خانه / معرفی سایت / ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر
ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر
ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر

سایت لحظه آخر، همه روزه به ارائه ی تور های گردشگری متفاوتی می پردازد؛ اگر شما قصد دارید به عنوان تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات بلندتر تابستانی، به یک شهر دیدنی سفر کنید و یا حتی از مکان های گردشگری شهر خودتان نیز بازدید کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از سایت لحظه آخر استفاده کنید و تور مورد علاقه ی خود را برای گردش و تفریح انتخاب کنید! قیمت های مناسب تر نسبت به سایت های مرتبط دیگر و همچنین تنوع بالای انواع تور های خارجی و داخلی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنید.

 

ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر

قیمت تور کیش

جزیره ی کیش، بناهای زیادی دارد که مناسب گردشگری و بازدید هستند. جاذبه های گردشگری این شهر، به دو دسته ی جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی دسته بندی می شوند. از جمله جاذبه های تاریخی جزیره ی کیش می توان به کشتی یونانی، شهر حریره و کاریز زیر زمینی کیش اشاره کرد؛ همچنین جاذبه های طبیعی کیش را می توان در جزیره ی هندورابی، ساحل مرجانی کیش و درخت سبز و جاهای زیبای دیگر آن خلاصه کرد. انواع ورزش های آبی و زمینی را نیز نباید در کیش فراموش کنید! اما نکته ی قابل توجه برای انتخاب یک تور کیش، قیمتی است که فرد باید برای آن تور بپردازد؛ به طور میانگین در تیرماه و شهریورماه سال 1400، یک تور سه الی 5 روزه، با یک آژانس مسافرتی نسبتا خوب تقریبا یک میلیون و پانصد الی دو میلیون تومان برای هر فرد هزینه دارد؛ لازم به ذکر است نوع هتلی که برای تور انتخاب می کنید و یا کلاس هواپیمایی که قصد دارید برای پرواز بلیط آن را بخرید، روی قیمت تمام شده ی تور شما تاثیر خواهد گذاشت.

ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر

قیمت تور قشم

قشم نیز جزیره ی زیبای دیگری است که اگر به شهر های آبی و جزیره ای با آب و هوای شرجی و مرطوب علاقه دارید، می توانید آن را برای سفر خود انتخاب کنید.

شما می توانید هم از طریق زمینی و هم از طریق هوایی به این جزیره ی بزرگ و زیبا برسید. اگر به سفر با ماشین خود علاقه دارید و دوست دارید تا سفر با کشتی را هم تجربه کنید، می توانید به انتخاب کردن یک تور زمینی قشم بپردازید. اگر علاقه به سفر با هواپیما به این جزیره دارید، باید بگوییم که بلیط هواپیما هایی که به سمت قشم حرکت می کند، معمولا در تابستان و روز های آخر اسفند ماه راحت تر پیدا می شوند و قیمت کمتری نیز دارند.

 

ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر

 

به طور معمول قیمت بلیط هواپیمای های قشم، میان سی صد الی هشتصد هزار تومن هستند و این قیمت با توجه به نوع خدماتی که خدمه به شما ارائه می دهند و نوع هواپیمایی که انتخاب می کنید است. همچنین برای سفر به قشم با قطار و به صورت زمینی، تقریبا باید صد و پنجاه الی سی صد هزارتومان خرج کنید. سفر زمینی به قشم از تهران تقریبا 18 ساعت از طول می کشد.

قیمت تور مشهد

آرزوی سفر به مشهد، تقریبا چیزی است که میان همه ی ایرانیان مشترک است؛ دیدن گنبد طلایی رنگ امام رضا علیه السلام، دل هر عاشقی را به لرزش می اندازد.

سفر به مشهد نیز یکی از بهترین گزینه های سفر برای شماست؛ علاوه بر حرم زیبای امام رضا علیه السلام در این شهر، جاذبه های گردشگری بسیار زیاد دیگری نیز در این شهر وجود دارد. برای مثال طرقبه و شاندیز مشهد یکی از مکان ها و مناطق گردشگری مشهد است که شما می توانید از دیدن آن لذت ببرید. سالانه تقریبا بیست و پنج میلیون ایرانی به سفر به مشهد می پردازند که این رقم، رقم فوق العاده بالا و بزرگی است. اگر قصد سفر به مشهد با یکی از تور های لحظه آخر را دارید، ما به شما توصیه می کنیم تا اواخر فصل بهار و اوایل فصل پاییز را برای سفر به این شهر مقدس انتخاب کنید. آب و هوای مشهد در این مواقع از سال، معتدل است و شهر نیز زیاد شلوغ نیست. قیمت تور های مشهد نیز متفاوت اند.

 

ارائه ی ارزان ترین تور های داخلی در سایت لحظه آخر

برای مثال یک تور زمینی به مشهد، تقریبا هزینه ای میان 400 الی 500 هزار تومان دارد؛ اکثر سفر های هوایی به مشهد و تور هوایی مشهد نیز تقریبا میان یک میلیون و سی صد هزار تومان الی دو میلیون و ششصد هزار تومان هستند. پیشنهاد ما به شما برای سفر به شهر مقدس مشهد، انتخاب یک تور لحظه آخری از سایت لحظه آخر است که می تواند یک مسافرت خوب و به یاد ماندنی برای شما به ارمغان بیارد.

عالی بود(0)جالب نیست!(0)