خانه / مهندسی محتوایی / ۵ تعهد موثر که بازاریابان محتوا در سال ۲۰۱۷ باید انجام دهند
۵ تعهد موثر که بازاریابان محتوا در سال ۲۰۱۷ باید انجام دهند
۵-تعهد-موثر-که-بازاریابان-محتوا-در-سال-۲۰۱۷-باید-انجام-دهند
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

۵ تعهد موثر که بازاریابان محتوا در سال ۲۰۱۷ باید انجام دهند

در سال ۲۰۱۷ به جای سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا، بهتر است با اتخاذ چند راه‌حل از بازاریابی محتوا، سال ۲۰۱۷ را به یکی از موثرترین سال‌های عمر کسب و کار خود تبدیل کنید.

۱. من فقط یک محتوای هدفدار تولید می‌کنم

ما بازاریابان خیلی شنیده‌ایم که همه در بازاریابی محتوایی سرمایه گذاری می‌کنند ولی پیام اصلی این موضوع را فراموش کرده‌ایم: “که محتوایی که ما تولید می‌کنیم هدف مشخصی دارد.”

تصور کنید که یک مقاله خوانده‌اید با این موضوع: به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود، در هفته یک پست وبلاگ منتشر کنید.

این کار را انجام می‌دهید ولی هدف مشخصی ندارید. شما هر آنچه را که دوست دارید درباره آن بنویسید را منتشر می‌کنید.

حال تصور کنید یکی از رقبای شما نیز در هفته یک پست وبلاگ منتشر می‌کند، اما از محتوا برای تقویت کمپین‌های بازاریابی خود با تکیه بر فاکتورهای هدفمندی کلیدواژه، سطوح روند فروش و CTAهای از پیش تعیین شده، کمک می‌گیرد.

قطعا دریافته‌اید که چه کسی در اینجا نتایج بهتری کسب می‌کند.

متعهد باشید که از این پس هیچ محتوایی تولید نکنید مگر آن که تعیین کنید برای چه هدفی آن را تولید می‌کنید و انتظار دارید کدام یک از اهداف بازاریابی شما در کسب و کارتان را محقق کند.

۲. من انواع محتواهایی را تولید می‌کنم که مخاطب من با آن در تعامل است

پست‌های وبلاگ عالی هستند – مگر اینکه مخاطبان شما هرگز وبلاگ شما را نخوانند. در سال ۲۰۱۷ متعهد شوید که در جاهایی محتوا تولید کنید که مخاطب شما در آنجا حضور دارد و با آن‌ها در آنجا ارتباط برقرار کنید.

پس چگونه می‌توانید به آنها دسترسی یابید؟ تاحدودی این بستگی به مخاطب و پلتفرم‌های مورد استفاده شما دارد. در شبکه‌های اجتماعی مختلف امتحان کنید. مخاطب شما با کدام یک از پلتفرم‌ها بیشتر در تعامل است. آن‌ها را بیابید و انرژی خود را صرف آن پلتفرم کنید.

۳. من استراتژی خود را مستند می‌کنم

طبق تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا (CMI)، موثرترین بازاریابان محتوا کسانی هستند که یک استراتژی مستند دارند. جو پالیزی می‌گوید:

“تحقیقات ما نشان می‌دهد که سازمان‌هایی که استراتژی دارند و به طور مداوم آن را بررسی می‌کنند، احتمال بیشتری دارد که موفق شوند. با این که احتمال دارد شما فکر کنید که یک مسئله مبتدی است اما این طور نیست. ما همچنان بر روی کمپین‌ها و محصولات خود تمرکز می‌کنیم، در صورتی که بهتر است برای آن محصول و خدمات خود ارزش آفرینی کنیم.”

۴. من سطح دسترسی محتوای خود را محدودتر می‌کنم

ممکن است فکر کنید که اگر محتوای خود را به صورت گسترده در معرض دید قرار دهید، خوانندگان بیشتری جذب مطلب شما خواهند شد. اما واقعیت این است که اگر سعی کنید به تمامی افراد دسترسی یابید در واقع به هیچ کس دسترسی نمی‌یابید.
به این موضوع فکر کنید که مخاطب شما چه می‌‎خواهد که برای آن‌ها مهیا کنید.

۵. من در تبلیغات محتوا سرمایه گذاری می‌کنم

اگر محتوای هدفدار تولید کنید و برای مخاطب هدف خود تولید کنید، اگر برای تبلیغ این محتوا سرمایه گذاری نکنید، محتوای شما دیده نمی‌شود.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)