خانه / مهندسی محتوایی / آیا از طریق محتوا، مشتری جذب می‌شود؟ 
آیا از طریق محتوا، مشتری جذب می‌شود؟ 
آیا-از-طریق-محتوا،مشتری-جذب-می‌شود؟ 
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

آیا از طریق محتوا، مشتری جذب می‌شود؟ 

در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که آیا می‌توان از طریق محتوا، مشتری جذب کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

روابط

اگر بازاریابی محتوایی به درستی انجام شود، روابط و اعتماد ایجاد کرده و کسب و کارها را گسترش می‌دهد. به نقل از مایکل استلزنر کارشناس شبکه‎های اجتماعی:

بازاریابی محتوایی امروزه حواس مشتری را پرت نمی‌کند بلکه توجه آن‌ها را به محتوا مفید جلب می‌کند. سپس افراد با شما روابط گسترده ایجاد می‌کنند زیرا شما را به عنوان منبع مورد اعتماد آن محتوای خاص می‌شناسند. این موضوع می‌تواند به فروش تبدیل شود.

برخی از سازمان‌ها – به ویژه سازمان‌هایی که در صنعت خود قدیمی هستند و به آرامی تغییر را می‌پذیرند – ارزش بازاریابی محتوایی را زیر سوال می‌برند. با این حال، اغلب سازمان‌ها به طور مفهومی به بازاریابی محتوایی اعتقاد دارند اما نمی‌دانند چطور از آن استفاده کنند.

با تولید محتوای مورد اعتماد، مرتبط و جذاب شما به راحتی می‌توانید در اهداف سازمان خود تاثیرگذار باشید.

مورد اعتماد

اولین هدف محتوای شما باید گسترش اعتماد با خوانندگانتان باشد. این کار عامل موفقیت سازمان شماست.

مرتبط

محتوای شما ممکن است مورد اعتماد باشد ولی اگر مرتبط با مشتری که به دنبال آن هستید نباشد، مفید نخواهد بود. از نظر طرفداران اپل وبلاگ شما جذابیتی ندارد اگر درمورد آشپزی محتوا تولید کنید، یا برای طراحان مد و لباس اهمیتی ندارد که درباره بهترین و آخرین مدل مک بوک اپل محتوا تولید می‌کنید.

به نقل از کارشناس اینباند مارکتینگ:

هدف اصلی تنها انتشار یک محتوا نیست، بلکه شناسایی نیازهای خوانندگان است.

یک روش برای تولید محتوای مرتبط این است که آنلاین پرس و جو و جستجو کنید. سوالاتی که افراد در فضای آنلاین جستجو می‌کنند را بیابید و بر اساس آن سوالات می‌توانید در قالب مقاله سوالات آن‌ها را پاسخ دهید.

جذاب

برای تاثیرگذاری در عرض هشت ثانیه توجه مخاطب را جلب کنید. بله درست متوجه شدید. کارشناسان کسب و کار معتقدند تنها با ۸ کلمه می‌توانید خواننده را متقاعد کنید تا آخر مطلب شما را بخواند.

هیچ‌کس دوست ندارد مطالب خسته کننده بخواند. اگر می‌خواهید دیده شوید باید یک پیشنهاد ارزشمند ارائه دهید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هدف شما کانال مناسبی است. به عنوان مثال کاربران لینکدین علاقه ای به مطالب مشکلات مادران و نوزادان ندارند. همه چیز درمورد استفاده از محتوای استراتژیک و توسعه آن در کانال‌های مناسب است که به برند شما کمک کند تا خوانندگان را جذب، آموزش و تبدیل به مشتری کند.

منتظر نمانید تا مشتریان به سمت شما بیایند، آن‌ها را با ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد که اطلاعات مربوط به موضوعات جالب را ارائه می‌دهد، جذب کنید.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)