خانه / آموزش سئو SEO / در مباحث سئو فقط کلاه سفیدها قابل اعتماد هستند
سئو
سئو
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

در مباحث سئو فقط کلاه سفیدها قابل اعتماد هستند

در دنیای امروز صنایع از روش و ابزارهای مختلفی برای معرفی خود، محصولات و خدمات‌شان استفاده می‌کنند. شیوه‌های مختلف تبلیغاتی، ارائه سمپل یا نمونه محصول به مشتریان هدف، معرفی محصولات از طریق وب‌سایت و بهبود رتبه وب‌سایت و… از روش‌هایی است که بسیاری از برندها از آن برای معرفی خود به مشتریان از آن استفاده می‌کنند.

در سال‌های اخیر و با توجه به بالا رفتن ضریب نفوذ اینترنت و توجه مشتریان به وب‌سایت‌های شرکتی برای آشنایی با محصولات و خدمات شرکتها، تمرکز برندها روی وب‌سایت‌هایشان بیشتر شده است. در دنیای امروز هر برندی می‌خواهد وب‌سایتی قوی و مطرح داشته باشد که در صفحات نخست گوگل باشد و این یعنی یک تبلیغات ثمربخش.

در این مسیر سئو ابزار یا بهتر بگوییم علمی است که برندها را به هدفشان می‌رساند.

در حقیقت بهینه سازی وب علمی است که به صنایع مختلف، متخصصان حوزه‌های مختلف و… برای معرفی بهتر کمک می‌کند. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا در مورد سئو و راه و رسم درست استفاده از آن بیشتر بدانید.

همه چیز درباره سئو

در واقع سئو مجموعه کارهایی است که ما برای بهبود عملکرد سایتمان انجام می‌دهیم. اینکه در صفحات نخست موتور جست و جوی گوگل قرار بگیریم یا نه، اینکه جزو ۵ یا ۳ صفحه نخست گوگل باشیم، برای بسیاری از صاحبان صنایع و خدمات مهم ست. امر مهمی که سئو به تحقق آن کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید : 

اهمیت سئو در چیست؟

برای بهبود سئوی سایت‌ها اصول زیادی وجود دارد که باید مو به مو رعایت شود. بیشتر افرادی که سایتشان را سئو می کنند  به فکر استفاده از اصول گوگل هستند! چرا که گوگل پر طرفدارترین موتور جست و جو بین موتور های جست و جوی کل جهان است!

امروزه بسیاری از وب‌مسترها از ترفندهایی برای افزایش پیج رنک سایت و دیده شدن در صفحات اول گوگل استفاده می‌کنند.

در حقیقت روش‌های زیادی برای ۱۰ سایت برتر شدن در موتورهای جستجو  وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد و نتیجه هم گرفت.

روش پیاده‌سازی سئو

پیاده‌سازی سئو معمولا کار زمان‌بری است و طبق الگوریتم و برنامه‌ای خاص جلو می‌رود.

در پیاده‌سازی سئو و بهینه‌سازی یک وبسایت باید برنامه‌ای از پیش تعیین شده و تحلیل شده تبیین شود. این برنامه‌ریزی یک برنامه مدون و منسجم طبق گفته‌ها و قوانینی است که گوگل به آنها اشاره کرده است.

خیلی از وب‌مسترهای داخل کشور و حتی بسیاری از متخصصین حوزه بهینه‌سازی از قوانین و راهنماهای گوگل پیروی نکرده و عجولانه اقدام به فعالیت‌های عمدتا غلط بهینه‌سازی و جذب ترافیک می‌پردازند که معمولا در اوایل کار خوب و مثبت نتیجه‌گیری شده ولیکن بعد از مدتی با جرایم سنگین گوگل روبرو می‌شوند. این درحالیست که اگر از ابتدای راه کار به یک متخصص سئو بسپاریم، درگیر دردسرهای زیادی نمی‌شویم.

اما یک متخصص سئو حرفه‌ای کیست و چه توانایی باید داشته باشد؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

یک متخصص کلاه سفید انتخاب کنید

به صورت کلی متخصصان سئو به ۲ گروه اصلی کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم بندی می‌شوند.

متخصص‌های کلاه سفید گوگل همان افرادی هستند که تمام قوانین وضع شده از سمت گوگل،  اعم از تولید محتوای ارزشمند، دریافت بک لینک معتبر، بهینه‌سازی کد و … را رعایت می‌کنند و سیر طبیعی و معمول را پشت سر می‌گذارند.  این دسته از سئو کارها بر این باور هستند شاید سرعت آنها کمی کمتر باشد اما صبر همیشه جوابگوی مشکلات بوده است.

به طور قطع بهره‌گیری از کمک و مساعدت یک متخصص کلاه سفید سئو بسیار کارامدتر از یک شبه متخصص در این عرصه است. در مقابل گروه کلاه سفید، گروه کلاه سیاه قرار دارد که از قوانین گوگل یا اطلاعی ندارند، یا اگر دارند برای انجام یک پروسه سرسری و سهل قوانین را زیر پا می‌گذارند. توصیه ما به شما این است که به فرشته های کلاه سفید سئو اعتماد کنید.

اگر چه در این زمینه افراد معدودی هستند که فعالیتی مفید و ثمربخش دارند؛ اما با کمی جستجو می‌توانید یک سئوکار برجسته بیابید.

برای آشنایی با نحوه برخورد کارشناسان ما می توانید مقاله “نحوه برخورد با مشتری در سئو” را مطالعه بفرمائید.

پیشنهاد تیم ما، اعتماد کردن به کارشناسان سایت ما می باشد. تمامی این کارشناسان توانایی دارند سایت شما را تبدیل به اولین نتیجه گوگل کنند.

منبع : دیجیاتو

عالی بود(1)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *