خانه / آموزش سئو SEO / خدمات سئو و بهینه سازی سایت
خدمات سئو و بهینه سازی سایت
خدمات-سئو
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (6 رای, میانگین: 2,17 از 5)
Loading...

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

اگر بخواهیم بطور کلی خدمات سئو را معرفی نماییم باید به خدمات زیر اشاره کنیم که البته خود شامل جزئیات هستند که در ادامه به توضیحات بیشتر این خدمات سئو خواهیم پرداخت.
•    بهبود کدنویسی و سرعت بارگذاری صفحات سایت
•    کار بر روی شبکه های اجتماعی
•    لینک سازی داخلی
•    تولید محتوا
•    بهینه کردن محتوا
•    لینک سازی خارجی
•    رفع مشکلات و بهبود عملکرد سایت و هاست سایت

موارد فوق خدماتی هستند که شما پس از عقد قرارداد سئو سایت با موج سئو خواهید داشت. البته خدمات سئو متناسب با نیاز شما ممکن است بیشتر از موارد فوق نیز باشند. لذا جهت اطلاع از خدمات سئو اختصاصی با کارشناسان ما تماس بگیرید. موج سئو ارائه دهنده برترین خدمات سئو سایت با پشتیبانی قوی و دراز مدت، خیال شما را بابت وب سایتتان آسوده خواهد نمود.
در ادامه خدمات سئو درج شده در بالا را بصورت موشکافانه و دقیق بررسی و تحلیل خواهیم نمود تا با عملکرد سئو سایت توسط موج سئو بیشتر آشنا شوید.
از آنجا که سئو سایت توسط موج سئو بصورت سئو سفید انجام می گیرد، کلیه خدمات سئو و بهینه سازی سایت بصورت شفاف ارائه می گردد. همچنین این موضوع در قرارداد سئو سایت درج می گردد و ما متعهد و ملزم به اجرای مفاد قرارداد سئو خواهیم بود.

بهبود کدنویسی وب سایت

یکی از مهمترین بخشهای سئو سایت کدنویسی هسته سایت می باشد. بهینه سازی سایت و بهبود کدنویسی سایت یکی از خدمات سئو توسط ۷سئو می باشد. بهینه سازی کدنویسی سایت به معنای اصلاح کدهای اصلی سایت و استفاده به جا و صحیح از تگ ها در قالب سایت شماست. کارشناسان متخصص در سئو داخلی، این بخش را به خوبی و به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. این بخش یکی از بخشهای مهم در سئو سایت می باشد و پیش نیاز هرکدام از خدمات سئو دیگر، این موضوع می باشد. به همین دلیل این موضوع از مواردی است که در قرارداد سئو سایت شما ذکر گردیده است.

افزایش سرعت بارگذاری صفحات

یکی از مهمترین فاکتورهای هر سایت سرعت لود آن می باشد. این موضوع نه تنها در امر سئو سایت مهم است، بلکه از هر لحاظ به موضوع نگاه کنیم اهمیت خاص خود را دارد. فرض کنید شما پس از عقد قرارداد سئو و بهینه سازی سایت خود و پس از زمان مورد نیاز، سایت خود را در نتایج صفحه اول گوگل ببینید و کلیک کاربران روی آن زیاد گردد. حال خودتان را جای کاربری که بر روی سایت شما کلیک کرده است بگذارید. زمان همچنان در حال گذر است و سایت شما هنوز باز نشده است! بنظر شما کاربران چقدر برای باز شدن سایت شما صبر می کنند؟ مسلما تعداد زیادی از مراجعین خود را از دست خواهید داد.
با مثال فوق به سادگی از اهمیت فوق العاده بالای این بخش آگاه شده اید. با توجه به اهمیت بالا، این مسئله یکی از مهمترین خدمات سئو سایت است که توسط موج سئو ارائه شده است. کارشناسان ما با تجربه بالا و شناخت کافی از عوامل موثر در سرعت بارگذاری صفحات وب سایت و نیز دارا بودن دانش کافی در زمینه کدنویسی انواع سایت، راه افزایش سرعت سایت شما را بخوبی می دانند. این مورد از خدمات سئو نیز یکی از موارد پایه محسوب می گردد و سایتی که دارای سرعت لود مناسبی نیست، از چشم موتور جستجوی گوگل نیز نمره منفی دریافت نموده و نتیجه مورد قبولی را نخواهد داشت. تاثیر سرعت لود سایت که در بسیاری از آموزش های سئو سایت به آن اشاره شده است، موضوعی است که بسادگی نمیتوان از آن چشم پوشی نمود و نباید تحت هر شرایطی از آن گذشت.

کار بر روی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، جاییست که روزانه محل عبور و مرور میلیونها کاربر وب است. این وب سایتها که با هدف گسترش ارتباطات خلق شده اند، هر یک به گونه ای در این امر سهیم هستند. موتور جستجوی گوگل و همچنین موتورهای جستجوی دیگر از جمله بینگ، ام اس ان، یاهو و یاندکس، از این شبکه ها در رابطه به رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجوی خود بهره می برند.
در واقع سایت شما هرچه در شبکه های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشد، دارای امتیاز بالاتری در رابطه با سئو سایت بود و در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب می نماید. شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس، فیس بوک، لینکداین، توییتر، پینترست جزو معتبرترین و موثرترین شبکه های اجتماعی از دید موتورهای جستجو می باشند.
از دید دیگر اهمیت شبکه اجتماعی، این است که میلیونها نفر بازدید کندده ممکن است حتی بطور اتفاقی بارها و بارها اطلاعاتی از سایت شما دریافت کنند و سایت شما حتی بدون سئو نیز می تواند ورودی جذب کند و بر روی کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد. جزئیات بیشتر در این رابطه در مقالات سایت در دسترس است.

سئو سازی داخلی( لینک سازی داخلی)

یکی از بخشهای خدمات سئو، سئو داخلی می باشد که خود شامل بخش های گوناگون است. یکی از این بخش ها لینک سازی داخلی است. لینک سازی داخلی یکی از ارکان مهم سئو سایت است. کارشناسان موج سئو، با داشتن تجربه کافی در زمینه لینک سازی داخلی، بهترین و موثرترین لینک سازی داخلی را در سایت شما پیاده نموده که باعث بیشترین تاثیر در سئو سایت شما می گردد.
در رابطه با لینک سازی در قسمت مقالات سایت، مطالب گوناگونی وجود دارد اما بطور خلاصه در اینجا ذکر می کنیم که انجام لینک دهی داخلی در سایت بدون دانش کافی ممکن از نه تنها نتیجه مطلوب نداشته بلکه باعث تاثیر منفی و افت سایت شما در جستجوی گوگل شود. پس بهتر است این مورد توسط کارشناس سئو انجام گردد تا از سلامت کار اطمینان داشته باشیم.

تولید محتوا

اگر بخواهیم یک جمله در رابطه با محتوا بگوییم، باید گفت “محتوا ستون سایت شماست”. در واقع سئو سایت و همچنین هرگونه عمل بهینه سازی سایت بدون داشتن محتوا بی اثر خواهد بود. به خصوص در ماههای اخیر که گوگل هوشمند و هوشمندتر گشته است، به سادگی نمی توان سایتی را که محتوای مناسب ندارد به صفحه اول گوگل رساند. همچنین احتمال بلاک شدن سایت بدون محتوا و یا با محتوای ضعیف از سمت گوگل بسیار بالاست. پیش تر ، برخی سایتها با تولید لینک زیاد اقدام به سئو سایت بدون محتوای مناسب می کردند که اخیرا این روش هیچگاه جوابگوی شما نخواهد بود. با سفارش سئو به گروه ما و با سئو سفید توسط موج سئو، تحت هر شرایطی گوگل از سایت شما استقبال  خواهد نمود. گروه ما همچنین برای شما تولید محتوای سالم نیز می کند که البته در بندهای بعد به توضیحات بیشتری در رابطه با آن خواهیم پرداخت.

بهینه کردن محتوا برای سئو

با توجه به اینکه تولید محتوای بهینه یکی از بخش های مهم است، تیم متخصص سئو سایت موج سئو این مهم را بر عهده گرفته و اقدام به تولید محتوای مناسب برای وب سایت شما می نماید. البته در رابطه با صفحات اصلی سایت که در معرض دید مستقیم مشتریان شماست، نیاز است که مطلب مناسبی توسط شخص شما تهیه و تدوین گردد که با راهنمایی از سمت ما، مطلب شما به بهترین شکل ممکن درخواهد آمد. همچنین آموزش تولید محتوای مفید جهت سئو نیز به شما داده خواهد شد. پس تولید محتوای مفید، بهینه سازی سایت از لحاظ محتوا نیز توسط کارشناسان ما انجام می گردد.

لینک سازی خارجی

از دیگر خدمات سئو می توان به لینک سازی خارجی اشاره نمود. این مورد از خدمات سئو نیاز به تخصص بالایی دارد. چرا که هر گونه سهل انگاری در آن موجب اسپم شدن شما از سمت گوگل می گردد. همچنین بسیاری از وب سایتها وجود دارند که اقدام به فروش لینک می کنند. این موضوع نه تنها از جانب گوگل قابل شناسایی است بلکه خسارت بالایی در پی خواهد داشت. کارشناسان ما به هیچ عنوان از خرید و فروش لینک برای وب سایت شما استفاده نمی نمایند و با کار گسترده و تولید محتوای مفید اقدام به تولید لینک های با کیفیت می کنند تا شما را از بهترین خدمات سئو بهرمند سازند.

رفع مشکلات سایت و هاست

تیم پشتیبانی قدرتمند سئو سایت ما، در همه حال جوابگوی نیاز شماست و با تمام توان شما را در حل مشکلات و بهینه سازی سایت شما یاری می کند. کافیست مشکل خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و از مشاوره ی متخصصان سئو سایت بهرمند گردید.

جهت سفارش سئو سایت خود کافی است با موج سئو تماس حاصل نمایید .

عالی بود(6)جالب نیست!(0)