خانه / معرفی سایت / چگونه مشکلات سئو را حل کنیم ؟
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

چگونه مشکلات سئو را حل کنیم ؟

چگونه مشکلات سئو را حل کنیم ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

برای هر کسب و کار مشتری از اهمیت بالایی بر خوردار است به صورتی که در بعضی از کتاب های فروش و بازاریابی مشتری اصل هر کسب و کار عنوان شده است.

پس برای یک وب سایت که تفاوتی ندارد که چه زمینه ای فعالیت می کند یا از چه نوعی است مانند وب سایت فروشگاهی یا خدماتی یا شرکتی باید مشتری جذب کند که در این مقاله درباره حل مشکلات سئو صحبت خواهیم کرد.

منظور از سئو (Seo)  چیست ؟

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است یعنی شما با بهینه سازی سایت رتبه هایی را در نتایج موتور جستجوی گوگل روی کلمات کلیدی کسب می کنید که این رتبه ها در کلمه کلیدی های خوب ترافیک سایت شما را افزایش می دهد.

این خلاصه ای ساده از سئو بود که البته باید بدانید سئو مخفف Search Engine Optimization است که البته در مورد آن در سایت موج سئو به طور کامل مطالعه کرده اید.

۱. مشاوره سئو سایت برای حل مشکلات سئو

همانطور که می‌دانید مشاوره سئو سایت حرفه ای به شما کمک می کند که استراتژی سئو خوبی بچینید و برای حل مشکلات سئو از ایشان کمک بگیرید چون مشاور سئو با تجربه و دانش خود سعی می کند تا شما را جلو ببرد.

همچنین در مرحله تحقیق کلمه کلیدی چون بسیار اهمیت دارد و انتخاب کلمه کلیدی اشتباه منجر به پشیمانی در آینده می شود بهتر است که سئو سایت را به گونه‌ ای انجام دهید که یک کسب و کار اینترنتی را موفق کند که این با کمک مشاور سئو بهتر انجام می شود.

برای اینکه مشاوره سئو را رزرو کنید کلمه کلیدی لینک شده در بالاتر را کلیک کنید تا وارد سایت تک سئو شوید و در صفحه رزرو مشاوره سئو فرم را تکمیل کنید تا با شما تماس گرفته شود.

مزیت های مشاوره سئو :

تحلیل بهتر رقبا : رقبای شما به صورت مستقیم با سئو سایت شما در ارتباط هستند به طوری که رقبا هر گونه استراتژی سئو داشته باشند استراتژی شما نیز ممکن است تغییر کند پس ممکن است استراتژی را اشتباه انتخاب کنید و این انتخاب مسیر اشتباه شما را به مقصد اشتباه می رساند.

یکی از دلایلی که بعضی از سایت ها ترافیک بالایی دارند اما فروش ندارند احتمالا از همین کسب ورودی روی کلمه کلیدی های اشتباه است کاربرانی جذب می شوند که از بازار هدف شما نیستند.

مقاله سئو عکس های سایت می تواند برای شما مفید باشد.

با تحلیل کامل رقبای شما در جلسه سئو سایت کلمه کلیدی ها بک لینک ها رپورتاژ های شما بهتر می شود.

پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شما : یک استراتژی خوب یعنی مسیری که برای هدف انتخاب می کنید نقطه ضعف شما همان نکته ای است که روی آن تمرکز نکنید و با سرمایه گذاری روی نقاط قوت خود به سرعت رشد خواهید کرد.

اما نکته مهم مشاور سئو حرفه ای در پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شما این است که از فضاهای مختلف می تواند شما را بررسی کند و همین دید باز موجب انتخاب های بهتر می شود.

 

 

۲. قانون How to

قانون چطور یا چگونه ارتباط مستقیمی با گوگل دارد این گوگل با داشتن محتوای ارزشمند برای ارائه به کاربران می تواند کمک شما در حل هر مشکلی باشد خصوصا برای حل مشکلات سئو کافی است که در گوگل به صورت فارسی یا در صورتی که انگلیسی بلد هستید با زبان انگلیسی جستجو کنید.

قانون How to برای سئو پر استفاده است و در برنامه نویسی هم بسیاری از باگ ها و مشکلات با جستجو در گوگل حل می کنند اما این سایت هایی که محتوای خوب تولید می کنند و روی کلمه کلیدی های خوب رتبه دارند این ترافیک را جذب کرده و درآمد کسب می کنند.

این نکته کلیدی قانون چگونه برای سئو سایت است چون که تعداد جستجوهای روزانه در گوگل به سرعت افزایش پیدا کرده است و تعداد کاربران گوگل روز به روز در حال افزایش است.

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید و وب سایتی برای فروش محصولات خود طراحی کردید بهتر است برای بازاریابی اینترنتی سایت تان از روش بهینه سازی سایت برای موتور جستجو استفاده کنید و روی کلمه کلیدی خرید … فقط تمرکز نکنید.

این قانون چگونه نشان می دهد که حتی وب سایت های فروشگاهی هم نیاز به وبلاگ دارند که در آن تولید محتوا انجام دهند و با ارائه تولید محتوای خوب و مناسب به کاربران کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهند.

مشکلات سئو تکنیکال و سئو داخلی

در بهینه سازی سایت برای موتور جستجو مشکلاتی وجود دارد که رایج است و سئو کاران را به دردسر می اندازد اما برای حل مشکلات سئو بهتر است این مشکلات رایج را در ادامه مطالعه کنید.

سئو تکنیکال : بحث فنی سایت برای هر سئو سایت مهم است چون معمولا سئو کاران با مباحث فنی بسیار خوب آشنا نیستند و این برای گوگل مهم است که یک وب سایت ایراد فنی نداشته باشد.

برای وب سایت باید شروع کنید که سرعت سایت را بهبود دهید.

سرعت سایت یکی از عوامل مهم در کسب و کارهای اینترنتی در سئو تکنیکال است که برای بهبود وضعیت آن باید سرعت سایت را افزایش دهید این سرعت سایت روی تجربه کاربری نیز تاثیر مثبت می گذارد.

سئو داخلی : بهینه سازی داخلی سایت دومین قدم بعد از انجام سئو تکنیکال است یعنی شما داخل سایت را برای موتور جستجو بهینه سازی می کنید که یک وب سایت بعد از سئو داخلی باید روی سئو خارجی تمرکز کند.

بهینه سازی داخلی سایت از مرحله تحقیق کلمات کلیدی آغاز می شود و بعد از تولید محتوای سئو شده که برای این که محتوایی سئو شده تولید کنید با سئو تصاویر و نکات مهم سئو محتوا را رعایت کنید.

مشکل رایج در سئو داخلی داپلیکیت کانتنت است که محتوای تکراری در وب سایت منجر به کاهش امتیاز گوگل برای وب سایت می شود.

عالی بود(0)جالب نیست!(0)