خانه / معرفی سایت / در سفرتان به آبادان حتما این غذاهای خوشمزه را امتحان کنید
بلیط هواپیما آبادان تهران
بلیط هواپیما آبادان تهران
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

در سفرتان به آبادان حتما این غذاهای خوشمزه را امتحان کنید

در سفرتان به آبادان حتما این غذاهای خوشمزه را امتحان کنید

شهر آبادان، با مردم خونگرم و مهمان‌نوازی که دارد، یکی از بهترین مقاصد گردشگری، برای سفر به جنوب است. یکی از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید هنگام سفر به یک شهر یا روستای جدید انجام دهید، تجربه طعم‌ها و مزه غذاهای سنتی آن دیار است. آبادانی‌ها غذاهای خوشمزه و خوش عطر زیادی دارند که توصیه می‌کنیم اگر بلیط هواپیما تهران آبادان را تهیه کردید و قصد سفر به این شهر را دارید، از امتحان کردن این طعم‌ها، غافل نشوید. در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین غذاهای آبادانی آشنا خواهیم کرد و در انتها، یکی از بهترین وب سایت‌هایی که برای خرید پروازهای تهران آبادان می‌توانید به آن مراجعه کنید، را معرفی می‌کنیم.

فلافل آبادانی، غذایی که حتما باید در خود آبادان امتحان کنید

شاید با شنیدن اسم آبادان، اولین غذایی که به ذهن‌تان برسد، فلافل باشد. فلافل آبادانی، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای جنوبی است که باید حتما در سفرتان به این شهر، امتحانش کنید.

سمبوسه هندی را به سبک آبادانی‌ها بخورید

درست است که ریشه اصلی سمبوسه به کشور هند مربوط می‌شود، اما آبادانی‌ها به سبک و سیاق خودشان، سمبوسه را درست می‌کنند که طعمی بهتر و لذیذتر از سمبوسه‌های هندی دارد. مواد اولیه سمبوسه‌های شهر آبادان، شامل سیب زمینی، جعفری و تره است که این سه ماده را به همراه ادویه های مخصوص و تند عربی با هم مخلوط می کنند و در غلافی از نان می پیچانند و سرخ می کنند. سمبوسه از دیگر غذاهای ساده و خوشمزه استان خوزستان و شهر آبادان است که ترکیباتی از نان، سیب زمینی، سبزی و ادویه جات است.

قلیه ماهی آبادانی، خوشمزه‌ترین غذای استان خوزستان

یکی از پرطرفدارترین غذاها در میان مردم خوزستان، بوشهر و هرمزگان، خورش قلیه ماهی است. درست است که در برخی از رستوران‌های تهران و یا شهرهای دیگر هم می‌توانید قلیه ماهی جنوبی را سفارش بدهید، اما این غذا، جزو غذاهایی است که حتما باید در زادگاهش، یعنی یکی از شهرهای جنوبی بخورید تا از عطر و طعم واقعی آن، لذت ببرید.

 

 

کبه عربی، غذایی محبوب و خوشمزه

یکی از غذاهای سنتی که در بین مردم عرب زبان خوزستان، مخصوصا شهر آبادان متداول و پرطرفدار است، کبه نام دارد. برای تهیه این غذا ابتدا برنج ها را با مقداری آب روی حرارت ملایم می پزند تا حدی که برنج ها مثل برنج شیر برنج شود. از طرف دیگر سیب زمینی را با رنده ریز رنده کرده و با برنج مخلوط می کنند. اگر بخواهند کبه یک دست تری داشته باشند این مواد را با هم چرخ می کنند. سپس یک تخم مرغ و کمی نمک و زردچوبه را به مواد اضافه کرده و ورز می دهند. این غذا را می‌توانید در رستوران‌های آبادان امتحان کنید.

بهترین وب سایت برای خرید بلیط هواپیما آبادان

اسنپ‌تریپ، یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت‌ها، برای خرید بلیط هواپیما آبادان تهران و یا برعکس است. اسنپ‌تریپ به شما این امکان را می‌دهد که با هر بودجه‌ای در هر زمانی بتوانید دقیق‌ترین جست‌وجو و انتخاب بلیط هواپیما را داشته باشید.مراحل کوتاه و آسان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر آغاز می‌شود و با چند کلیک به مرحله پرداخت و دریافت بلیط هواپیما ختم می‌شود تا بدون صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیط هواپیما در دنیای پرمشغله‌ی امروز، خدمتی در جهت سفر آسان و ارزان باشد.در سیستم خرید آنلاین بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ می‌توانید در تاریخ دلخواهتان تنها با یک جست‌وجوی ساده، تعداد پروازها، ظرفیت و قیمت را ببینید و سپس با استفاده از فیلترها، ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید

 

 

 

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =