خانه / اخبار / مدل اینترنت غیرحجمی تصویب شد
مدل اینترنت غیرحجمی تصویب شد
تصویب-اینترنت-غیر-حجمی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

مدل اینترنت غیرحجمی تصویب شد

عناوین

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب مدل غیرحجمی تعرفه سرویس‌های ثابت خبر داد و اعلام جزئیات آن را به روزهای آینده موکول کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در صفحات اینستاگرام و توییتر خود با اشاره به اقدامات انجام شده برای تبدیل اینترنت حجمی به غیر حجمی نوشت: امروز (۲۱ آبان ۱۳۹۶) در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات، مدل غیرحجمی تعرفه سرویس‌های ثابت به تصویب رسید. او البته به جزئیات و نحوه اجرای این طرح اشاره نکرد، اما گفت که جزئیات این طرح طی دو روز آینده به اطلاع عموم خواهد رسید. به گزارش ایسنا، غیرحجمی کردن تعرفه اینترنت ثابت در کشور از وعده‌های بزرگ محمدجواد آذری جهرمی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که ظاهرا در حال تحقق یافتن است. در این طرح ظاهرا قرار است تا مدل محاسبه هزینه‌های اینترنت ثابت از مدل فعلی که بر مبنای میزان حجم مصرف شده است به مدل غیرحجمی و مبتنی بر سرعت بالاتر تغییر یابد.

تبدیل اینترنت ثابت حجمی به غیرحجمی با مصرف منصفانه پیش از این توسط محمود واعظی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم- پیشنهاد شده بود که مدل ارائه شده با انتقاداتی از طرف کاربران روبرو شد. به همین دلیل مقرر شد با بررسی نظر کاربران و همچنین نظرات کارشناسی، این طرح با تعرفه‌های دیگری جایگزین شود که ظاهرا در حال حاضر طرح جدید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است و باید دید تعرفه‌های کنونی تا چه اندازه به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد

عالی بود(2)غیر مفید(0)