خانه / اینفوگرافیک سئو / بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی
بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی
خرید-آنلاین-کاربران-ایرانی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0٫00 از 5)
Loading...

بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی

این پژوهش توسط همکاری مشترک ECM و نظر بازار انجام شده است. داده های این پژوهش با استفاده از پلتفرم موبایلی تحقیقات بازار شرکت “نظربازار” به دست آمده است و توسط شرکت “تحقیقات بازار آنلاین ECM” تحلیل و ارائه شده است. اینفوگرافیک زیر عوامل تاثیر گذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی را نشان میدهد.

عوامل موثر بر خرید اینترنتی

عالی بود(7)غیر مفید(0)

همچنین ببینید

اینفوگرافیک: تفاوت شرایط کار در فیسبوک با گوگل

اینفوگرافیک: تفاوت شرایط کار در فیسبوک با گوگل

عالی بود(5)غیر مفید(0) سایر پست های مرتبطتفاوت UX با UI به زبان ساده – اینفوگرافیک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *