خانه / مقالات مفید سئو / ۱۰ اشتباه بزرگ وبمستر ها و شرکت های بهینه سازی وبسایت
10 اشتباه بزرگ وبمستر ها و شرکت های بهینه سازی وبسایت
۱۰-اشتباه-شرکت-های-بهینه-سازی-وبسایت
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

۱۰ اشتباه بزرگ وبمستر ها و شرکت های بهینه سازی وبسایت

بحث بهینه سازی سایت  (SEO)بسیار هر روز گسترده و پیچیده تر می شود.در این مقاله قصد داریم ۱۰ اشتباه بزرگ وبمستر ها و شرکت های بهینه سازی وبسایت که انجام می دهند بپردازیم.

اولین اشتباه و یا شاید بزرگترین اشتباه

  • فراموش کردن اهمیت سئوی  ON PAGE

هر روزه وبمسترها بیشتر اهمیت On Page را درک میکنند.اما زمانی که موضوع به نتایج درجستجو میرسد بسیاری از وبمسترها سایت خود را فراموش کرده و به موضوعات Off page میپردازند.اما این موضوع را فراموش می کنند که با رعایت و اصول اولیه بهینه سازی در ONpage راحت تر می توانند رتبه خود در گوگل را ارتقا بدهند.

اشتباه دیگر این است که اطلاعات غلط به صاحبین کسب و کار داده میشود

  • SEO دیگر کاربردی ندارد چون خود گوگل می‌فهمد

این طرز فکر که خود گوگل سایت‌های مناسب را پیدا می‌کند و دیگر نیازی به بهینه‌سازی سئو نداریم یک اشتباه محض است، زیرا گوگل با توجه به الگوریتم ها و اصول اولیه ای دارد ،که شما باید آن کارها را انجام بدید .

 

ایجاد هزاران بک لینک بی ارزش

وبمسترهای ما متاسفانه از سئو فقط تبادل لینک و خرید بک لینک را متوجه شده اند و هنوز بر این باور هستند هر بک لینکی که ایجاد شود برای آنها پیج رنک به همراه خواهد داشت.آن زمان را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید سایتی با هزاران بک لینک هیچ ارزشی ندارند.تنها سایتی ارزش دارد که علاوه بر بک لینک های باارزش,محتوای خوب و مناسبی هم داشته باشد.

دامنه‌های بین‌المللی برای سئو بهتر هستند

این طرز فکر که دامنه‌های بین‌المللی مثل com بر روی سئو تأثیر می‌گذارد یکی دیگر از اشتباهات رایج درزمینه سئو می‌باشد. شما با دامنه‌های داخلی مانند ir می‌توانید سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

انتظار نتیجه سریع

نرسیدن به نتیجه سریع باعث میشود صاحبین مشاغل به این نتیجه برسند که سئو سودی برای آن ها ندارد.ولی بهینه سازی وبسایت کاری نیست که به سرعت به توان نتایج آن را دید باید در این کار مستمر فعالیت کرد وهمیشه به خاطر داشته باشید همان طور که شما در حال فعالیت هستید رقبای شما هم در حال رقابت با شما هستند و آنها هم همان چیزی را میخواهند که شما میخواهید.

 

به روز رسانی نکردن وبسایت

زمانی که شما در نتایج جستجو در رتبه ی بالاتری قرار میگرید کاملا بدیهی است که بازدید بیشتری خواهید داشت و همین بازدید کننده ها از شما انتظار دارند سایت قوی تر و با محتوای به روز و مناسبی داشته باشید.بالاتر بودن از بقیه رقبا نباید برای شما این تصور را ایجاد کند که کار تمام شده است.بازدید بیشتر آغاز کار و  تلاش بیشتر است.

 

نتیجه گیری

اگر همواره الگوریتم‌های گوگل را دنبال کنید می‌توانید با رعایت یک سری قوانین مربوط به آن و اجتناب از تفکرات اشتباه، بتوانید SEO خوبی برای وب‌سایت خود رقم بزنید وهم زمان با این تغییرات ،سایت خود را برای گوگل و کاربران به صورت استاندارد بهینه سازی (سئو) کنید.

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم حتی خیلی کم، آگاهی شما را از اشتباهاتی که به وفور در بهینه سازی انجام می شود را بالا برده باشیم.

عالی بود(2)غیر مفید(0)