خانه / تکنولوژی / بهترین محتوا برای linkbulding
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

بهترین محتوا برای linkbulding

همه ما در مورد تاثیراتی که link building می‌تونه بر روی سایت ما بگذاره می‌دونیم که معمولا این لینک‌ها به شما به صورت زیر کمک می‌کنند:

  1. بهبود جایگاه محتوای شما در نتایج
  2. تضعیف جایگاه شما در نتایج
  3. هیچ تاثیری ندارند

همه در مورد تاثیرات دراز مدت Content Marketing به عنوان بخشی از link building اتفاق نظر دارند اما بهترین محتوا برای بک لینک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

نوشتن یک محتوای خوب و کاربرپسند

اگر محتوایی که در سایت شما ارسال می‌شود را برای کاربران نوشته باشید، مطمئنا بازخورد خوبی خواهد داشت و احتمال این که کاربران پست شما را در وب سایت خود با ذکر منبع، به اشتراک بگذارد، بالا می‌رود.

چگونه بک لینک بسازیم ؟

ساخت بک لینک رایگان

یکی از تکنیک های ارزشمند تهیه بک لینک استفاده از وب سایت‌هایی هستند که می‌توانید به صورت مهمان و با هدف ساخت بک لینک از آن ها استفاده کنید. سایت‌های بسیاری هستند که محتوای خود را از طریق کاربران دریافت میکنند و اتفاقا اعتبار و جایگاه مناسبی نیز دارند. این سایت ها همیشه منتظر مقالات ارزشمند شما هستند. در بخش آموزش سئو وب سایت هانت می‌توانید بیشتر در مورد این حوزه اطلاعات کسب کنید.

ساخت بکلینک با استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای رایگان سئو برای شما هستند. فعالیت در شبکه های اجتماعی بدون مخاطب ارزشی ندارد. اگر تعداد فالوورها، دوستان یا افرادی که شما را دنبال میکنند کم است این لینک سازی بی اثر خواهد بود. میزان اشتراک گذاری و لایک یک مطلب در شبکه اجتماعی بر ارزش بک لینک ساخته شده تاثیرگذار است. مقالات سایت را عینا در شبکه های اجتماعی کپی نکنید، برداشتی کوتاه از مقاله را با بیانی جدید بازنویسی کرده و لینک سازی مورد نظر خود را در این متن انجام دهید. با کلمه کلیدی طولانی و به یکی از صفحات داخلی خود لینک سازی کنید. ساخت بک لینک برای صفحه اصلی سایت از طریق شبکه های اجتماعی بازدهی بالایی ندارد.تمرکز خود را بر روی ۱ یا ۲ شبکه اجتماعی که در زمینه کاری شما فعال هستند قرار دهید.

رپورتاژ آگهی در سایت دیگر

برای این که وب سایت شما رشد خوبی از نظر سئو داشته باشد، میتوانید به سراغ رپورتاژ آگهی بروید. بنابراین، استفاده از این روش تبلیغاتی را می توان به عنوان یکی از کارساز ترین و موثر ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و همچنین سئو دانست و از طریق آن، اعتبار سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی را به صورت همیشگی برای وب سایت خود ایجاد نمود.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 11 =