خانه / معرفی سایت / روشهای تبلیغات فروش ویلا در شمال
روشهای تبلیغات فروش ویلا در شمال
روشهای تبلیغات فروش ویلا در شمال
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

روشهای تبلیغات فروش ویلا در شمال

با تعداد زیاد سازندگان مسکن و مجتمع های تجاری و  مشاورین املاک که هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود، چطور می‌توانید به مجموعه و یا شخص موفقی تبدیل شوید، تا خریداران ملک از میان این همه افراد شما را برای رسیدن به ویلای رویایی خود برگزینند؟

یک شخص یا مجموعه موفق در حوزه املاک باید برای درآمد بیشتر بازار سازی نوآورانه اصولی و حرفه ای داشته باشد. اما چطور این کار را انجام دهد؟ آن هم در این زمان که روش خرید و فروش خانه توسط مردم به کلی تغییر کرده است و خیلی کمتر به دفاتر املاک مراجعه میکنند و معمولا املاک مورد نظر خود را توسط سایتهای نیازمندیها مثل دیوار شیپور انتخاب میکنند. پس انتظار نداشته باشید که در زمان حال هم مثل زمان قدیم که ویلا  آپارتمان یا زمینی  در روزنامه  همشهری آگهی می‌شد و باید منتظر تماس شخصی برای خرید خانه می‌شدید، عمل کنید و موفق شوید.

شما باید اطلاعات واقعی و درستی از املاک به مشتری بدهید تصویر برداری هوایی ویلا شمال تولید دهها محتوای ویدیوی با سناریوهای تخصصی یکی از  روشهاست تا مشتری بتواند کاملا ملک مورد نظر و محله مورد نظر را درک و شناسایی کند و به ارزش خرید ملک از شما پی ببرد

چه موافق باشیم یا مخالف، باید فضای مجازی و آنلاین را جدی بگیریم. اگر شما به عنوان سازنده یا مشارکت کننده صنعت ساختمان یا  فردی که یک مشاور املاک را اداره می‌کنید با این فضای ایجاد شده یعنی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات فروش املاک هم‌سو شوید، به حتم می‌توانید درآمد بسیار بیشتری کسب کنید.

 

، تصویر برداری هوایی از ویلا
، تصویر برداری هوایی از ویلا

 

ما در مجموعه لوجنک بازاریابی روشهای تبلیغات فروش ویلا واملاک را به شما معرفی میکنیم  ما در این تیم مجموعه ای از افراد حرفه ای برای فروش بیشتر و برند سازی مشاورین املاک و سازندگان ملک تجاری مسکونی هستیم که فضایی به وجود آورده ایم که  میتوانند از خدمات دیجیتال مارکتینگ املاک بهرمند شوند تا مشتریان بیشتری را با  آموزشها درون سایت و پکیج های تبلیغات گوگل، طراحی سایت، تصویر برداری هوایی از املاک، ارسال پیامک فروش ویلا و اپارتمان ،تبلیغات در اینستاگرام ،کانالهای تلگرام و رپورتاژ اگهی،تهیه کلیپ وتیزر تبلیغاتی و  دهها روش نوآورانه دیگر بدست آورند

 

برای مثال ما چند وب سایت را معرفی میکنم که با نمونه کارهای ما بیشتر اشنا شوید

املاک زمرد از سال 1392 در زیباکنار شروع به کار کرد و از ابتدا  تا کنون با هدف و رسالت معرفی منطقه زیباکنار و روستاهای اطراف رشت به عنوان بهترین مناطق برای توسعه گردشگری کار خود را به صورت مجازی ادامه میدهد

زیباکنار منطقه‌ای ساحلی‌ست که امروزه به خصوص به دلیل آب و هوای معتدل خود در تمام فصول، خاصوصا در فصل بهار و تابستان و باران‌های بهاره و پاییزه‌اش که میهمان خاک منطقه می‌شوند، مورد توجه بسیاری از گردشگران و شمال دوستان قرار گرفته است. اما آن‌چه که به اهمیت این ناحیه افزوده است، تنها محدود به شرایط آب و هوایی نیست.

آسمان آبی و آفتابی زیباکنار و دریای نیلی آن است که باعث شده هر ساله به تعداد افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک به خصوص خرید ویلا در این منظ هستند، افزوده شود. به طوریکه این افراد خرید ویلا زیباکنار را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب می‌کنند.

به همین دلیل هم امروزه نام زیباکنار ، به دلیل ساخت و ساز ویلا های لوکس مستقل و یا شهرکی که توسط مهندسین مجرب بنا می‌شوند، در بین افراد بسیار مطرح شده است.

متن فوق بخشی از تولید محتوای ما طی ان سالها بود و دهها پرسش پاسخ در راستهای نیازهای مشتریان

و اما معرفی نمونه کار بعدی

مجموعه ویلا سنتر (مرکز ساخت وفروش  ویلاهای پیش ساخته)  در استان گیلان میباشد

ویلا پیش ساخته یک سازه قابل اسکان است. اما با این تفاوت که این نوع ویلا برخلاف ویلای معمولی، قابلیت حرکت و انتقال دارد. یعنی می‌توان آن را در مکانی دیگر ساخت و سپس به محل نصب یا همان محل موردنظر شما برد. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و تغییر برخی از تفریحات مردم، همانطور که متون بالا با ان اشاره کردیم  ویلا پیش ساخته از محبوبیت زیادی برخوردار شده و ا ما در مجموعه لوجنک تبلیغات فروش ویلا با برنامه ریزی های دقیق این وب سایت را در صدر گوگل قرار داده ایم و روزانه از صدها مشتری استقبال میکنیم.

طول عمر مفید ویلای پیش ساخته بسیار بالاست وتا سالها متمادی بی عیب و استوار می‌ماند و ما از این مزایا در معرفی این ویلاها و تولید محتوا استفاده کردیم. معمولا هم به دلیل استفاده از آهن آلات، مواد ضد زنگ و ورق های گالوانیزه نورد دیده شده با رنگ های مقاوم، تا زمانی که ویلا را خودتان تخریب نکنید، مشکلی برایش بوجود نمی‌آید و تخریب نمی‌شود و حتی می‌توانید بعد از مدتی استفاده از ویلای پیش ساخته خود، این نوع ویلا را بفروشید. که این هم یک عامل موفق برای جلب توجه افراد به این ویلاها  در کمپین های تبلیغاتی بود.

روشهای تبلیغات فروش ویلا در شمال
روشهای تبلیغات فروش ویلا در شمال

 

دنیا به شدت رو به تغییر است! تمامی کارها در سال‌های اخیر، به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا، آنلاین و اینترنتی صورت می‌پذیرد را مشاهده کنید حتی کلاسهای درس انلاین شده اند . شاید برخی همچنان روی کار سنتی و قدیمی خود در بحث خرید و فروش املاک پافشاری می‌کنند؛ کافیست تا کمی با دقت و موشکافانه نگاه کنیم تا ببینیم که حتی زندگی روزمره همین افراد هم از حالت سنتی خارج شده و دیگر کارهای خود را آنلاین انجام می‌دهند. زمان تغییر  واستفاده در روش های جدید خرید و فروش اپارتمان ویلا مشاورین املاک و نحوه مشتری یابی آن‌ها رسیده است.

عالی بود(0)غیر مفید(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *