خانه / بازاریابی / فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

فروش بیشتر با ایمیل مارکتینگ

با تمام فن آوری های جدید بازاریابی و تاکتیک های موجود که در دسترس ماست، ساده ترین و موثرترین روش ایمیل مارکتینگ است. تحقیقات Experian بیان می کند که ۱ دلار سرمایه گذاری شده در طرح های ایمیل مارکتینگ سودی تقریبا معادل ۴۴٫۲۵ دلار را به همراه دارد.

این واقعیت سبب آشنایی و راحتی مصرف کنندگان با ایمیل و همچنین جهانی بودن این روش بازاریابی می شود.

اجازه بدهید ابتدا به نحوه ی استفاده از بازاریابی ایمیل بپردازیم. روزهای خرید بانک ایمیل، و بارگذاری آن ها در CRM و ارسال ایمیل های ناخواسته به پایان رسیده است. با مقرراتی مانند CAN-SPAM و پیشرفت در فیلتر ایمیل، این تاکتیک های قدیمی، به احتمال زیاد ISP شما را مسدود خواهد کرد و شما را از ارسال ایمیل به طور کامل ممنوع می کند.

تولید منابع با ایمیل مارکتینگ

هنگامی که ما در مورد تولید منابع با بازاریابی ایمیل صحبت می کنیم، مهم است که ابتدا یک سرنخ را تعریف کنیم. آیا یک سرنخ کسی است که فرم ثبت نام را در وب سایت شما پر می کند، کسی است که کتاب الکترونیکی شما را دانلود می کند یا شاید کسی که در وبینار شرکت می کند؟

با این حال، سرنخ فردی است که کتاب شما را دانلود کرده است که حتی ممکن است تنها به محتوای آن علاقمند باشد. این فرد ممکن  است علاقه خاصی به دسته محصولات یا خدمات شما نداشته باشد.

کار ما به عنوان بازاریاب این است که این افراد را که کنجکاوی تازه ای دارند در طول زمان به مشتری تبدیل کنیم، راه رسیدن به این مقیاس از طریق ایمیل مارکتینگ است.

بنابراین سوال واقعی این است که چگونه ما با هزاران نفر که در مراحل بسیار مختلف چرخه خرید قرار دارند همکاری کنیم؟ علاوه بر این، چطور می توانیم به این افراد محتوای مربوطه را به شیوه ای اصولی، در عین حال غیر تهاجمی ارسال کنیم؟ کارآمد ترین راه برای انجام این کار، استفاده از قابلیت های ساخته شده در نرم افزار ایمیل مارکتینگ است.

افزایش سرنخ با نرم افزار ایمیل مارکتینگ

نرم افزار ایمیل مارکتینگ به بازاریابان اجازه میدهد تا با ارسال ایمیل، سرنخ های ایجاد شده را پیگیری کنند. ردیابی سرنخ با استفاده از ایمیل مارکتینگ مجموعه ای از ایمیل هایی است که در طول زمان برای نوع خاصی از خریداران یا افراد مشابه آن ارسال شده است.

بگذارید به عنوان مثال نشان دهم. اگر شما یک مدیر بازاریابی در یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات بودید، می توانید بازاریابی را برای افراد مانند: خریدار فنی، خریدار مالی و کاربر نهایی ایجاد کنید. علاوه بر این، شما می توانید بازاریابی را برای موضوعاتی مانند امنیت داده، زیرساخت مقیاس پذیر و پشتیبان گیری سیستم ایجاد کنید.

به عنوان بازاریاب شما قادر به ایجاد و برنامه ریزی ایمیل هستید، و این به شما اجازه می دهد تا با روش های کارآمد تر  ارتباطات منسجمی را با مخاطبانتان که برایتان بسیار ارزشمند هستند ایجاد کنید. سپس هنگامی که بازاریابی خود را توسعه داده اید، می توانید به راحتی با ارسال ایمیل ارتباط خود را با آن ها توسعه دهید.ن ها آ

این ارتباط صحیح با ایمیل، به شما کمک می کند تا اعتبار و اعتماد را برای مشتریان خود ایجاد کنید. علاوه بر این، باعث حفظ نام تجاری خود خواهید شد.

طراحی ایمیل برای سرنخ ها

هنگامی که در حال توسعه ایمیل مارکتینگ هستید تاثیر عمیق تری را در قیف فروش، ایجاد می کنید. چند عناصر طراحی و copywriting که بازاریابان باید توجه داشته باشندرا به عنوان تاکتیک به شما ارائه می دهیم

موضوع ایمیل

موضوع ایمیل تایید می کند که مخاطبین شما ایمیل را بخوانند یا نه؟ بنابراین زمان مناسبی را برای  فکر کردن در مورد راه هایی که می توانید خط موضوع خود را بهبود ببخشید صرف کنید.

بیشتر بخوانید : 

راه هایی موثر، برای بهبود ایمیل مارکتینگ B2B

بعضی از ایده ها عبارتند از خطوط موضوعی که به وضوح به مشکلات کسب و کار شما منجر می شود را ایجاد کنید، موضوع ایمیلتان را حتما شخصی سازی کنید و خطوط موضوع را عملی کنید مانند: “شرکت در وبینار ما” یا “آخرین کتاب ما را دانلود کنید”.

خلاصه بودن محتوا

خلاصه بودن و مفید بودن محتوا بسیار اهمیت دارد بنابراین ایمیل خود را مختصر و جذاب نگه دارید.

تصاویر:

به نقل از یکی دیگر از بازاریابان Amanda Sibley، مغز، تصاویر را ۶۰،۰۰۰ بار سریع تر از متن درک می کند. بنابراین با استفاده از تصاویری که مطلب  شما را تقویت می کنند، سریع تر پیام خود را به مخاطبان مورد نظر خود منتقل کنید.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

به عنوان بازاریاب، ما می خواهیم خوانندگان ما محتوای ایمیل های ارسالی را با شبکه خود به اشتراک بگذارند و بهترین راه برای تسهیل این امر، قرار دادن لینک های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در ایمیل های شما است. علاوه بر این، هر گیرنده ایمیل دارای شبکه اجتماعی مورد علاقه خود خواهد بود و به آن ها گزینه هایی برای اشتراک گذاری در Google+، Facebook، Twitter یا Linkedin  بدهید.

CTA

به طور معمول CTA باعث افزایش فروش می شود. راه موثر این است که  محتوای ایمیل های ارسالیتان شامل  کتاب های الکترونیکی، وبینارها، مطالعات موردی، اسلایدها یا ویدیوها باشد. بنابراین در ایمیل شما باید CTA خود را به طور موثر تبلیغ کنید.

مقاله مرتبط : 

دکمه CTA _ تاثیر رنگ ها بر افزایش نرخ تبدیل

از کلمات عملی مانند: حضور، دانلود، ثبت نام، خواندن و امتحان استفاده کنید. بعد از ارسال ایمیل خود،  از مخاطبان خود بخواهید که در در وبینار آینده ثبت نام کنند.

نتیجه

ایمیل مارکتینگ، در عین حال جذاب ترین تاکتیک های بازاریابی را ارائه می دهد.، هنوز هم یکی از موثر ترین راه ها در استفاده از قیف فروش است. اگر شما مدیریت یک پایگاه داده بزرگ را انجام می دهید در مراحل مختلف چرخه خرید و  پیاده سازی نرم افزار، ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار شما بسیار موثر خواهد بود

استفاده از موضوع مناسب، تصاویر مختصر، تصاویر مربوطه، لینک های اجتماعی یکپارچه، و ارائه یک قدم بعدی برای خوانندگان ایمیل (مثلا شرکت در وبینار آینده) تاکتیک های موثری است  که استفاده از آن ها شما را در کسب و کارتان موفق تر خواهد کرد.

منبع : karzar

عالی بود(1)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =