خانه / دسته‌بندی نشده / ۶ استراتژی بازاریابی آنلاین که تمام کارآفرینان به آن نیاز دارند
۶ استراتژی بازاریابی آنلاین که تمام کارآفرینان به آن نیاز دارند
استراتژی-بازاریابی-آنلاین
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

۶ استراتژی بازاریابی آنلاین که تمام کارآفرینان به آن نیاز دارند

اینترنت اساسا تبدیل شده به این که ما چگونه کسب و کارها را می‌سازیم و برای آن‌ها بازاریابی انجام می‌دهیم. ما به منابع و پتانسیل بیشتری برای این کار دسترسی پیدا کرده‌ایم. پس چرا بسیاری از کارآفرینان از این فرصت‌ها استفاده نمی‌کنند و به عنوان هزینه‌های غیر ضروری تلقی می‌کنند؟

معیار برای نیاز

آیا شما به این استراتژی‌ها نیاز دارید؟ آیا می‌توان کسب و کاری را حتی بدون حضور در دنیای آنلاین ساخت؟ از لحاظ فنی بله اما شما با انجام این کار پتانسیل بالایی را از دست خواهید داد.
تمام استراتژی‌هایی که ضروری تلقی می‌شوند، ویژگی‌های زیر را دارند:
انتظار: مردم از شما انتظار دارند که این استراتژی‌ها را دارا باشید اگر آن‌ها را نداشته باشید ممکن است روی شرکت شما جدی حساب نکنند.
در دسترس: هیچ یک از این استراتژی‌ها پیچیده و سخت نیستند. ممکن است نیازمند کمی تخصص و یادگیری باشند اما اساسا این استراتژی‌ها قابل دسترس هستند.
مقرون به صرفه: شما نیازی نیست هزینه زیادی برای این استراتژی‌ها صرف کنید، حتی برای استارتاپ‌ها نیز می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.
ارزشمند: تمامی این استراتژی‌ها بازدهی بالایی ارائه می‌دهند، به این معناست که اگر هزینه‌های آن را نادیده بگیرید، پتانسیل قابل توجهی دارند.
حساس به زمان: هر چه زمان بیشتری صرف این استراتژی‌ها کنید، قدرتمندتر خواهند شد. هر چه زودتر آن‌ها را به کار گیرید، بازدهی بالاتری دریافت می‌کنید.
ترکیب این عوامل است که کار شما را در این زمینه‌ها ضروری می‌کند. این استراتژی‌ها ضروری تلقی می‌شوند:

۱) برندینگ شخصی

کسب و کارهای موفق می‌توانند الگوی خوبی برای کارآفرینان موفق محسوب شوند. برندینگ خود قبل از برندینگ شرکت، به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید یک تصویر قابل اعتمادتر و شخصی برای ترویج برند خود استفاده کنید.
همچنین به شما قدرت بیشتری می‌دهد تا با دیگران و سایر شبکه‌ها ملاقات کنید، مشارکت کنید و یک چهره مناسبی به سازمان خود ببخشید. این کار رایگان است هر چند باید زمان زیادی را صرف آن کنید.

 ۲) بازاریابی محتوای

بازاریابی محتوایی انواع مختلفی دارد و بسته به چگونگی استراتژی شما می‌تواند تعدادی از اهداف را در بر بگیرد. به عنوان مثال می‌توانید از مقاله‌های سفید، کتاب‌های الکترونیکی، ثبتنام یا با استفاده از یک وبلاگ برای جذب بیشتر ترافیک ورودی به سایت خود استفاده کنید.
بازاریابی محتوایی بسیار همه کاره و مفید است و از آنجایی که ارزشمند است، مشتریان شما از شما انتظار دارند که برخی از انواع آن‌ها را دارا باشید.
کانگورو در زمینه بازاریابی محتوایی به برندینگ شما کمک بزرگی می‌کند. از طریق پلتفرم کانگورو می‌توانید برند خود را به مخاطب هدف خود معرفی کنید و بازدهی بالایی از بازاریابی محتوایی این پلتفرم دریافت نمایید.

 ۳) بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو روندی است که وبسایت شما را در موتورهای جستجو در معرض دید قرار می‌دهد، بنابراین شما ترافیک بیشتری از طریق جستجوی مردم برای محصولات یا خدمات خود دریافت خواهید کرد. بیشتر موقعیت رتبه بندی شما در جستجوی ارگانیک، از ساختار فنی وبسایت شما و استراتژی توسعه محتوای شما به دست می‌آید.
بنابراین سئو سرمایه گذاری محسوب نمی‌شود اگر به طور مرتب محتوا تولید می‌کنید.

۴) بهینه سازی تبدیل

هدف اکثر این استراتژی‌ها جذب افراد بیشتر در وبسایت شماست، اما حال که افراد به وبسایت شما مراجعه کرده‌اند چه کاری باید انجام دهند؟ بهینه سازی تبدیل به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که از هر بازدید کننده ارزشی دریافت کنید و نرخ تبدیل خود را به حداکثر برسانید.
گاهی اوقات این به معنی شامل کردن فرصت بیشتر برای تبدیل، و بهبود فرصت‌هایی که قبلا داشتید است.

 ۵) بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی پتانسیل قابل توجهی در ایجاد و پرورش مخاطبان رسانه‌های اجتماعی دارد. باز هم محتوا در این مورد نقش بسزایی ایفا می‌کند، زیرا فاکتور اصلی جذب مخاطب محسوب می‌شود. در اینجا می‌توانید برای به نشان دادن برند خود، کسب اعتبار و ترافیک ورودی بیشتر از این مورد استفاده کنید.

 ۶) بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل دارای پتانسیل قابل توجهی برای کسب نرخ بازگشت سرمایه است زیرا تقریبا هیچ هزینه‌ای برای اجرای آن نیاز ندارید. شروع به جمع آوری مشترکین از پایگاه مشتریان خود، فالوورهای رسانه‌های اجتماعی خود و سایر موارد کنید. از آنجا به بعد حتی یک محتوای ساده برای خبرنامه می‌تواند به شما کمک کند ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید، تعامل بیشتری با برند ایجاد نمایید و توجه مخاطبان را برند خود جلب کنید.

همانطور که از این توصیفات متوجه شدید، یک مزیت کلیدی دیگری نیز وجود دارد که این استراتژی‌ها ارائه می‌دهند: همه آن‌ها با هم کار می‌کنند. در حالی که هر یک از آن‌ها را می‌توان به صورت جداگانه دنبال نمود، هر کدام از آن‌ها با دیگری مرتبط است. اگر تمامی آن‌ها را به کار گیرید، بازدهی بالاتری نیز دریافت خواهید نمود.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)