خانه / اخبار و تازه های سئو / سئو و تجارت الکترونیک
سئو و تجارت الکترونیک
سئو-و-تجارت-الکترونیک
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

سئو و تجارت الکترونیک

امروزه، با گسترش روابط جهانی میان مردم از طریق اینترنت، بازار کسب و کار و تجارت های الکترونیکی، مزرها را رد کرده است به گونه ای که هر فردی می تواند فعالیت ها و محصولات خود را از طریق طراحی یک سایت مناسب، به کل دنیا معرفی کند و از این طریق هم مشتریان بیشتری به دست بیاورد و هم حیطه فعالیت ها خود را گسترش دهد.
اما لازم است بدانید که همان گونه که در دنیای حقیقی میان افراد رقابت وجود دارد، در دنیای مجازی هم، میان افراد هم صنف رقابت وجود دارد. هر کدام از آن ها تمایل دارند سایت خود را نسبت به دیگر برتری دهد تا شانس فروش و موفقیت او بیشتر شود. علت این امر این است که زمانی که کاربر به دنیال محصول یه حرفه خاصی است، در گوگل سرچ می کند و به صورت ذاتی، معمولا در صفحه گوگل به سراغ ۳ لینک اول می رود لذا سایت هایی شانس موفقیت بیشتر دارند که در این رتبه ها قرار گرفته باشند و این امر محقق نمی شود جز با سئو سایت براساس اصول سئو.
پس همان گونه که متوجه شدید، سئو ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با موفقیت در تجارت الکترونیک دارد.

سئو و تجارت الکترونیک چه ارتباطی دارند؟ امروزه افراد بسیاری از موتورهای جستجو برای خرید استفاده میکنند، ‬‫چه آنها در مراحل اولیه جستجو‬ باشند یا اینکه آماده خرید چیزی باشند.‬ در مرحله ای از خرید که قرار داشته باشند‬ اگر شما محصولاتی را بفروشید که ‬به دنبالش هستند، باید قابل پیدا شدن باشید‬ و برای ساخت یک وب سایت‬ بازرگانی تجاری باید به چند موضوع توجه کنید‬ که میتواند نتایج جستجوی موتورهای جستجو‬ را با صفحات شما انطباق دهد‬.

موارد مهم در ارتباط سئو و تجارت الکترونیک

اولین و مهمترین موضوع این است‬ که هر چیزی که بر محتوای معمول خود اعمال میکنید‬ را باید بر محتوای صفحات بازرگانی خود نیز اعمال کنید.‬ رایج ترین اقدام در ساختمان لینک بیلدینگ وب سایت، لینک بیلدینگ خارجی است‬ و بهینه سازی صفحه اهمیت بسیاری دارد‬ ولی در جایی که موتورهای جستجو میخواهند محتوا را در‬ ریزترین سطح از جزئیات شناسایی کنند‬ ما میخواهیم مطمئن شویم که‬ موتورهای جستجو باید آشکار باشند که‬ محتوای تجاری دقیقا همین است.‬ در کنار کد اچ تی ام ال‬ که در صفحات وب پیدا میشود‬ شما میتوانید از داده های متایی‬ برای شناسایی محتوا به عنوان محتوای تجارت الکترونیک استقاده کرده‬ و محتوای ارائه شده ی خود را توضیح دهید،‬ ولی حتی پیش از در نظر‬ گرفتن این مولفه های تخصصی‬ باید پیش از هر چیزی بدانید‬ که مشتری های بالقوه چه‬ کلمات کلیدی را در موتور جستجو مینویسند‬. حتما تحقیق کلمه کلیدی خود را برای تعیین قصد مردم‬ در هنگام جستجوی کلیدواژه های مشخص‬ و محتوای مورد نظرشان را تحلیل نمایید‬.

اگر شما بفهمید که مردم به‬ دنبال مقایسه ای بین شما و‬ رقبا هستند و سپس قصد دارند‬ که محتوای مشخص مورد نیازشان را بسازند‬‬‬ ‫برای اینها، باید کلیدواژه هایی بنویسید‬ که نشان دهند که آنها‬ در فرایند خرید قرار دارند، مانند‬ ‫”خرید محصول” یا‬ “بن خرید محصول”‬. شما باید مطمئن شوید که محتوایی‬ که میسازید حاوی مسیری به سبد خرید است.‬ یکی از موضوعات منحصر به فردی‬ که در موردتجارت الکترونیک ‫وجود دارد این است که محصولاتی‬‬ که به فروش میرسند گاها خارج‬ از محدوده وب سایت شما هستند.‬ شما میتوانید مباحثاتی در انجمنها، رسانه های‬ اجتماعی، وب سایتهای دیگر‬ در مورد محصولات مورد فروشتان پیدا‬ کنید و این ها فرصتهایی برای‬ شروع گفتمان به عنوان یک متخصص آگاه محصول میباشد‬.

اگر فردی نقدی از تجربه ی کار با شما پست کرد‬ شما میتوانید با استفاده از ابزارهای‬ Google Alerts و Social Media Monit‫oring‬‬ از خوب یا بد بودن آن مطلع شوید.‬ این فرصتی است که با آن میتوانید به گفتمانها بپیوندید.‬ اگر افراد به صورت منفی در موردتان نظر داده اند‬ شما میتوانید انها را پیدا کنید‬ و مشکل را در مقابل انظار عمومی حل کنید.‬ اگر مردم در مورد محصولاتتان چیزهای‬ خوبی نوشته اند، پیدایشان کنید و ازشان سپاسگزاری نمایید‬. حتی ممکن است تبدیل به فعالیت‬ در شبکه اجتماعی و منجر به‬ ساخت لینک یا محتوای ساخته شده توسط کاربران گردد‬. تمامی این رابطهای اجتماعی توسط موتورهای جستجو دیده میشود‬ و شما میتوانید از هر دو آنها بهره فراوانی ببرید‬‬‬‬‬.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =