خانه / تبلیغات اینترنتی و بازاریابی / معرفی ابزار جدید دانلود از اینستاگرام
معرفی ابزار جدید دانلود از اینستاگرام
معرفی ابزار جدید دانلود از اینستاگرام
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

معرفی ابزار جدید دانلود از اینستاگرام

معرفی ابزار جدید دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام امکان آپلود عکس و ویدئو را در قالب پست و استوری به کاربران خود می دهد، از همین رو یکی از سوالات همیشگی کاربران اینستاگرام این است: «چگونه می توانم عکس یا ویدئوهایی را که توسط افراد مختلف در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اند دانلود کنم؟» چنین قابلیتی در خود اینستاگرام تعبیه نشده است و اگر از عکس یا ویدئویی خوشتان بیاید و بخواهید آن را در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید تا به صورت دائمی و آفلاین و بدون واسطه اینستاگرام به آن دسترسی داشته باشید، باید از ابزاری جانبی برای دانلود و ذخیره محتوای مدنظرتان کمک بگیرید.

با سرچ کوتاهی در اینترنت به لیستی بلندبالا از انبوه اپلیکیشن ها و سایت ها دست می یابید که هر یک برای دانلود نوعی از مدیای موجود در اینستاگرام کاربرد دارند. این اپلیکیشن ها و سایت ها با گرفتن لینک پست یا استوری مدنظرتان، محتوای مربوطه را دانلود و در دیوایس شما ذخیره می کنند. اما ما در این مقاله بهترین ابزار دانلود عکس، فیلم و استوری را به شما معرفی خواهیم کرد و در پایان به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چرا این ابزار بهترین روش دانلود از اینستاگرام است.

ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی

ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی رباتی است که توسط شرکت بهسازان مجازی به صورت تخصصی برای دانلود و ذخیره انواع مدیای موجود در اینستاگرام طراحی شده است و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شما می توانید با استفاده از این ربات، انواع و اقسام محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود را با همین یک ابزار دانلود و ذخیره کنید. امکانات این ربات عبارتند از:

  1. دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام
  2. دانلود استوری از اینستاگرام
  3. دانلود عکس پست شده در اینستاگرام
  4. دانلود ویدئوهای کوتاه پست شده در اینستاگرام
  5. دانلود IGTV

طرز استفاده از این ربات نیز بسیار ساده است. اگر می خواهید تصویر پروفایل پیج های مختلف اینستاگرامی را با کیفیت اصلی دانلود کنید کافی است آی دی پیج مورد نظر را به ربات بدهید تا به صورت خودکار و به سرعت تصویر پروفایلش را برایتان دانلود و در پوشه مربوطه موجود در پکیج ربات ذخیره کند.

برای دانلود عکس و فیلم موجود در استوری یا عکس و ویدئوهای کوتاه پست شده و همچنین ویدئوهای بلند در قالب IGTV کافی است لینک محتوای موردنظر را در اختیار ربات قرار دهید تا عکس یا فیلم مدنظرتان را در کسری از ثانیه دانلود و ذخیره نماید.

اما چرا استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی، بهترین روش برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی

مزیت اول این ربات در مقایسه با سایر ابزارهای موجود برای دانلود محتوا از اینستاگرام این است که می تواند همه انواع مدیای منتشر شده در اینستاگرام (تصویر پروفایل، عکس، ویدئو، استوری و  IGTV را V( vh (تصویر پروفایل، عکس، ویدئو، استوری و رای دانلود محتوا از اینستاگرام این است که می تواند همه انواع مدیای منتشر شده در ا) را دانلود کند. در حالی که هر یک از اپلیکیشن های دانلود (برای کاربران نسخه موبایلی اینستاگرام) و وبسایت های دانلود (برای کاربران نسخه دسکتاپ اینستاگرام) معمولا تنها برای دانلود یک یا دو نوع از مدیای منتشرشده در اینستاگرام کاربرد دارند و اگر همه این امکانات را یکجا ارائه بدهند اغلب پولی هستند و شامل خدمات رایگانشان نمی شود. به همین دلیل اگر بخواهید برای دانلود عکس، فیلم و استوری از این ابزارها استفاده کنید معمولا باید از بیش از یک ابزار را مورد استفاده قرار دهید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه ویژه داشت مسئله امنیت ابزارهایی است که برای دانلود مورد استفاده قرار می دهید. بسیاری از ابزارهای موجود (نظیر اپ ها و سایت ها) برای دانلود از اینستاگرام از شما یوزرنیم و پسورد اینستاگرامتان را می خواهند. اکیدا توصیه می کنیم از این قبیل ابزارها اجتناب کرده، سراغ راه های امن دانلود از اینستاگرام بروید. مزیت دیگر استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام این است که کاملا امن است و برای دانلود، به اطلاعات شخصی شما هیچ نیازی ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی و دانلود نسخه رایگان آن به این لینک مراجعه کنید:

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-دانلود-از-اینستاگرام

 

 

 

 

عالی بود(3)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *