خانه / آموزش سئو SEO / بهبود سئو محلی توسط موج سئو
بهبود سئو محلی توسط موج سئو
بهبود-سئو-محلی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

بهبود سئو محلی توسط موج سئو

سئو محلی چیست؟

موتور جست و جوی گوگل برای نمایش نتیجه جست و جو موقعیت کاربر را نیز در نظر می گیرد. تشخیص موقعیت کاربر به راحتی از روی IP کاربر قابل تشخیص است. برای درک موضوع فرض کنید که کاربر عبارت رستوران در سجاد مشهد را جست و جو می کند، گوگل رستوران های موجود در سجاد مشهد را در نتایج جست و جو به کاربر نشان می دهد. در واقع گوگل با استفاده از این روش جست و جو، نتایج بهینه که برای کاربر مفید هستند را نمایش می دهد. این یعنی local seo یا سئو محلی که باعث افزایش ترافیک سایت می شود.
اما برای نمایش کسب و کار خود در جست وجوی محلی باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه آن ها را بازگو می کنم.

ثبت مکان در گوگل مپ

برای اینکه کسب و کار شما در جست و جوی محلی گوگل نمایش داده شود، باید مکان را در گوگل مپ ثبت کنید. نکته مهم آن که حتی اگر وبسایتی برای کسب و کار خود ندارید باز هم می توانید مکان کسب و کار خود را در آن ثبت کنید. اما توجه کنید که بقیه موارد را با اطلاعات صحیح تکمیل کنید. به عنوان مثال در قسمت تلفن، حتما شماره تلفن را به همراه کد شهر وارد کنید.
برای این که در نتایج جست و جوی محلی رتبه بهتری پیدا کنید، حتما از مشتریان خود درخواست کنید که نظرات و امتیازات خود را در گوگل مپ نسب به کسب و کار شما ثبت کنند. هر چه امتیاز بیشتری بدست بیاورید، وضعیت بهتری پیدا خواهید کرد.

استفاده از عبارات کلیدی شامل مکان جغرافیایی

البته باید این کار را با احتیاط کامل انجام دهید. چون زیاد استفاده کردن از کلمات کلیدی که شامل مکان جغرافیایی است، باعث جریمه شدن شما از طرف گوگل می شود. متاسفانه این مورد یکی از اشتباهات رایج در سئو محلی است.

در پایان این نکته مهم است که عبارات کلیدی را استفاده کنید که مرتبط با کسب و کار شما است. تشخیص صحیح عبارت کلیدی که پر جست وجو باشد، بسیار در زمینه سئو سایت مهم است.

استفاده از گوگل پلاس

حتما یک صفحه گوگل پلاس برای کسب و کار خود ایجاد کنید و آن را با سایت خود مرتبط کنید تا گوگل بتواند ارتباط بین صفحه و وبسایت را تشخیص دهد. توجه داشته باشید که هر چه گوگل پلاس شما محبوبیت بیشتری داشته باشد، در نتایج جست و جو  وضعیت بهتری را پیدا خواهید کرد.
نکته ای که بسیار مهم است آن که حتما پروفایل خود را به طور کامل تکمیل کنید و تمام اطلاعات لازم را در آن قرار دهید. همچنین بهتر است که نام صفحه گوگل پلاس شما با نام دامنه سایت یکسان باشد.

البته باید این مورد را نیز ذکر کنم که در ایران کمتر از این امکان استفاده شده است و طرفدار زیادی ندارد. دلیلی اصلی آن هم فیلتر بودن نسبی گوگل پلاس در ایران است.

ثبت سایت در دایرکتوری های معتبر محلی

این نکته بسیار مهم است که سایت خود را در دایرکتوری هایی ثبت کنید که اعتبار کافی را نزد گوگل داشته باشند. ثبت سایت در هر دایرکتوری ای موجود بهبود و پیشرفت وضعیت سایت شما نمی شود.

درخواست ثبت لینک در سایت های کپی کننده محتوا

این مورد می تواند در سئو سایت و سئو محلی بسیار تاثیرگذار باشد. بنابراین از سایت هایی که محتوای شما را کپی می کنند درخواست کنید تا به سایت شما لینک بدهند.

سئو محلی بسیار زمان گیر است پس برای بهبود سئو محلی سایت خود با ما در ارتباط باشید.

عالی بود(2)غیر مفید(0)