خانه / آموزش سئو SEO / آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان
آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به منظور بالا بردن تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام به طور رایگان برای شما ارائه شده است. با نکات ذکر شده در این مقاله کسب درآمد از اینستاگرام برای شما نیز ممکن می‌شود.

اگر به تازگی عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شده باشید، احتمالا پست کردن عکس در حالیکه جز چند لایک و کامنت چیزی نصیبتان نمی‌شود، شما را از آن دلزده کند. حتی دانستن امکان کسب درآمد از اینستاگرام نیز چاره ساز نیست، چرا‌که، بدون داشتن آگاهی لازم از راه‌ های اضافه کردن فالوور کاری از دست شما ساخته نیست، اما در آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به شما روش‌ های افزودن به تعداد فالوئر اینستاگرام را خواهیم آموخت.

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام شامل ۵۰ روش برای افزودن فالوورهای تازه و افزایش تعامل دنبال کنندگان در اینستاگرام بوده و به شما در گسترش کسب و کار آنلاین به صورت رایگان کمک می‌نماید.

۵۰ روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام

قبل از شروع مباحث اصلی در آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به خاطر داشته باشید، راه میانبری برای افزودن به فالوورهای اینستاگرام وجود ندارد و برای فروش محصول در این شبکه اجتماعی باید با دنبال کنندگان اینستاگرام تعامل داشته باشید.

  1. هشتگ # بگذارید به کار بردن هشتگ – مثل #موج سئو – در افزایش فالوور تاثیر گذار است.
  2. به صورت دلخواه پست های متعددی از افراد مد نظر خود را لایک کنید، یکی از موفق‌ترین افراد در تجارت اینستاگرامی با استفاده از این روش در ازای هر ۱۰۰ پستی که لایک کرده بود ۶.۱ فالوور به فالوور های خود اضافه کرد.
  3. برگزاری یک مسابقه در اینستاگرام، ساده ترین راه این است که یک پست در رابطه با مسابقه در پیج خود بگذاریم و از بازدیدکننده ها بخواهید در صورت تمایل برای شرکت در مسابقه آن پست را لایک کنند.
  4. اکانت اینستاگرام خود را در تمام پروفایل ها و اکانت های مجازی خود به اشتراک بگذارید، به صورتی که کاربران را تشویق به فالوکردن اینستاگرام خود کنید. –مثلا به مخاطبین فیس بوک خود، اطلاع دهید، پشت صحنه ساخت ویدئویی که در فیس بوک مشاهده کرده‌اند را در اینستاگرام خواهند دید.
  5. پست‌های سایرین را لایک کنید و برای آن‌ها کامنت بگذارید، این کار راهی آسان برای پیدا کردن مخاطبین تازه و افزایش فالوور در اینستاگرام است -این یکی از کلیدی‌ترین نکته‌های ذکر شده در آموزش افزایش فالوور اینستاگرام است.
  6. در پست‌های خود از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید در این صورت با سرچ کردن آن هشتک، توسط کاربران اینستاگرام، پست شما نمایش داده می‌شود که این مساله باعث معرفی پیج شما می شود.
  7. طبق تحقیقات به عمل آمده ساعت آپلود عکس تاثیر بسزایی در افزایش دنبال کننده در اینستاگرام شما دارد مناسب ترین زمان برای پست گذاشتن ۱ تا ۲ بامداد و یا ۵ بعدازظهر است.
  8. کسانی که از هشتگ های جذب مخاطب استفاده می‌کنند را سرچ کرده و فالو کنید در این صورت آنها هم متقابلاً شما را فالو خواهند کرد. – followme# و likeforlike #-
  9. در صورتیکه در صفحه اینستاگرام‌، پست های زیاد اما بی معنی مثلا عکس غذاهای مختلف یا عکس های غیر مرتبط دارید، نباید منتظر استقبال بازدیدکنندگان و افزایش فالوور باشید، کیفیت بر کمیت اولویت دارد.
  10. به کار بردن فیلتر مایفر (Mayfair filter) طبق بررسی‌های صورت گرفته برای افزایش فروش شما موثر است. این فیلتر تنها فیلتری است که به صورت مفید و موثر مورد استفاده بازاریاب ها قرار گرفته است.
  11. این که مشخصات‌تان در بیو کامل باشد – علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در هشتگ‌ها- استفاده از یک لینک به سایت خودتان در اضافه کردن به تعداد فالوور اینستاگرام موثر است، نکته مهم دیگر این است که هیچ زمان اسپم نفرستید، چون باعث می شود کسی که پروفایلتان را می‌بیند، از فالو کردن آن صرف نظر کند.
  12. برای ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان در کپشن پست های خود، سوال هم بپرسید.
  13. در صورتیکه عکس‌های مورد نظر خود را جمعه آپلود کنید، در افزایش فالوور موفق‌تر خواهید بود، به دلیل این که در روزهای جمعه میزان آپلود عکس به شدت کمتر است، بنابرین اگر جمعه ها پست بگذارید بیشتر دیده خواهید شد.
  14. در جذب فالوور پشتکار و برنامه ریزی داشته باشید و از امکانات اینستاگرام به صورت اصولی استفاده کنید. -تمام نکات ذکر شده در آموزش افزایش فالوور اینستاگرام بدون پشتکار و برنامه ریزی، برای جذب فالوور به شما کمکی نخواهد کرد. مترجم-
  15. در کپشن پست‌تان از عبارات و جمله‌هایی استفاده کنید، که کنجکاوی مخاطبان را برمی انگیزد و آنها را تشویق به دیدن پست‌تان، می کنند با سوال پرسیدن از فالوورهایتان آن‌ها را مشتاق به، تعامل کنید تا بیشتر با آن‌ها در ارتباط باشید.- مثلا تایپ کنید، نظر خودتان را در کامنت بنویسید و ما را همراهی کنید.-
  16. تعداد بالای آپلود پست شما در روز، تاثیر منفی در جذب  فالوور ندارد بعضی بر این باورند که با زیاد پست گذاشتن مخاطبان خسته و دلزده می‌شود و این‌کار در جذب فالوور و افزایش تعامل تاثیر منفی دارد اما  طبق تحقیقات و با توجه به گزارش یونیون متریکز ( Union Metrics) بین تعداد پست ها و میزان تعامل فالوورها هیچ رابطه منفی وجود ندارد.
  17. فالوو کردن کاربران پیشنهادی اثر مثبتی در افزایش فالوور اینستاگرام شما دارد، برای ‌این‌کار، به قسمت تنظیمات رفته، سپس بر روی آیکون، چرخ دنده در گوشه سمت راست تصویر بزنید، سپس کاربران پیشنهادی را فالوو کنید.
  18. با استفاده از پیکورا، بفهمید کدام نوع از پست‌های شما بیشترین میزان ارتباط را داشته‌اند و از این پس این نوع پست‌ها را بیشتر آپلود کنید.
  19. با استفاده از موقعیت مکانی، می‌توانید کاربران بیشتری را جذب کنید، علاوه بر این، در صورتیکه، یک کسب و کار محلی را اداره می‌کنید، به این وسیله، توجه افراد حاضر در آن منطقه را به خود جلب خواهید کرد.
  20. با استفاده از لیتر گرام، می‌توانید پست‌های خود را زمان بندی کنید.- به این صورت در زمان‌هایی که امکان پست گذاشتن را ندارید، کماکان، پست‌های اینستاگرام شما بروز می‌شود.- فراموش نکنید، یکی از مهترین اصول در آموزش افزایش فالوور اینستاگرام ؛ مداومت در بروز رسانی پست‌هاست.
  21. با مخاطبانتان ارتباط متقابل داشته باشید، ارتباط متقابل شما در فضای مجازی تاثیر بسیار قوی‌تری دارد. نسبت به تمام راهکارهایی که در دنیا پیشنهاد شده، داشتن ارتباط موثر با دنبال کنندگان، اثر بیشتری دارد. به کامنت‌ها و سوال‌های فالوورها پاسخ دهید، پستهایشان را به صورت دائمی و جدی دنبال و لایک کنید.- برای آن‌ها کامنت بگذارید و به این صورت با آنها ارتباط برقرار کنید.-
  22. با استفاده از ابزاری مثل پیک فریم میتوانید، حداکثر ۹ عکس یا ویدئو را ترکیب کنید، با ترکیب عکس‌های مختلف و ایجاد کلاژ می‌توانید بهترین تعامل را داشته باشید.
  23. اگر در اینستاگرام مخاطب با نفوذ و تاثیرگذاری دارید، یا شخصی را می شناسید که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارد از او بخواهید در پست‌هایش محصولات شما را به صورت کپشن اضافه کند، یا با تگ کردن شما در پست‌هایش تبلیغی، از شما داشته باشد. این‌کار مطمئنا تاثیر زیادی در افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام خواهد داشت.
  24. بر اساس تحقیقات انجام شده پست‌هایی که در آنها از رنگ آبی استفاده شده ۲۴ درصد لایک بیشتری، نسبت به عکس هایی با رنگ قرمز یا نارنجی داشته‌اند، پس سعی کنید در پست های خود از عکسهای با رنگ آبی استفاده کنید.
  25. برای وسط هفته خود نیز، برنامه ریزی جدی داشته باشید. بر اساس تحقیقات انجام شده، پست‌های روز سه شنبه، بیشترین میزان تعامل دنبال‌کنندگان اینستاگرام را به همراه داشته‌اند.
  26. تحقیقات نشان داده اند در صورتی که در نوشتن توضیحات زیر پست از کلمه کامنت استفاده کنید، این پست ها نسبت به دیگر پست ها کامنت بیشتری به دست می آورند.
  27. در صورتی که در پست های خود از عکس های استفاده کنید که در آنها چهره وجود دارد نسبت به سایر پست ها افزایش لایک ۳۵ درصدی خواهید داشت بنابراین پست‌هایی را آپلود کنید، که در آن چهره به کار رفته باشد.
  28. اشخاص مورد نظر را در پست‌های خود تگ کنید، با این کار می دانید که عکس های شما در هنگام جست و جوی، آن افراد هم دیده خواهند شد. علاوه بر این احتمالا، باعث می‌شود آنها هم متقابلا این پست را به اشتراک بگذارند.
  29. روشنایی عکس‌هایی که آپلود می‌کنید، تاثیر بسزایی در در افزایش فالوور دارد. عکس‌هایی با میزان روشنایی، ۶۵ تا ۸۵ درصد، نسبت به عکس‌هایی با روشنایی کمتر از ۴۵ درصد، به طور متوسط، ۲۴ درصد بیشتر لایک می‌خورند.
  30. برای پیج خود، یک هشتگ بخصوص را در نظر بگیرید و در تمام پست‌هایتان، آن هشتگ را به کار ببرید. این کار علاوه بر افزایش تعامل فالوورهای شما، باعث جذب فالوور جدید در اینستاگراممی‌شود.
  31. از پشت صحنه خلق تصاویر خود نیز پست بگذارید. این‌کار علاوه بر دادن هویت به برند شما، باعث نشان دادن شخصیتی که در برند شما نهفته است، می‌شود.
  32. اگر با افراد تاثیر گذاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آشنایی دارید، از آنها بخواید به عنوان مدعو، در پیج شما پست بگذارند. این‌کار علاوه بر افزایش اعتبار صفحه شما، باعث سرازیر شدن فالوورهای جدید به اینستاگرام می‌شود.
  33. برای تشویق کاربران به تعامل بیشتر و به اشتراک گذاشتن پست‌های شما، پست فالوورهایتان را باز نشر دهید. –بخصوص کاربرانی که در پیجشان پست‎‌‌های شما را به اشتراک گذاشته‌اند.-
  34. تصاویر و عکس‌هایی که هیچگونه فیلتری ندارند، بیشترین توجه و تعامل را خواهند داشت. طبق تحقیقات به عمل آمده، فیلتر نکردن عکس‌ها باعث جذب فالوور بیشتری می‌شود، بنابرین از فیلتر کردن تصاویر خودداری نمایید.
  35. اکانت اینستاگرام را به مشترکین ایمیلی خود نیز معرفی نمایید. به عنوان مثال، با ارسال تصویری در ایمیل‌ آن‌ها را تشویق به فالوو کردن اینستاگرام بکنید.
  36. اینستاگرام را در تبلیغات فیزیکی خود نیز معرفی کنید. –مثلا برچسبی که آدرس اینستاگرام شما را در خود دارد را بر روی اتومبیلتان نصب کنید، بر روی محصولات‌، آدرس اینستاگرامتان را درج نمایید. –
  37. در صورتیکه دوستان فیس بوکتان را در اینستاگرام، فالوو نمایید، آن‌ها نیز احتمالا شما را فالوو خواهند کرد.
  38. به تصاویر خود حاشیه بدهید، تصاویری که حاشیه بزرگتری داشته باشند، تا ۱۲۵ درصد بیشتر لایک می‌خورند.
  39. در کپشن پست، یک داستان جذاب و خواندنی بنویسید. این‌کار باعث ایجاد یک حس خوب بین مخاطب و محصول شما خواهد شد. داشتن یک داستان تاثیر گذار در کپشن می‌تواند برای مخاطبین ایجاد انگیزه کند تا پست شما را به اشتراک بگذارند.
  40. چنانچه به صورت زنده و از نزدیک، شاهد اتفاق یا حادثه‌ای بودید و از آن صحنه عکس و فیلم گرفته‌اید، موقع آپلود پست افراد مهم و معروف اینستاگرام را تگ کنید، تا بیشتر دیده شوید و کاربران بیشتری، تصاویرتان را به اشتراک بگذارند.
  41. از ابزار های آنالیز اینستاگرام برای تحلیل روند رشد خود استفاده کنید. همچنین این ابزارها به شما نشان می‌دهند، کدام پست‌ها، موجب تعامل بیشتر کاربران شده‌اند.
  42. از ابزارهای ویرایش عکس برای بریدن، افکت دادن و… در عکس‌های اینستاگرام استفاده نمایید، به این صورت تصاویر شما، بیشتر به چشم می‌آیند.
  43. تحقیقات نشان داده، اگر در کپشن پستتان، از کلمه لایک استفاده نمایید، آن پست به طور متوسط، ۸۹ درصد بیشتر از سایر پست‌ها لایک می‌خورد.
  44. برای افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ریزی داشته باشید. برای بالا بردن شانس خود در افزایش فالوور، باید طرز استفاده و عملکردتان در اینستاگرام را با یک برنامه ریزی زمانی پیش ببرید.
  45. از تصاویری که جملات بزرگان یا ضرب المثل یا لطیفه دارند، استفاده کنید. این تصاویر به شدت در فضای این شبکه اجتماعی محبوبند و احتمال به اشتراک گذاشتن آن‌ها بالاست.
  46. اکانت اینستاگرام‌ را به لیست مخاطبینتان، متصل نمایید. بر روی سه نقطه که به طور افقی در بالای گوشه سمت راست صفحه نمایش تلفن هوشمندتان، مشاهده می‌کنید، بزنید. در آن قسمت اکانت خود را به لیست مخاطبین متصل کرده، آن‌ها را فالوو کنید.
  47. هشتگ‌های مورد نظر خود را سرچ نمایید و یوزرهایی که تعداد فالوور آن‌ها بالاست را پیدا کنید و برایشان، کامنت‌های مناسب بگذارید. این‌کار باعث گسترش تعامل شما با آن‌ها شده و به ‌این صورت در افزایش فالوور به شما کمک خواهد کرد.
  48. با استفاده از ابزار کرود فایر، تاثیر پست اینستاگرام را بر روی دنبال کنندگان صفحه‌تان، مورد سنجش قرار دهید.
  49. مخاطبینی که تعداد فالوورهایشان با شما برابر است را پیدا کنید و در پست‌هایتان، از آن‌ها تبلیغ کنید. از مطالب و پیج آن‌ها در پست‌هایتان یاد کنید، اینگونه می‌توانید، با سایر کاربران برای تبلیغات همکاری داشته باشید و یکدیگر را در پست‌ها تبلیغ کرده و برای هم فالوور پیدا کنید.
  50. آخرین مرحله در آموزش افزایش فالوور اینستاگرام ؛ استفاده از هشتگ مناسب و منحصر به فرد است. در کنار عوامل دیگر یاد شده، کارهایی نظیر برگزاری مسابقه، هشتگ مناسب، باعث شناخته‌تر شدن برند شما می‌شود. در انتخاب هشتگ مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام خلاقیت به خرج دهید.

اکنون آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به پایان خود رسید، راه‌کارهایی برای اضافه کردن فالوورهای تازه به اینستاگرام را آموختید، به روش های افزایش تعداد لایک و کامنت در اینستاگرام تلسط پیدا کردید. امیدواریم با نکات ذکر شده در ۵۰ روش بالا بتوانید علاوه  بر افزایش تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام با فالوورهای خود نیز تعامل داشته باشید و در نهایت، آن‌ها را تبدیل به مشتریان کسب و کار آنلاین خود نمایید.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)