خانه / آموزش سئو SEO / ۱۰ مرکز برتر آموزش تخصصی برنامه نویسی در تهران
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 2,50 از 5)
Loading...

۱۰ مرکز برتر آموزش تخصصی برنامه نویسی در تهران

برنامه‌نویسی رایانه در فرهنگ واژه غیر متخصّصین ممکن است به تمام پروژه ساخت نرم‌افزار یا برنامهٔ رایانه‌ای گفته شود. با این همه برنامه‌نویسی تنها بخشی از فرایند توسعهٔ نرم‌افزار یا برنامه رایانه‌ای است. اهمیت، توجه و منابع اختصاص داده شده به برنامه‌نویسی، بسته به ویژگی‌های مشخص شده محصول و خواست افراد درگیر در پروژه و کاربران و در نهایت شیوهٔ انتخاب شده مهندسی نرم‌افزار متغیر است.امروزه داشتن مهارت برنامه نویسی بسیار مهم است. از این رو تصمیم گرفتیم که فهرستی از ۱۰ آموزشگاه برتر تهران در زمینه آموزش برنامه نویسی را برای شما در این مقاله به اشتراک بگذاریم . البته در نظر داشته باشید معرفی سرویس های مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و سرویس های فوق بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱) مجتمع فنی تهران

گروه ITمجتمع فنی تهران از سال ۱۳۶۱ و با ورود کامپیوتر های خانگی اولیه اقدام به تدوین دوره های آموزشی کامپیوتر نمود و با متداول شدن PC در سال ۱۳۶۷ این مجتمع بعنوان اولین مرکز آموزش علوم کامپیوتر در سطح سراسر کشور شد. از جمله گروه های آموزشی دپارتمان:  مهندسی شبکه،مهندسی نرم افزار، امنیت، طراحی وب سایت،سخت افزار، مجازی سازی، مخابرات،  رباتیک است.

http://mft.info

۲) لایتک

واحد آموزش مرکز تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به منظور توسعه نیروی انسانی ماهر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دوره‌های آموزش تخصصی برگزار می‌نماید. این دوره‌ها به طور عمده شامل دوره‌های پیشرفته و تخصصی است که به منظور توسعه مهارت‌های لازم در بازار کار حرفه‌ای ارائه می‌شوند و علاوه بر آن برگزاری دوره‌های ویژه به صورت بسته‌های آموزشی در زمینه‌های تخصصی و برای بخش‌های ویژه‌ای از صنعت نیز از فعالیت‌های مورد نظر است.لایتک به عنوان یکی از مراکز معتبر آموزشی، کلیه امور اجرایی آموزشی دوره های حرفه ای فناوری اطلاعات را در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می کند و در پایان هر دوره نیز گواهینامه رسمی و معتبر از دانشگاه صنعتی شریف به دانشجویان اعطا می شود.

http://laitec.ir/

۳) آموزشگاه برنامه نویس

آموزشگاه برنامه نویس با هدف آموزش تخصصی و تربیت نیروی متخصص در علوم مختلف مرتبط به برنامه نویسی و توسعه نرم افزار فعالیت می کند. اساتید این آموزشگاه همگی کسانی هستند که خود برنامه نویس هستند و تجربه طولانی مدتی در اجرای پروژه های نرم افزاری دارند. افراد به عنوان کسی که به یادگیری علوم فوق و یا فعالیت به عنوان برنامه نویس و متخصص تولید نرم افزار علاقه مند هستند می توانند از دانش و تجربه این اساتید در قالب دوره های آموزشی ارائه شده توسط این آموزشگاه بهره مند شوند.

http://barnamenevis.info

۴) سازمان جهاددانشگاهی تهران

سازمان جهاددانشگاهی تهران نیز با توجه به رسالت خود (ارایه آموزشهای مورد نیاز جامعه) این دوره‌ها را مطابق با استانداردهای آموزشی، طراحی (بازنگری) نموده، و برگزار می‌نماید.‌ در این دوره‌های آموزشی در گروه های زیر طبقه بندی و در حال اجراء می‌باشد:مهارت های عمومی، اداری و مالی،برنامه نویسی و بانک های اطلاعاتی،گرافیک و نقشه کشی،طراحی صفحات وب ،شبکه و سخت افزار،سیستم های اطلاعات جغرافیایی

http://www.jtt.ir

۵) آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده

آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده محیط عملی را با برترین اساتید برنامه نویسی و دیتابیس در ایران،همراه با لابراتوار مجهز در اختیارافراد قرار می دهد. با شرکت در کلاسهای آموزش برنامه نویسی، به تجربه ای عملی در محیطی علمی دست خواهند یافت و از برنامه ای بی نظیر بهره مند خواهند شد.

http://www.tahlildadeh.com/

۶) آموزشگاه کامپیوتر پایا

آموزشگاه کامپیوتر پایا با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور برگزار کننده دوره های مختلف آموزش برنامه نویسی می باشد.

http://www.payait.com/

۷) تهران فنون

از مزایای تحصیل در مرکز تهران فنون:استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته،استفاده از اساتید، کارآمد و تحصیل کرده،ویژه خواهران و برادران برای تمامی سنین،مشاوره رایگان آموزشی،اشتغال زائی،جذب فارغ التحصیلان برتر در پروژه های اجرایی است.

http://www.ftcenterco.com

۸) اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران

برگزار کننده دوره های مختلف آموزشی برای دانشجویان به صورت رایگان است.

http://tehrantvto.ir

۹) شرکت سماتک

مرکز آموزشهای تخصصی ICT شرکت سماتک، با بیش از ۱۶ سال سابقه با هدف ارائه آموزش های تخصصی و تربیت نیروهای کارآمد در حوزه ICT در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردیده است. این مرکز با در اختیار داشتن اساتید با تجربه و دارای گواهینامه های بین المللی، امکانات آموزشی مجهز برای اجرای دوره های آموزشی مطابق با استانداردهای بین المللی، لابراتورهای ویژه اجرای دوره های سیسکو و بیش از ۵۰۰ متر مربع فضای آموزشی، تاکنون بسیاری از دانشجویان و متخصصان رشته کامپیوتر را تحت آموزش های خود قرار داده است.

http://www.sematec-co.com/

۱۰) شرکت فراتر از دانش

شرکت فراتر از دانش اولین  مرکز تخصصی مشاوره – پشتیبانی و آموزش Visual Studio .NET & SQL Server در ایران است و در مرداد ماه سال ۱۳۷۹ با هدف گسترش دانش نوین نرم افزار و آماده سازی متخصصان نرم افزار برای استفاده بهینه و مطلوب از محیط  Microsoft .Net  تاسیس گردید.

http://www.fad.ir/

 

عالی بود(1)غیر مفید(0)

2 دیدگاه

  1. ممنونم به خاطر سایت جالب شما

    عالی بود(0)غیر مفید(0)
  2. به مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) خوش آمدید
    نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران از تاریخ ۹۲/۰۶/۱۰ در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود. این نمایندگی دارای ۱۴ سایت و کلاس مجهز، کارگاه هنر ، سالن همایش ، کافی شاپ و نمازخانه میباشد.

    نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

    بیش از سه دهه است که پایه گذاران روشهای نوین آموزش، کارآفرینی و توسعه صنعت ICT کشور در مجتمع فنی تهران دوشادوش هم برای آبادانی میهن و گسترش دانش و علوم جدید و به منظور ایجاد اشتغال در ایران عزیز تلاش می کنند.

    عالی بود(0)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *