خانه / معرفی سایت / چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم؟
چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم؟
چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم؟
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم؟

استفاده از بدلیجات در زیباتر شدن استایل تاثیر بسزایی دارد از این رو بیشتر خانم ها از خرید بدلیجات و پوشیدن انواع آن لذت میبرند. بدلیجات از قیمت ، کیفیت و درخشندگی متفاوتی برخوردارند بنابراین باید در هنگام خرید بدلیجات به این موارد توجه کرد.

گاهی بدلیجات در اثر تماس با آب هوا مواد شیمیایی یا قرار گرفتن در مجاورت فلز های دیگر دچار تغییر رنگ میشوند و یا جرم گرفته و کثیف میشوند.

ما در ادامه این مقاله راهکارهای جالبی به شما ارائه خواهیم داد تا به راحتی بتوانید بدلیجات سیاه شده خود را براق کنید:

اولین کاری که باید انجام دهید تمیز کردن جرم های ظاهری بدلیجات است که با استفاده از خلال دندان یا مسواک بسیار نرم میتوانید این کار را انجام دهید و جرم های موجود  بین درزهای قطعه ها را پاک کنید.پس از آن میتوانید از روش های خانگی که در ادامه خواهیم گفت برای جلا دادن بدلیجات خود استفاده کنید.

 

1.شامپو بچه:

شامپو بچه خاصیت اسیدی کم تری دارد از این رو روش مناسبی برای تمیزکردن بدلیجات سیاه شده میباشد.

روش استفاده:درون آب ولرم مقداری شامپو بچه بریزید سپس فرچه یا مسواک نرم را به محلول آغشته کنید و به آرامی روی بدلیجات خود بکشید و تمیز کنید سپس با آب خنک شسته و بالافاصله خشک کنید.

 

2.خمیردندان:

خمیر دندان را روی یک مسواک نرم بمالید و به وسیله آن بدلیجات خود را بسابید سپس با آب خنک شستشو داده و با دستمال نرم خشک نمایید.

چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم

 

 

3.ترکیب آب و سرکه سفید:

برای استفاده از این روش آب و سرکه سفید را با یکدیگر مخلوط کرده سپس پنبه ، مسواک و یا پد را به محلول آغشته کرده و بدلیجات را به خوبی بسابید سپس با آب شسته و با دستمال نرم خشک کنید.

 

چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم

 

4.لیمو ترش+جوش شیرین

یک لیمو ترش را برش داده و نصف کنید و برای اثرگذاری بیشتر مقدار کمی جوش شیرین روی آن بریزید و سپس روی بدلیجات سیاه شده خود بمالید.یا میتوانید مقداری آبلیمو را با مسواک روی بدلیجات سیاه شده خود بمالید  سپس شسته و خشک کنید وشاهد براق شدن بدلیجات خود شوید.

 

5.سس گوجه فرنگی:

مقداری پوره گوجه فرنگی و یا سس گوجه فرنگی را روی بدلیجات خود ریخته و با دستمال یا مسواک آن را بسابید تا تمیز شود سپس با یک دستمال مرطوب سس را پاک کرده و خشک میکنیم.

چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم
چگونه بدلیجات سیاه شده خود را براق نماییم

 

6.صابون:

مقداری صابون را در آب گرم ریخته سپس بدلیجات را با این محلول بشورید پس از آن با آب تمیز شسته و سریعا خشک کنید.توجه داشته باشید که اگر صابون مورد استفاده شما معطر باشد موجب خوشبو شدن بدلیجات شما نیز خواهد شد.

 

7.مایع ظرفشویی+جوش شیرین:

مقداری مایع ظرفشویی، جوش شیرین و نمک را باهم مخلوط کنید سپس بدلیجات خود را درون محلول قرار دهید.پس از 5دقیقه به وسیله مسواکی نرم آن را بسابید و سپس کاملا بشورید و خشک کنید.

 

8.محلول پاک کننده لنز:

از محلول های پاک کننده لنز نیز میتوانید برای جلا دادن به بدلیجات خود استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که از این محلول برای جلا دادن به بدلیجات قیمتی استفاده نکنید زیرا احتمالا بعث تغییر رنگ بدلیجات شما شود . و نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشد این است که اگر پوست حساسی دارید از این مواد استفاده نکنیدزیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت پوستی شود.

 

نکته:در اجرای تمامی راهکارهای گفته شده نباید بدلیجات خود را به مدت زیاد در آب نگه دارید زیرا باعث زنگ زدن و خراب شدن آن میشود.

بدلیجات ها از اکسسوری های پرکاربرد مورد استفاده برای خانم ها و آقایان است که   مشکللاتی از قبیل کدر شدن رنگ رفتگی و سیاه شدن را به دنبال دارد که ما در این مقاله سعی کردیم ساده ترین راهکارها را برای براق کردن بدلیجات سیاه شده به شما ارائه دهیم و امیدواریم که این راهکار ها برای شما مفید واقع شده باشند.

 

عالی بود(0)جالب نیست!(0)