خانه / بازاریابی / رپورتاژآگهی چیست و چه تاثیری بر افزایش رتبه سایت دارد؟
رپورتاژآگهی چیست و چه تاثیری بر افزایش رتبه سایت دارد؟
تاثیر-رپورتاژآگهی-بر-افزایش-رتبه-سایت
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

رپورتاژآگهی چیست و چه تاثیری بر افزایش رتبه سایت دارد؟

رپورتاژآگهی ( به انگلیسی: Advertorial ) به شکلی از آگهی گفته می ‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آن ها ارائه می ‌شود، در حالی که آنچه آن ها می ‌بینند، می ‌شنوند و می‌ خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌ های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن ها است.

 

در رسانه های چاپی، رپورتاژآگهی معمولاً به شکل مقاله ای بی طرف یا یک داستان است تا شکلی معتبر و موجه به خود بگیرد. رپورتاژآگهی در سایت‌ های خبری معتبر سطح آگاهی مردم از یک کسب و کار را بالا می‌برد. همچنین در تلویزیون، این نوع تبلیغات به شکل یک آگهی برای معرفی محصولات به مخاطبان نمایش داده می شود.

 مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغاتی وجود دارد به شرح زیر می باشد:

  • نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ،مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود
  • رپورتاژ خبری در خبرگزاری ‌ها و وب‌ سایت ‌های خبری معتبر منتشر شود.
  • محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وب سایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

 تاثیر رپورتاژآگهی بر سئو و  افزایش رتبه سایت

ارائه یک رپورتاژآگهی می تواند تاثیر مثبتی بر روی سئو و افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو داشته باشد به این معنی که ارائه رپورتاژ آگهی در حقیقت عملکردی مانند نوشتن یک پُست مهمان دارد و در محتوای آن یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک به سایت شما داده می شود که بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیر گذاری را در ارتقا رتبه سایت شما در گوگل دارد .

عالی بود(6)جالب نیست!(0)