خانه / اینفوگرافیک سئو / بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی
بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی
خرید-آنلاین-کاربران-ایرانی

بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی

این پژوهش توسط همکاری مشترک ECM و نظر بازار انجام شده است. داده های این پژوهش با استفاده از پلتفرم موبایلی تحقیقات بازار شرکت “نظربازار” به دست آمده است و توسط شرکت “تحقیقات بازار آنلاین ECM” تحلیل و ارائه شده است. اینفوگرافیک زیر عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی را نشان میدهد.

عوامل موثر بر خرید اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *