خانه / آموزش سئو SEO / ۵ استراتژی سئو که میتوانید از شرکتهای موفق و بزرگ یاد بگیرید
Seo-Strategy
Seo-Strategy
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

۵ استراتژی سئو که میتوانید از شرکتهای موفق و بزرگ یاد بگیرید

موج سئو : بهینه سازی موتور جستجوی طبیعی یا سئو بخش مهمی از ساخت برند دیجیتالی یه کسب و کار محسوب میشه. این کار کمک میکنه تا با بالا بردن رتبه صفحاتتون، جایگاهتونو روی سرچ های آنلاین بالا ببرید. اما فقط در صورتی اثر داره که از پیچیدگی­های سئوی طبیعی آگاه باشید. با توجه به این مسائل، ۵ تا از استراتژی های که میتونید از شرکتهای بزرگ یاد بگیرید رو اینجا براتون آوردیم:

۱-اصطلاحات “مرغ مگس خوار”

گوگل هر روز الگوریتم موتور جستجوشو تغییر میده. اما یکی از تغییراتی که در الگوریتم مرغ مگس خوار بوجود اومد، پیدا کردن شرکتها رو برای کاربران تسهیل کرد. این الگوریتم بر تولید محتوایی تمرکز داره که نسبت به با محل شرکتتون و نوع محصولات و خدماتی که ارائه میدید و نحوه استفاده یا خرید کاربرها از سایتتون به سرچ ها جواب بده. تیم موج سئو میتونه تو ساختار بندی محتوای وب سایتتون بر اساس این سه اصطلاح مرغ مگس خوار کمکتون کنه تا مشتریهای محلیتون راحتتر بتونن آنلاین شرکتتونو پیدا کنند.

۲-استفاده از شبکه اجتماعی مناسب برای مشتری مناسب

روی سایتتون دکمه های شبکه های اجتماعی مناسب بذارید. استراتژی درست این نیست ۱۰-۲۰ تا گزینه از بین شبکه های اجتماعی روبروی کاربر بذاریم تا خودش از بینشون یکی رو انتخاب کنه. شرکتهای بزرگ و مهم، شبکه های اجتماعیشونو بر اساس نوع مشتریها و خدماتشون انتخاب میکنند. شفاف و روشن مخاطب هدفتونو تعریف کنید و بعد بر اساس اون استراتژی شبکه های اجتماعیتونو مشخص کنید.

۳-ساخت شبکه­ ای از اثرگذاران

اگه محتواتون به اشتراک گذاشته نشه هیچ فایده ای از نظر سئوی طبیعی نخواهد داشت. برای اینکه فایده داشته باشه، اشتراک گذاری محتواتونو ساده کنید. وظیفه شماست که یه شبکه از اثرگذارها درست کنید، منظور از اثرگذاران افرادیه که روی شبکه های اجتماعی فالوئرهای قابل توجهی دارند و کسایی که در بازار مربوط به کار شما شهرت خوبی دارند.
این اثرگذارها ممکنه از بازیکنان بزرگ بازارتون هم نباشند، میتونن آدمهایی باشند که روی توئیتر فالوئرهای زیادی دارند یا کسایی که بخاطر بصیرتشون مورد احترامند. همه بازارها یه اثرگذاری دارند که کارتون محکم بهشون چفت شده و محتواتونو به دید دیگران برسونند.

۴-شرکت کردن در پادکست ها و برنامه های اینترنتی

بهترین راه برای اینکه بعنوان یه منبع قابل اعتماد دیده بشید شرکت در پادکستها و برنامه های اینترنتیه. شرکتهای بزرگ میدونن که سئو دیگه همش لینک­سازی نیست و مهمتر از اون بازاریابی محتواست. پادکستها و برنامه های اینترنتی هم یه وسیله اند برای اینکه محتواتونو به چشم مشتریهای جدید برسونند.

۵-بهینه سازی فیلمها

فیلمهای یوتیوب توسط موتورهای جستجوی امروز قابل سرچ نیستند، بلکه توصیفی که برای فیلم نوشته میشه قابل سرچ کردنه. متاسفانه خیلی از شرکتهای کوچیک یه ویدئوی جذاب تولید کردند و قسمت توصیفات ویدئو رو خالی گذاشتند. شما مواظب باشید که حتما برای فیلمهاتون یه پست کوتاه ۳۰۰-۴۰۰ کلمه ای بنویسید و توش فیلمتونو توصیف کنید.
تأکید میکنم سئوی طبیعی فقط تنظیم کلیدواژه های محتوا یا ساخت شبکه لینک نیست، بلکه مهمتر از اون بازاریابی محتواست که بتونید از طریق این محتوا فالوئر جمع کنید. تیم موج سئو  قطعا میتونه همه این استراتژی ها رو براتون اجرا کنه. باهامون تماس بگیرید.

عالی بود(0)جالب نیست!(0)

3 دیدگاه

  1. سلام- بسیار عالی
    یک مطلب را هم من اضافه کنم
    استراتژی شرکت های بزرگ شامل کار کردن در تمامی بخش ها است
    ارتباط با مشتری- طراحی سایت جذاب و کاربرپسند و ....

    که وقتی این زیر ساخت های لازم آماده شدند، سایت رونمایی می شود.
    که اکثرا این روند را برعکس طی می کنند.

    عالی بود(0)جالب نیست!(0)
  2. آیا برای سئو ویدوهام داخل یوتوب روش خاصی وجود داره یا از همون تگ ها استفاده کنم کفایت میکنه؟
    ضمنا چجوری میتونم تگ های پر بازدید را داخل یوتوب پیدا کنم؟

    عالی بود(0)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =