفید(0)