خانه / آموزش سئو SEO / الگوریتم های سئو و رازهای سئو درباره آن
الگوریتم های سئو و رازهای گوگل درباره آن
الگوریتم-سئو
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

الگوریتم های سئو و رازهای سئو درباره آن

در گذشه نه چندان دور توجه به تغییرات و به روز رسانی های جدید گوگل بر مبنای الگوریتم های پاندا و پنگوئن و نیز طرح ریزی تغییر در نحوه جستجو از کلمات کلیدی به سمت جستجوهای رمزنگاری شده و بر اساس محتوا، روزهای پر فعالیت را در زمینه سئو پیشرو قرار داده شده بود و سئو کاران حرفه ای نیاز به پیشرفت و ارتقا را به طور محسوس احساس می نمودند. در اینجا می خواهیم به شرح مختصری از تکنیک ها و رازهای گوگل در زمینه سئو بپردازیم.

گوگل نمیخواهد کاربران را گول بزند

کسب وکارها به دنبال این می باشند که رنکینگ بالا در جستجو گوگل و صفحه نتایج گوگل داشته باشند وبدین منظور فرمول ها و تکنیک های متفاوت را بکار خواهند گرفت و یا با انجام پرداخت هایی به دنبال بدست آوردن رنکینگ بالاتری خواهند بود. ولی گوگل در صدد این نمی باشد که کاربران را اشتباه راهنمایی نماید و نتایج اشتباهی را به نمایش بگذارد.

استفاده از تکنیک های جادویی

بسیاری از سئو کاران حرفه ای، استفاده از تکنیک ها و فرمول های جادویی تاثیرگذار را پیشرو کار خود قرار داده اند. برخی از مختصان سئو با استفاده از همین تکنیکها به دنبال تاثیرگذاری عمق بر شما می باشند و تراکنشات مالی زیادی را از این عمل بدست می آورند.

همه به دنبال قرار گیری در رنکیگ بالا با استفاده از فرمول های حیرت انگیز می باشند.

Penn و Teller بنیانگذاران گوگل، ۷ مفهوم و اصل جادویی که در رنکینگ شما بسیار تاثیرگذار خواهند بود را انتشار نمودند. با رعایت این اصول می توانید در مفهوم سئو بسیار حرفه ای عمل نمایید و جایگیری بالایی را در صفحه نتایج گوگل برای خود اختصاص دهید.

گوگل به عنوان بزرگترین جمع آورنده داده

این تصور را نمایید که گوگل به عنوان بزرگترین جمع آورنده داده در سطح اینترنت، چه اطلاعات و خروجی را در صفحه نتایج جستجو، برای کاربران خود به نمایش خواهد گذاشت. گوگل با استفاده از الگوریتم های خود به دنبال مرتبط ترین و بهترین صفحه متناسب با نیاز کاربران می باشد. بنابراین تلاش نماید تا بهترین محتوا و مطالب را در صفحات وب سایت خود درج نمایید و آنها را با کلمات کلیدی و تکنیک های سئو به گوگل بشناسانید. استراتژی محتوا در جای گیری شما در رنکینگ بالا تاثیر بسیار زیادی را شامل خواهد شد.

رازهای گوگل در الگوریتم های سئو

استراتژی محتوا و سئو در آینده

سئو در واقع به معنای بهینه سازی محتوا می باشد. اما معنای بهینه سازی محتوا در طول زمان دچار تغییراتی می شود. در گذشته محتوا به عنوان بخش جدا از سئو در نظر گرفته می شد، اما امروزه به معنای دو واژه در کنار هم و موازی با هم عمل می نماید. در گذشته بهینه سازی محتوا تنها در درج کلمات کلیدی در عنوان و متاتگ ها معنا می یافت اما امروزه به اینطور بیان می شود”محتوا قلب سئو می باشد” و تمرکز از روی کلمات کلیدی به سمت محتوای بارزش و با کیفیت تغییر یافته است. نتایج جستجو از یافتن کلمات کلیدی به سمت محتوای مناسب تر و مفیدتر به سمت حرکت می باشد. ایده نظر در پس زمینه این حرکت، بسیار ارزشمند خواهد بود.

در نتیجه می توان اینطور اعلام داشت که در آینده، شرکت ها نمی بایست نگران رنکینگ خود در صفحات نتیجه گوگل باشند. کسب و کارها تلاش خود را به نحو احسنت برای ایجاد و نیز درج محتوای مناسب نمایند و این اطمینان را داشته باشند که گوگل نیز تنها درصدد می باشد کاربران خود را به بهترین و مرتبط ترین صفحات هدایت نماید.از همین رو شرکتهای پیشروئی چون نونگار ، تیمی تخصصی جهت آنالیز سایتها و ارائه خدمات تخصصی بهینه سازی در داخل ایران تشکیل داده اند که مشاوره آنها عمدتأ رعایت قوانین سئو است نه سئو کردن سایت و این مهم برای گوگل بسیار حائذ اهمیت است .

و در نهایت الگوریتم کبوتر گوگل

گوگل می گوید که در الگوریتم جدید پارامتر فاصله و موقیعیت مکانی را نیز بررسی می نماید. این الگوریتم جدید در حال حاضر تنها در زبان انگلیسی و به منظور فراهم نمودن نتایج جستجو مرتبط تر و کارآمدتر متناسب با تجربه جستجوگر فراهم شده است. گوگل اطلاع دقیق تری در خصوص اینکه، این الگوریتم چه زمانی به صورت گسترده تر در کشورها و زبان های مختلف دیگر بکار گرفته می شود، ارائه نداده است.

اگرچه برخی وب سایت ها در طراحی سایت خود، با نمایش داده های کاذب، در صدد افزایش رنکینگ خود در الگوریتم های کبوتری گوگل می باشند اما این الگوریتم به سختی گول خواهد خورد. این کبوتران در نظر گرفته شده اند تا انتخاب درستی را در شرایط سخت اتخاذ نمایند.

عالی بود(4)غیر مفید(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *