خانه / تجربه های موفق / رمزهای موفقیت کارآفرین ۱۳ ساله‌ای که درآمد آنلاین بالایی دارد!
رمزهای موفقیت کارآفرین ۱۳ ساله‌ای که درآمد آنلاین بالایی دارد!
رمزهای موفقیت کارآفرین ۱۳ ساله
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

رمزهای موفقیت کارآفرین ۱۳ ساله‌ای که درآمد آنلاین بالایی دارد!

کشف راز و رمز زندگی یک پسر ۱۳ ساله که دلمشغولی خود را به یک کسب و کار پردرآمد با مشتریانی در سراسر کشور ایالات متحده تبدیل کرد، می‌تواند تلنگری برای ما باشد.

موریس لالوشی به تمام کلیشه‌های منفی که در مورد نسل هزاره وجود دارند پایان می‌دهد. با وجود این که فقط ۲۰ سال دارد، اما هفت سال است که کسب و کارش را ( شرکت SEO Guys  ) راه‌اندازی کرده، کسب و کاری با درآمد بالا که به مشتریانی در سراسر ایالات متحده آمریکا خدمات می‌دهد. درس‌هایی که او به هر کسی ( نه فقط نسل هزاره) می‌آموزد می‌تواند در ایجاد کسب و کارهای قرن ۲۱ ام کاربرد داشته باشند

اگر می‌خواهید قبل از ۳۰ سالگی میلیونر شوید، این ۱۱ کار را انجام دهید

 

داستانی آشنا

لالوشی که در آلبانی متولد شده می‌گوید:” پدرم می‌خواست ما را به آمریکا ببرد. او ۴ رستورانش را فروخت و هرگز به آن‌ها فکر نکرد.” خانواده لالوشی سفر طولانی و پرماجرای خود را آغاز کردند آن‌ها از ۵ کشور و ۱۳ ایالات متخلف گذشتند تا این که سرانجام در فورت لادردیل فلوریدا مستقر شدند. لالوشی می‌گوید:” وقتی ۱۳ سالم بود، پدرم یک شرکت نظافتی راه انداخت. سال ۲۰۱۰ بود، و من تصمیم گرفتم وب سایتی برای کسب و کار پدرم بسازم. فکر کردم که اگر وب سایت بسازم، مشتریان هم می‌آیند. اما این طور نشد و من ناامید شدم.”

لالوشی به گوگل رفت تا تحقیق کند چگونه می‌تواند ترافیک را به سمت وب‌سایت پدرش هدایت کند. او خیلی زود به اهمیت (و قدرت) بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو پی‌برد. سئو در واقع مجموعه فعالیت‌هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می‌گیرد تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدید کننده بیشتری برای سایت جذب شود. او می‌گوید ” این فکر بسیار تاثیرگذار بود. کارهای مختلفی را امتحان کردم، آموزه‌های خود را به کار گرفتم و ناگهان، کار کرد. پدرم کسب و کار جدیدش را از وب‌‌سایتش آغاز کرد.”

ایجاد کسب و کار

لالوشی به کسانی که به وب‌سایت‌ او سر می‌زدند کمک می‌کرد و خدمات رایگان سئو ارائه می‌داد. او می‌گوید :” من کودک بودم. و به این فکر نمی‌کردم که بابت کاری که انجام می‌دهم از کسی پول بگیرم.” تا این یک روز، کسی به من گفت که بخاطر بهینه‌سازی موتور جستجوی وب سایتش ۵۰۰ دلار پرداخت می‌کند و از اینجا بود که کسب و کار ( شرکت SEO Guys) متولد شد. لالوشی ضمن این که برای یادگیری مهارت (SEO) وقت می‌گذاشت و تلاش می‌کرد، آن را به کار می‌گرفت و توانست نتایج خارق‌العاده‌ای را برای دیگران خلق کند، لالوشی هنوز یک نوجوان است و هیچ ایده‌ای در مورد ساختن یک کسب و کار واقعی ندارد. او می‌گوید:” اولین کاری که انجام دادم یافتن مربی بود. من در جستجوی کسانی بودم که قبلاً کاری را که می‌خواستم انجام دهم را تجربه کرده باشند و از آن‌ها درخواست کمک ‌کردم.”

او این کار را با پدرش آغاز کرد، کسی که چندین کسب و کار را راه‌اندازی کرده بود و سپس آن را در مسیر جدیدی قرار داد، در نهایت هم یک مربی کسب و کار تمام وقت پیدا کرد و به سراغ برنامه‌های آموزشی فروش رفت. هیچ جایگزینی برای سخت‌کوشی وجود ندارد.لالوشی، حالا در سن ۲۰ سالگی، همراه با سایر مشتریان در سراسر ایالات متحده، برای کسب و کارها سئو ارائه می‌دهد. اما داشتن یک کسب و کار پردرآمد یک شبه مسیر نمی‌شود و به صورت تصادفی هم اتفاق نمی‌افتد. لالوشی می‌گوید:” من کارم را با یک مشتری آغاز کردم و سعی کردم یک مشتری را به دو مشتری تبدیل کنم. من با ۱۵۰، ۸۰،۱۰۰ تماس در روز آغاز کردم. در ابتدا کار بسیار دشواری بود. همانطور که احتمالاً می‌دانید سئو یک سرمایه‌گذاریست که حداقل شش ماه زمان می‌برد که راه بیافتد و به اصطلاح کار کند. خوب در این بین، من مجبور بودم کسب درآمد داشته باشم و باید جلسه می‌گذاشتم و مشتری پیدا می‌کردم. تلفن را برمی‌داشتم و شروع می‌کردم به زنگ زدن، ایمیل زدن، جلسه گذاشتن و این کارها بالاخره نتیجه داد.  در ابتدا فقط تلاش و جنب و جوش بود، این طور توانستم اولین مشتریانم را بدست بیاورم.”

اخلاق کاری مهاجران+ روش مدارس قدیمی

لالوشی اعتقاد دارد که تربیت و اخلاق کاری خانواده همراه با روش کار ” مدارس قدیمی” در واقع دو دلیل بزرگ موفقیت او هستند. او می‌گوید :” مردم همیشه از من می‌پرسند، تو چگونه می‌توانی اینقدر دقیق و فوق‌العاده باشی؟ چرا من دائم مشغول ایکس‌باکس بازی کردن با دوستانم نیستم؟ دلیلش ساده است- خانواده. خانواده من از همه علاقمندی‌هایشان و از همه چیزشان گذشتند تا من احساس کمبود نکنم. حتی مهاجرت هم باعث نشد که من در انجام کارهای مورد علاقه‌‌ام، پول درآوردن و مراقبت از کسانی که دوستشان دارم، محدود شوم.”

باید متعهد باشید

اگر می‌خواهید در راه‌اندازی یک کسب و کار موفق باشید، مهم نیست  چه سنی دارید یا در چه مرحله‌ای از زندگی هستید، باید یک کار را بهتر از بقیه کارها انجام دهید. باید متعهد باشید. وقتی من این شرکت کوچک را راه‌اندازی کردم، متعهد شدم آن را حفظ کنم. تمام کارهای دیگری که انجام می‌دادم را کنار گذاشتم و متعهد شدم که این کسب و کار را بسازم. اگر آدم متعهدی نیستید- مهم نیست چه کاری می‌خواهید انجام دهید- به طور حتم موفق به انجام آن نخواهید شد. سخت کار کنید و به دنبال مربیانی باشید که تجربیاتشان را در اختیار شما قرار می‌دهند.

عالی بود(4)غیر مفید(0)