خانه / بازاریابی / ۵ روش برای تبدیل یک بازاریابی محتوایی خوب به عالی
تبدیل یک بازاریابی محتوایی خوب به عالی
تبدیل-یک-بازاریابی-محتوایی-خوب-به-عالی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

۵ روش برای تبدیل یک بازاریابی محتوایی خوب به عالی

اگر ایده بازاریابی محتوایی شما شامل انتشار گاه به گاه پست‌های وبلاگ است و امیدوار هستید که در این راه موفقیت کسب کنید، لازم است که در استراتژی خود تجدید نظر کنید.

تبدیل کمپین بازاریابی محتوایی از خوب به عالی مستلزم این است که با دقت مخاطب هدف خود را در نظر داشته باشید و به طور مداوم روش‌های خود را بازنگری کنید تا به یک ترکیب کاملی از استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی برسید که شما را به اهدافتان برساند.

در بازاریابی محتوایی به شخصیت مشتریان خود توجه کنید

به طور کلی شما باید به شخصیت مشتریان خود توجه داشته باشید. استراتژی‌های بازاریابی همیشه با نیازهای مشتری آغاز می‌شود که یک عنصر مهم کمپین‌های بازاریابی محتوایی محسوب می‌شود. بدون در نظر گرفتن شخصیت مشتری، محتوای شما تنها خوب است، به جای آن که عالی باشد!

اما شخصیت مشتری چیست؟ این یک پرتره جامع و دقیق از یک مشتری هدف تخیلی است.

هنگامی که دیدگاه دقیقی از شخصیت مشتری به دست آوردید، آماده این ۵ روش برای بازاریابی محتوایی ایده‌آل هستید.

۱. هر هفته با تیم خود ملاقات کنید

یک نکته جالب از تحقیقات موسسه بازاریابی محتوایی از موثرترین تیم‌های بازاریابی محتوا این است که ۶ تیم از ۱۰ تیم بازاریابی محتوا هر هفته با هم ملاقات می‌کنند تا برنامه‌های بازاریابی محتوایی خود را بررسی، اصلاح و تجدید نظر کنند.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند خلاقیت در تنهایی اتفاق می‌افتد، اما اغلب استعدادهای تکمیلی در تیم می‌تواند چیزی بزرگتر و بهتر از استعدادهای فردی خود ایجاد کند. جلسات هفتگی خلاقیت را افزایش می‌دهد، ارتباطات را تقویت می‌کند و بازاریابی محتوایی را برای بسیاری از شرکت‌ها بهبود می‌بخشد.

۲. استراتژی برند خود را بسازید

بهترین کمپین‌های بازاریابی محتوایی بر اساس استراتژی برند بنا می‌شود. بدانید که برند شما چه ارزش‌هایی دارد و چه ارزش‌هایی به مخاطبان هدف خود ارائه می‌دهد. هر محتوایی که تولید می‌شود باید ارزش‌های اصلی برند شما را به گونه‌ای نشان دهد که در نگاه اول مشتریان شما بلافاصله متوجه شوند که محتوای شماست. هر ارتباطی باید ارزش برند را برای ایجاد وفاداری مشتریان افزایش دهد.

۳. یک برنامه منظم داشته باشید

این کار به نظر بسیار ساده است اما تعداد کمی از افراد آن را انجام می‌دهند. برنامه ریزی کنید و طبق آن برنامه پیش روید. بازاریابی محتوایی زمانی موثر است که شما به طور منظم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. مشتریان مشتاق محتوای شما هستند و این پیش بینی تعامل را افزایش می‌دهد که همین عامل قانون طلایی برای یک محتوای عالی است.

برنامه محتوای خود را توسعه دهید و بدون توقف آن را دنبال کنید. از ابزارهای برنامه ریزی مانند Hootsuite برای برنامه ریزی شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. هر چه روال کاری شما در کمپین‌های بازاریابی محتوایی منظم تر باشد، تعامل بیشتری اتفاق می‌افتد.

۴. از رسانه‌های مختلف استفاده کنید

وقتی اسم محتوا را می‌شنوید، احتمالا پست‌های وبلاگ، مطالعات موردی، کتاب‌های الکترونیکی رایگان و غیره را تصور می‌کنید. شاید به عنوان مثال “ویدئو” به ذهنتان نرسد. اما یک ایده دیگری هست که باید آن را در نظر بگیرید: طیف بازاریابی محتوایی خود را با استفاده از رسانه‌های مختلف گسترش دهید.

افراد مختلف ترجیح می‌دهند اطلاعات را در فرمت‌های مختلفی دریافت کنند. برخی از زبان آموزان فایل‌های صوتی را ترجیح می‌دهند، در حالی که افراد بصری ممکن است ترجیح دهند درباره یک مطلب مقاله بخوانند یا یک ویدئو تماشا کنند. بازاریابی محتوایی خود را در رسانه‌های مختلف امتحان کنید تا تمام سلایق را پوشش دهید.

از روش‌های تبلیغاتی موثر استفاده کنید. یک روش موثر تبلیغاتی، تبلیغات همگن است که پلتفرم تبلیغاتی کانگورو تخصصی منحصر بفرد در این زمینه دارد. با استفاده از تبلیغات همگن از طریق کانگورو، راه جدیدی برای دستیابی به مخاطبان خود بیابید و بازدهی بالایی در این دسترسی کسب کنید.

۵. ریسک پذیر باشید

“اگر همیشه کاری را که انجام می‌دادید انجام دهید، همیشه آنچه را که همیشه داشته‌اید را دریافت خواهید کرد.” این جمله قدیمی به همان اندازه در بازاریابی محتوایی موثر است که در بقیه موارد زندگی تاثیر دارد.

رهبران بزرگ، متفکران و هنرمندان جهان ریسک پذیر هستند. بتهوون ریسک بزرگی کرد که شکل سمفونی را به طور کامل با سمفونی‌های قبلی تغییر داد. افراد دیگر در طول تاریخ پیشرفت کرده‌اند، زیرا ریسک کرده و مخالف جهت دیگران حرکت کردند.
اگر تمامی رقبای شما وبلاگ نویسی می‌کنند، شما از فرم‌های جدیدتری برای تولید محتوا استفاده کنید تا دیده شوید. اگر دیگران می‌گویند اینستاگرام یک راه موفقیت است شما توییتر را انتخاب کنید. موفقیت‌های خود را آزمایش و بررسی کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید.

اما خود را محدود به یک محیط نکنید. کارهای جدید را امتحان کنید تا بیشتر دیده شوید.

با استفاده از این روش‌ها در بازاریابی محتوایی به خوبی از پس این روش بازاریابی برمی‌آیید. اما ثابت نمانید، به یادگیری ادامه دهید و ایده‌های نو را استفاده کنید.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)