خانه / آموزش سئو SEO / بهینه سازی سایت: راهنمای بهینه سازی موتور جستجو
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

بهینه سازی سایت: راهنمای بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی سایت: راهنمای بهینه سازی موتور جستجو

اگر ساعت‌ها و هزینه های زیادی را به وب‌سایت خود اختصاص داده‌اید، اما تعداد بازدیدکنندگان افزایش نمی‌یابد، ممکن است یک چیز مهم را از دست داده باشید، بهینه‌ سازی سایت برای موتور جستجو (SEO). بدون آن، وب سایت شما ممکن است دیده نشود و مورد توجه قرار نگیرد، حتی اگر خدمات چشمگیر و محصولات برجسته ای داشته باشید. چه در بازاریابی دیجیتال تازه کار باشید و چه بخواهید بیشترین بهره را از حضور آنلاین خود ببرید، باید درک کنید که بهینه سازی برای موتورهای جستجو چیست و چگونه از آن استفاده کنید. آموزش ما را در مورد بهینه سازی سئو برای افزایش دید و درآمد وب سایت بررسی کنید.

بهینه سازی سایت چیست؟

سئو یک مانور بازاریابی دیجیتال است که وب سایت ها را مورد توجه موتورهای جستجو قرار می دهد و ترافیک سایت را افزایش می دهد.

از آنجا که موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به طور فزاینده ای با زندگی روزمره منطبق می شوند، آنچه در صفحه اول نشان داده می شود بسیار ارزشمند است. هر چند وقت یکبار با یک سوال مواجه می شوید و در جستجوی پاسخ به گوگل می روید؟

برای بسیاری از ما، چندین بار در طول روز اتفاق می افتد. در سال 2018، نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو نشان داد که 89 درصد از بزرگسالان آمریکایی روزانه آنلاین می شوند

نتایج ارگانیکی که بلافاصله ظاهر می‌شوند نشان‌دهنده سئوی موفقیت‌آمیز هستند. آنها صفحات وب‌سایت خود را طوری ساخته‌اند که استانداردهای موتور جستجو را برآورده کنند.

صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) صفحاتی را که به بهترین وجه نیاز یک جستجو را برآورده می کنند برجسته می کند. هر موتور جستجو دارای الگوریتم هایی است که تعیین می کند چه چیزی یک نتیجه با کیفیت بالا و مناسب را واجد شرایط می کند. کسب و کارها و متخصصان بازاریابی پرس و جوهای جستجو را بررسی می کنند و آنها را به عنوان کلمات کلیدی، که می تواند یک کلمه یا رشته ای از کلمات باشد، هدف قرار می دهند.

بهینه ‌سازی سئو شامل بسیاری از بخش‌های دیگر است، مانند تعیین علت جستجوی افراد، عباراتی که استفاده می‌کنند و آنچه مرتبط می‌دانند.

چه چیزی فواید یک نتیجه “ارگانیک” در مقابل “پرداخت” را مشخص می کند؟

وب‌سایت‌ها تنها زمانی سئو را انجام میدهند که به جای پرداخت هزینه، جایگاه خود را در گوگل کسب کنند. آنها نتایج ارگانیک نامیده می شوند زیرا استراتژی ها به طور طبیعی به آنها اجازه می دهد در صدر لیست قرار گیرند.

پس از جستجوی یک سوال مهم در گوگل و ظاهر شدن نتایج، ممکن است یک یا دو نتیجه را مشاهده کنید که دارای یک کادر کوچک علامت “آگهی” هستند.

این نتایج به نظر می رسد که آنها به جایگاه اول و دوم صعود کرده اند، اما در واقع آنجا می نشینند زیرا برای آن هزینه می پردازند.

نتایج هر دو ارگانیک و پولی می توانند ترافیک زیادی را به یک وب سایت جذب کنند، اما نتایج ارگانیک می تواند کسب و کار شما را در درازمدت به عنوان یک مرجع معرفی کند.

موتورهای جستجو چگونه نتایج را جمع آوری و مرتب می کنند؟

مرکز سئو، چارچوب موتور جستجو، کلید درک این موضوع است که چرا SERP ها صفحات خاصی را به دیگران نشان می دهند. موتورهای جستجو سیستم های پیچیده ای هستند که تمام وب سایت ها را در سراسر اینترنت مطالعه می کنند و اطلاعات را برای شما سازماندهی می کنند.

بنابراین، چگونه موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو چنین حجم عظیمی از داده را هضم می کنند؟ موتورهای جستجو سه مرحله خزیدن، نمایه سازی یا ایندکس کردن و رتبه بندی را طی می کنند تا قوی ترین نتایج را به دست آورند.

خزیدن و نمایه سازی

موتورهای جستجو از ربات‌های ویژه یا خزنده‌های جستجو برای بررسی تمام گوشه و کنار اینترنت استفاده می‌کنند.

 

آن‌ها وب‌سایت ‌ها را با «خزیدن» از یک URL به URL دیگر پیدا می‌کنند و با حرکت در صفحات، ربات‌ها متن اصلی و بخش‌های تکمیلی صفحه را بررسی می‌کنند.

ربات‌های جستجو این جزئیات را در یک فهرست جامع جمع‌آوری می‌کنند و بر اساس عنوان، URL، رسانه و متن به دسته‌های مختلفی دسته ‌بندی می‌شوند. این مجموعه از وب‌سایت‌ها بعداً زمانی که شخصی کلمات مرتبط را جستجو می‌کند، در آن غوطه‌ ور می‌شود.

مکانیسم خزیدن، پیوندهای موجود در صفحات را نیز دنبال می‌کند، که به ‌عنوان مسیری در سراسر وب عمل می‌کنند. اگر مکان یابی وب سایت شما توسط خزنده ها آسان نباشد، می توانند برای موتورهای جستجو نامرئی باقی بمانند و فهرست را کنار بگذارند.

رتبه بندی

سپس محتویات ایندکس به عنوان کاندیدای جستجو عمل می‌کنند و الگوریتم‌های بیشتر تعیین می‌کنند که چقدر با عبارات جستجو یا «کلمات کلیدی» مطابقت دارد.

اگر صفحه آموزنده، قابل اعتماد و مطابق با استانداردهای مختلف باشد، رتبه بهتری دارد.

اصول بهینه سازی سئو

در حالی که بیشتر موتورهای جستجو در مورد الگوریتم‌ها و سیگنال‌های خود مخفی می‌مانند، اما اصول اصلی سئو را منتقل می‌کنند تا صاحبان مشاغل و سازندگان وب‌سایت بتوانند پیشرفت کنند. موتور جستجوی پیشرو، گوگل، معیارهای خود را «دستورالعمل‌های وب‌مستر» می‌نامد و موتورهای جستجوی جایگزین معمولاً تحت همان اصول کلی قرار می‌گیرند.

برای کاربر ارزش قائل شوید

از آنجایی که موتورهای جستجو نمی توانند بدون تعداد زیادی از افراد کنجکاو کار کنند، آنها معیارهای خود را به سمت کاربران تنظیم می کنند. اگر پیمایش در وب سایت شما بازدیدکنندگان را ناامید می کند، موتورهای جستجو واکنش آنها را ثبت می کنند و رتبه شما به شدت کاهش می یابد.

بسیاری از کسب ‌و کارها سعی می‌کنند تجربه کاربر را دور بزنند و با روش‌های مبهم به موتورهای جستجو پاسخ دهند. برای مثال، ممکن است روی لینکی برای «10 هتل برتر تهران» کلیک کنید و در صفحه ای قرار بگیرید که لیست وعده داده شده را ذکر نکرده باشد. انتظارات شما را برآورده نمی کند و به نقطه اول باز می گردید.

سیستم‌های جستجوی پیشرفته می‌توانند این موارد را شناسایی کنند، و اگر تمرکز خود را بر روی طراحی صفحات خود برای افراد، به جای فناوری، متمرکز کنید، برای همه ایده‌آل است.

در رقابت سالم شرکت کنید

در قلب آن، رتبه بندی در یک موتور جستجو رقابت است. بهینه سازی موتورهای جستجو اساساً رقابتی بین وب سایت ها برای جلب توجه و رسیدگی به مشکلات مردم است. استفاده از این مفهوم به بسیاری از کسب ‌و کارها کمک می‌کند تا از تکنیک‌های دست ‌نخورده اجتناب کنند و برندهای خود را تقویت کنند.

اگر می‌خواهید Google یا هر شخص دیگری خدمات یا محصولات شما را بهترین‌ها در نظر بگیرد، ارتباط با ویژگی‌های خوب شما راهی برای رسیدن به اوج است.

موتورهای جستجو به وب‌سایت‌ها توصیه می‌کنند تا ویژگی‌های ارزشمند خود را برای ارتقای SERP تبلیغ کنند.

تکنیک های بهینه سازی سایت کلاه سفید را انجام دهید

با گذشت زمان، مردم تاکتیک های متعددی را برای برتری در بهینه سازی سایت کشف کرده اند. متأسفانه، بسیاری از اینها یواشکی هستند.

الگوریتم‌ها انواع مختلفی از این طرح‌ها را غربال می‌کنند و سایت‌ هایی را که تصمیم میگیرند با استفاده از یک سری حرکات غیر اصولی و سیاه رتبه بگیرند را جریمه می‌کنند.

پاکیزه نگه داشتن تلاش های بازاریابی شما یک رکن حیاتی در سئو است. امن ترین و سفید ترین انواع سئو اعتبار شما را حفظ می کند و موتورهای جستجو به خوبی شما را مورد توجه قرار میدهند.

محتوای منحصر به فرد و قوی برای سئو تولید کنید

وقتی وب‌سایت‌ها محتوا را بازتولید می‌کنند و نمی‌توانند اطلاعات تازه و اصلی را ارائه دهند، نادیده گرفته می‌شوند. ایجاد محتوای با رتبه بالا به زمان و تلاش نیاز دارد، و میانبرهایی مانند متن، متنی که به طور خودکار تولید می شود و متنی که از سایت ها یا فیدهای معتبر گرفته شده است، مطابق با خلاقیت و لمس انسان نیست.

محتوای “همیشه سبز”  یا محتوایی که در برابر زمان و روندها مقاومت می کند، رتبه خوبی دارد. سرمایه گذاری روی این نوع محتوا برای بهینه سازی موتورهای جستجو مفید است.

محتوای معتبر یک عامل قدرتمند در سئو است، بنابراین موتورهای جستجو به جذاب ترین وب سایت ها پاداش می دهند. این بدان معنی است که وبلاگ های عمیق و اطلاعات دقیق سئو را تقویت می کند.

نحوه بهینه سازی: سئو داخلی در مقابل سئوی خارج از صفحه

همانطور که موتورهای جستجو بینشی در مورد آنچه کاربران می‌خواهند و نحوه سنجش آنها با یکدیگر به دست می‌آورند، فهرست بلند بالایی نیز از عوامل مؤثر بر رتبه ‌بندی را جمع‌آوری کرده‌اند. از اعتبار کلی گرفته تا لینک ها، جزئیات وبسایت شما به سئو اضافه یا کم می کند.

بنابراین، کدام تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو را می توانید در عمل به کار ببرید؟ خوب، سئو در دو جنبه اتفاق می افتد، داخل و خارج از وب سایت و هر کدام شامل ترفندهای مختلفی برای تغییر حضور شما در SERP ها است.

سئو داخلی (on-page)

بین سئو داخلی و خارج از صفحه، شما تأثیر بیشتری بر سئوی درون صفحه دارید.

ساختار مجدد صفحات شما برای موتورهای جستجو از طریق قالب و طراحی شما انجام می شود. بیایید به عناصری که می توانند بهینه سازی سئوی درون صفحه شما را بهبود ببخشند نگاهی بیاندازیم.

دامنه و URL ها

ممکن است دو بار هم در مورد آدرس صفحه یا ماهیت دامنه خود فکر نکنید، اما بر سئو شما تأثیر می گذارد. URL های تمیز و توصیفی موتورهای جستجو را به وبسایت های مناسب هدایت می کند. اگر URL شما حاوی کلمه کلیدی است ، شانس بیشتری برای جلب نظر اولین نقطه در گوگل دارد. به همین ترتیب، URL های طولانی یا نامرتب می توانند به دید شما آسیب بزنند. همچنین URL ها چارچوب وبسایت شما را نشان می دهند. نزدیکی URL به صفحه اصلی ارزش آن را تغییر می دهد و یک توالی سازمان یافته را نشان می دهد. اگر یک صفحه برجسته است، احتمالاً یک شاخه دور نیست. موتورهای جستجو همچنین سن و سابقه دامنه را برای تعیین اعتبار و ارتباط بررسی می کنند. تقویت URL خود با گواهی SSL همچنین باعث ایجاد اطمینان در امنیت سایت می شود. این بدان معناست که وقتی ترافیک به صفحات شما می آید، به جای HTTP، یک HTTPS شروع می شود. به خصوص برای وبسایت های تجارت الکترونیک، SSL از داده های حساس مشتریان شما مانند شماره کارت اعتباری محافظت می کند و به آنها آرامش خاطر می دهد.

عناوین و سرفصل ها

موتورهای جستجو ارزش قابل توجهی بر تگ های عنوان می گذارند. کلمات کلیدی مورد نظر شما باید در قسمتی از تگ عنوان شما وجود داشته باشد تا موتورهای جستجو بفهمند صفحه شما چه چیزی را پوشش می دهد. تگ های هدر،H1 و H2،  نیز در اولویت هستند. در دریای متن در صفحات شما، برچسب ها به عنوان تابلوهای کوچکی عمل می کنند که هدف اصلی صفحه شما را نشان می دهد. در HTML وب سایت خود، عنوان خود را با H1 و عنوان های فرعی خود را با H2 محصور کنید تا واضح باشد که در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

زمان بارگذاری

ثانیه ها زمانی که به پاسخ سریع نیاز دارید بسیار طولانی تر به نظر می رسند. بر این اساس، مدت زمانی که طول می کشد تا یک صفحه بارگذاری شود، بخش عمده ای از سئو را تشکیل می دهد. تأخیر می تواند باعث شود که شخصی از سایت شما مایوس شود و به دنبال نتایج فوری تر در جای دیگری باشد. افزایش سرعت وب سایت برای هر نوع مرورگر می تواند قابلیت استفاده و اعتبار وبسایت را افزایش دهد. اگر به اندازه فایل ها، پلتفرم های پیشرفته و تنظیمات دقیق توجه کنید، می توانید کلیک های رها شده را حذف کنید و به نقطه اصلی در SERP نزدیک شوید.

میزان ماندگاری (Dwell time)

آیا تا به حال از یک نتیجه جستجو ناراضی بوده اید و مستقیماً به گوگل برگشته اید تا نتیجه دیگری را امتحان کنید؟ وقتی مردم به سرعت یک وب سایت را ترک می کنند، موتورهای جستجو فرکانس را اندازه گیری می کنند. مدت زمانی که افراد معطل می‌شوند میزان علاقه به صفحه شما را نشان می‌دهد. مقدار مناسب زمان ماندن نشان می دهد که افراد صفحه شما را دوست دارند و موقعیت شما را در بین نتایج مشابه افزایش می دهد. زمان اقامت در زمینه‌های خاصی متفاوت است، مثلاً اگر به دنبال یک اطلاعات ساده هستید. شما می خواهید صفحه شما تا زمانی که برای جلب رضایت بازدیدکنندگان شما طول می کشد توجه را به خود جلب کند. اگر آنها فقط به یک پاسخ یک جمله ای نیاز دارند، موتورهای جستجو مدت کوتاهی را به عنوان یک کار خوب انجام داده اند.

لینک های داخلی

لینک‌های درون صفحه خوانندگان شما را به مراجع خارجی و صفحات داخلی مرتبط می فرستند. هر دو شاخه لینک‌ها از وب سایت شما پشتیبانی می کنند و به سئو کمک می کنند. لینک های خروجی به وب سایت های مرتبط، صفحاتی را با بحث موجود در مورد یک موضوع گروه بندی می کند. آنها همچنین می توانند منابع را ذکر کنند و با منابع مفید اعتبار ایجاد کنند.

همچنین می‌توانید لینک هایی به صفحات دیگر در وب‌سایت خود قرار دهید که بازدیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را عمیق‌تر در چارچوب مطالب شما دنبال کنند. اگر صفحه‌ای با عنوان «۸ تا از بهترین رایانه ۲۰۱۹» ایجاد کرده‌اید و قبلاً صفحه‌ای در «کجا کامپیوتر بخریم» منتشر کرده‌اید، می‌توانید لینکی برای ادامه مکالمه وارد کنید و کاربر را به سمت پایین‌تر قیف خرید ببرید.

تصاویر و فیلم‌ها

عناصر بصری رنگارنگ، صفحات را از قالب‌های متنی معمولی متمایز می‌کند. به خصوص اگر تصاویر، ویدئوها، گیف ها و اینفوگرافیک ها مکمل باشند، وب سایت را تقویت می کنند. در واقع، تنوع در رسانه ها سفر از طریق صفحات شما را غنی می کند. درست مانند سئو محتوای نوشتاری خلاقانه و نوآورانه، رسانه های منحصر به فرد را نیز ترجیح می دهد. وقتی می‌خواهید بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید، تصاویر و گرافیک‌های با کیفیت بالا و مناسب بهترین عملکرد را دارند. تصاویری که فشرده نشده اند یا پیکسلی به نظر می رسند می توانند به رضایت کاربر و زمان بارگذاری لطمه بزنند. توضیحات و نام فایل‌ها می‌توانند کلیدواژه مکمل صفحه را داشته باشند تا تمرکز اصلی موتورهای جستجو را به خانه هدایت کنند.

محتوای قابل توجه

محتوایی که شما ارائه می‌دهید اگر طولانی‌تر و جامع باشد، در مسیر موفقیت قرار نمی‌گیرد. منطقی است که تعداد کلمات بالاتر به طور کامل شکاف های دانش شما را پر کند. ممکن است ارتباط یک موضوع را در چند صد کلمه به پایان برسانید و رتبه خوبی کسب کنید، اما پست های گسترده شانس بیشتری برای کسب جایگاه های اول در SERP ها دارند. با این حال، محتوای قابل توجهی برای رسیدن به طول آن در اطراف قرار نمی گیرد. اطلاعات جامع نیز به خوبی تحقیق شده، منسجم و دقیق است. محتوایی که برای کاهش اشتباهات املایی و دستوری ویرایش و صیقل داده می‌شود، معمولاً جلوتر می‌ماند، زیرا کار عمدی را نشان می‌دهد.

سئوی خارج از صفحه

نقش شما در سئو داخلی با سئوی خارج از صفحه بسیار متفاوت است. سئوی خارج از صفحه در درجه اول به نظرات دیگران و تعامل با وب سایت شما متکی است.

هر اتفاقی که در وسعت اینترنت بیفتد می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد. بیایید روش های غیرمستقیم و مستقیم برای نزدیک شدن به بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از صفحه را بررسی کنیم.

پیوندهای ورودی

همانطور که در حوزه کاری خود جای می گیرید، سایر وب سایت ها می توانند با افزودن بک لینک به سایت شما به داده ها، استراتژی ها، خدمات و تخصص شما اشاره کنند. هنگامی که آنها به صفحات شما لینک می دهند، به آنها لینک های ورودی یا بک لینک می گویند. با این حال، شما دامنه خود را بدون کمک و تایید آنها در وب سایت های دیگر قرار می دهید. ارتباط با سایر وب سایت های معتبر می تواند این لینک ها را ایجاد کند و سئوی خارج از صفحه را تسریع کند. افزایش اعتبار در صنعت شما می تواند به شما کمک کند تا در فهرست گوگل و موتورهای جایگزین صعود کنید. ارسال محتوای استثنایی باعث ایجاد انگیزه برای شهرت و بهینه سازی سایت شما می شود.

نوسانات اجتماعی

در حالی که ردیابی لینک‌ها آسان تر از برخی از نشانگرهای خارجی است، بررسی وضعیت خود با مشتریان قبلی، فعلی و بالقوه بسیار مهم است. رسانه های اجتماعی منبع مهمی برای جمع آوری بازخورد در وب سایت شما و ایجاد یک وضعیت قابل اعتماد هستند. موتورهای جستجو، پست‌ها و اشاره‌های مربوط به شما و وب‌سایتتان را در نظر می‌گیرند و وب‌سایت‌هایی که به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرند، منجر به افزایش ترافیک می‌شوند. وب‌سایت‌ها می‌توانند با اینفلوئنسرها شریک شوند یا خود را در فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر بازاریابی کنند تا الهام بخش سئوی خارج از صفحه بهتر باشند.

شبکه

کسب و کار شما با بسیاری از افراد و برندهای دیگر در هم تنیده می شود و ویژگی های شبکه شما مهم است. دایره دوستان آنلاینی که دارید و می توانید قدرت رتبه بندی آنها را منتقل کنید. برداشت های مثبت از وب سایت یا برند شما می تواند به کیفیت صفحه شما کمک کند و اشاره منفی به کسب و کار شما نیز شاخص هایی برای موتورهای جستجو است. وبلاگ‌های مهمان به وب‌سایت‌ها این امکان را می‌دهند که توسعه خارج از صفحه سالم را دنبال کنند و از کارشناسان و شرکای خود پشتیبانی سئو را دریافت کنند.

3 نکته بهینه سازی سئو

در این مرحله شما دو چیز را می دانید، هدف سئو این است که ابتدا در صفحات موتور جستجو ظاهر شود و سئو دارای بخش های متنوع و پیچیده ای است که همیشه در حال تکامل است. ما نکات بهینه سازی سایت را داریم که می تواند فروشگاه دیجیتال مارکتینگ شما را با مشاوره پر کند.

 

 

1. از هدف جستجو استفاده کنید

کلماتی که مردم در جستجوهای خود استفاده می کنند آنقدرها که فکر می کنید رمزآلود نیستند. دلیل پشت آن‌ها می‌تواند بهترین راه برای ساخت محتوا و ساختار وب‌سایت شما را نشان دهد. “هدف جستجو” همان چیزی است که کارشناسان سئو انگیزه جستجو را به آن می گویند.

در اینجا سه ​​دسته هدف جستجوی گسترده وجود دارد:

ناوبری: زمانی که کسی دقیقاً بداند به دنبال چه چیزی است

اطلاعاتی: زمانی که شخصی می خواهد در مورد موضوعی بیاموزد

معاملاتی: زمانی که شخصی در حال خرید است یا قصد خرید در آینده را دارد.

اگر می‌خواهید نوع خاصی از علاقه را جمع کنید، می‌توانید محتوا و صفحات خود را طوری طراحی کنید که اهدافشان را برآورده کنند.

2. در مورد کلمات کلیدی مفید تحقیق کنید

شما می توانید کلمات کلیدی پیشرو را که از طریق موتورهای جستجو برای ارتقاء سئوی شما به وجود می آیند، بررسی کنید. ظاهر شدن بر روی SERP های مورد تقاضا باعث افزایش ترافیک و افزایش سئو می شود.

چه محصولات یا مشخصاتی دارید که مردم برای آن در بازار هستند؟ چه کلماتی را که با کسب و کار شما مطابقت دارد تایپ می کنند؟

این امکان وجود دارد که کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را با مرور عبارات پیشنهادی موتور جستجو پیدا کنید.

3. طراحی وب سایت ریسپانسیو را انتخاب کنید

روند استفاده از تلفن همراه به طور مداوم در حال افزایش است و در سال 2018، 77 درصد از آمریکایی ها تلفن هوشمند داشتند. با حجم فعالیت اینترنت در تبلت ها و تلفن ها، وب سایت های سازگار با موبایل ضروری است.

موتورهای جستجو به طراحی وب واکنشگرا نیز اهمیت می دهند، بنابراین صفحات در هر دستگاهی به طور روان به نظر می رسند و کار می کنند. الگوریتم‌های گوگل، به‌ویژه، صفحات بهینه‌ سازی شده برای موبایل را تشخیص می‌دهند، و یک شاخص «اول موبایل» را برای روشن ‌کردن بزرگی طراحی واکنش‌گرا آغاز کرد.

صفحات خود را در چندین دستگاه آزمایش کنید تا کاربران را در خود جای دهد و با استانداردهای موتور جستجو سازگار شود.

ابزارهای بهینه سازی سئو برای شروع استراتژی شما

پس از این آموزش، ممکن است تعجب کنید، “چگونه قدرت صفحات خود را اندازه گیری کنم؟” تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو بدون ابزار می توانند تصادفی باشند.

ابزارهای سئو می‌توانند تلاش‌های شما را به داده‌ها و راه‌حل‌های سخت تبدیل کنند و چندین ابزار قوی در دسترس هستند.

اگر قصد دارید در گوگل رقابت کنید، استفاده از ابزارهای گوگل سازنده است. کنسول جستجوی گوگل جایی است که مجموعه ابزار گوگل در کنار هم قرار می گیرد.

پلتفرم‌های مخصوص گوگل می‌توانند به شما در شناسایی موارد مناسب برای بهینه‌ سازی سایت کمک کنند. اگر گوگل هنوز به صفحات شما توجه نکرده است، کنسول جستجوی گوگل یک گزینه مستقیم برای به دست آوردن دید است.

ابزارهای گوگل می‌توانند فرآیند سئوی شما را تکمیل کنند، زیرا شما میزان برداشت و کلیک‌های خود را می‌سنجید. تجزیه و تحلیل جستجو شما را در مورد الگوی ترافیک و جایگاه وب سایت خود به روز نگه می دارد.

عالی بود(2)غیر مفید(0)

یک دیدگاه

  1. بسیار جامع و مفید..ممنون ازتون

    عالی بود(0)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *