خانه / آموزش سئو SEO / ۴ راه افزایش سریع تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ شما از طریق وبلاگ نویسی مهمان
۴ راه افزایش سریع تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ شما از طریق وبلاگ نویسی مهمان
۴-راه-افزایش-سریع-تعداد-بازدیدکنندگان-وبلاگ-شما-از-طریق-وبلاگ-نویسی-مهمان
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

۴ راه افزایش سریع تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ شما از طریق وبلاگ نویسی مهمان

در نگاه اول، وبلاگ نویسی مهمان جذاب به نظر نمی‌آید. اینکه برای نوشتن محتوا وقت بگذارید، آن را به شخص دیگری بدهید تا در وبلاگ خود قرار دهد و از آن سود برد، کمی عجیب به نظر می‌آید اما باید گفت بسیاری از وبلاگ نویسان، نویسندگان و کارآفرینان این کار را انجام می‌دهند.

چرا یک نفر باید مقاله‌ای عالی را به عنوان پست مهمان منتشر کند، وقتی که می‌تواند آن را در وبلاگ خود منتشر کند و فروش و سود تبلیغاتی بیش‌تری عایدش شود؟ بیش‌تر از یک دلیل وجود دارد که وبلاگ نویسی مهمان این اندازه رایج است و شما پس از خواندن این مقاله تصمیم خواهید گرفت که این استراتژی را به کار گیرید.

برای منتشر کردن مقاله در وبلاگی دیگر نیاز به هزینه نیست؛ تنها چیزی که لازم است زمان ارزشمند شما برای نوشتن یک پست باکیفیت است. شاید ارزش داشته باشد که زمان را به جای هزینه برای این کار سرمایه‌گذاری کنید.

۱. دستیابی به مخاطبان خاص

برای ایجاد یک وبلاگ موفق نیاز است تا مخاطبان هدف را تحت نظر قرار دهید. کل وبلاگ و مطالبی که منتشر خواهید کرد باید حول آن‌ها باشد. این که فقط یک بلاگ ایجاد کنید و امید داشته باشید که آن‌ها به وبلاگ شما دسترسی پیدا خواهند کرد، نتیجه‌ای در بر ندارد. شما باید به آن‌ها دسترسی داشته باشید تا بتوانید وبلاگ خود را ارتقا بخشید.

یکی از مزایای وبلاگ نویسی مهمان این است که به شما فرصت می‌دهد تا به مخاطبان خاص از طریق سایت‌های محبوب دیگر در صنعت خود دست یابید. در واقع، وبلاگ نویسی مهمان به شما اجازه می‌دهد تا از وبلاگ‌های باسابقه‌ی دیگر، مخاطب به‌دست آورید.

۲. بهبود سئو با لینک‌های کمکی رایگان

بهینه سازی موتور جستجو یکی از استراتژی‌هایی است که به شما کمک می‌کند ترافیک سایت خود را افزایش دهید. تعداد لینک‌های کمکی سایت شما، نقش مهمی در رده‌بندی وبلاگتان در گوگل دارد. زمانی که یک سایت با اعتبار بالا به سایت شما لینک دهد، گوگل آن را سیگنالی مثبت برای سایتتان تلقی می‌کند؛ در نتیجه سایت شما را مهم تر جلوه می‌دهد و آن را در رنکینگ ارتقا می‌بخشد. هرچه تعداد لینک‌های کمکی شما بیش‌تر باشد، در رنک‌های بالاتری قرار می‌گیرید.

وبلاگ نویسی مهمان راهی آسان برای بهبود سئو سایت شما است.

۳. هدایت ترافیک به سمت صفحه‌های فرود

بی شک، وبلاگ نویسی مهمان بازدیدکنندگان زیادی را به سایت شما خواهد آورد. داشتن یک استراتژی مناسب برای هدایت ترافیک به صفحه‌ی مناسب در وبلاگتان به شما اجازه خواهد داد که بیش‌ترین ترافیک ارجاعی را داشته باشید. تنها هدایت ترافیک به سمت صفحه‌ی اصلی شما ایده‌ی خوبی نیست؛ به جای آن می‌توانید در وبلاگ خود صفحات فرودی ایجاد کنید و از وبلاگ مهمان به سمت این صفحات، لینک ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان به سمت این صفحات هدایت و به مشتری‌های بالقوه برای شما تبدیل شوند.

۴. اعتبار ایجاد کنید

منتشر کردن محتوا در یک سایت با اعتبار آسان نیست، اما شدنی است. در واقع، راه خوبی برای ایجاد اعتبار برای وبلاگتان است.

زمانی که محتوای شما در یک وبلاگ مشهور منتشر شود، مخاطبان، شما را حرفه‌ای و متخصص خواهند دید. زمانی که اعتبار شما بهبود یابد، افراد بیشتری سایت شما را به دوستانشان پیشنهاد خواهند داد و مقاله‌های شما را بی‌درنگ به اشتراک خواهند گذاشت.

اگر رایگان در وبلاگ مهمان محتوا منتشر می‌کنید، همیشه بر باکیفیت بودن آن تمرکز کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این راه به دست آورید. وبلاگ نویسی مهمان در مورد دستیابی به مخاطبان بیش‌تر و گسترش حضور شما است. همچنین یک استراتژی‌ بازاریابی موثر است که نتایج درازمدتی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)