خانه / دسته‌بندی نشده / معرفی انواع اتاق فرار در t4f
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

معرفی انواع اتاق فرار در t4f

اگر با سرگرمی اتاق فرار آشنا باشید حتما میدانید که پیدا کردن یک اتاق فرار مناسب و با کیفیت، میتواند چه کار سخت و طاقت فرسایی باشد. از آنجایی که بیشتر مجموعه های سازنده اتاق فرار، فعالیت خود در بخش فروش را به اینستاگرام محدود میکنند و تنها راه رزرو بازیهایشان تماس تلفنی ست، گشتن به دنبال بازی خوب میتواند چند ساعت از وقت بازیکنان را بگیرد. علاوه بر این هر مجموعه در صفحه خود فقط به معرفی بازیهای خود میپردازد و این مساله بر سختی یافتن بازی مناسب می افزاید.

در میان این بازار شلوغ و پر سر و صدایی که گاهی حواس بازیکن را به چیزهایی غیر از آنچه اساسا به دنبال آن می گشته پرت میکند، تایم فور فان به وجود آمد. این وبسایت با نام مخفف t4f سعی میکند تمام بازیهای موجود در ایران را به مجموعه اتاق فرارهای خود اضافه کند و همواره اطلاعات آنها را به روز نگه دارد.

این اتفاق باعث میشود تا بازیکنان به راحتی و بدون دردسر و دغدغه به سایت تایم فور فان مراجعه کنند و بتوانند اتاق فرار مورد نظر خود را بیابند. با گذشت چندین سال از آغاز به کار t4f و کسب تجارب ارزشمندی در این راه و به کار بستن آنها، امروزه می توان تایم فور فان را معتبرترین مرکز معرفی سرگرمیهای جدید من جمله اتاق فرار در ایران دانست.
با اتکا به این تجارب، تایم فور فان توانسته تا درصد زیادی رضایت مخاطبانش را جلب کند. دسته بندیهای مختلفی که در این سایت بر حسب شهر و ژانر و میزان محبوبیت و غیره وجود دارند، انتخاب اتاق فرار مناسب را کاری بسیار ساده میکنند.

علاوه بر آن امکان نظر دادن توسط مخاطبین برای اتاق فرارهای مختلف، بارز کردن نظر کسانی که آن اتاق فرار را تجربه کرده اند و همچنین دادن امکان پاسخ به نظرات توسط مجموعه داران، تا به امروز در هیچ بستر دیگری غیر از t4f امکان پذیر نیست.

 

اتاق فرارهای ترسناک در t4f

از جمله دسته بندیهای محبوبی که در سایت مورد توجه شمار زیادی از بازیکنان قرار میگیرد، اتاق فرارهای ترسناک است. بازیسازان نیز به خوبی این سلیقه مخاطب را درک کرده و در راستای آن قدم برداشته اند، به گونه ای که فقط در ژانر ترس، بیش از 300 اتاق فرار در تایم فور فان ثبت شده است. بازیکنان به سادگی و با یک کلیک میتوانند تمام بازیهای ترسناک را در یک صفحه مشاهده کنند و برای مقایسه اتاق فرارهای مختلف با یکدیگر، به صفحه بازی مورد نظر رفته و از نظرات سایر بازیکنان و یا نقد تخصصی تیم تایم فور فان استفاده کنند.

بله، تیم t4f به تمام اتاق فرارها سر میزند و پس از انجام بازیها، یک نقد تخصص و اصولی در مورد بازی نگارش میکند و در صفحه بازی قرار میدهد. البته در نوشتن این نقدها به هیچ عنوان سلیقه شخصی دخیل نبوده و صرفا بازی را از منظر تکنیکال و اصول بازیسازی مورد بررسی قرار میدهد.

 

معرفی انواع اتاق فرار
معرفی انواع اتاق فرار

 

بررسی اتاق فرار نفوذ

غیر از بازیهای ترسناک که شدیدا مورد توجه مخاطبان قرار میگرد، به تازگی اتاق فرارهایی با ژانر اکشن نیز جای خود را در دل مخاطبان پیدا کرده اند. از جمله نمونه های موفق این بازیها میتوان به گالری، نفوذ و خاموشی اشاره کرد. در حال حاضر تقریبا تمام اتاق فرارهای با ژانر اکشن را میتوان در t4f پیدا کرد و از نظر مخاطبان آنها مطلع شد. همچنین همان نقد تخصصی ای که پیشتر در مورد آن صحبت کرده بودیم نیز در صفحه مخصوص این بازیها قرار گرفته است.

نفوذ به عنوان یکی از نمونه های موفق این بازیها توانست جان تازه ای به صنعت اتاق فرار در ایران بدمد. مدتی بود که چیزی غیر از بازیهای ترسناک نظر مثبت مخاطبان را جلب نمیکرد و تلاشهای سابق دیگران برای پا گذاشتن به ژانرهای جدید نیز با شکست نسبی مواجه شده بود. اما بازیهای اکشن و به خصوص نفوذ، توانستند جایگاه مناسبی در این زمینه پیدا کنند.

 

بهترین اتاق های فرار در تهران

با توجه به آنچه گفته شد، میتوان به جرات گفت که بهترین اتاق های فرار در تهران را میتوانید در تایم فور فان پیدا کنید. تعداد بالای اتاقهای فرار، دسته بندی های متنوع، نظرات کاربران و نقد تخصصی، همه و همه فاصله شما با بهترین اتاق فرار تهران را به چند کلیک میرسانند.

تایم فور فان در تلاش است تا روزی بتواند تمام اتاق فرارهای ایران را تحت پوشش قرار دهد. هرچند که مدتیست در این راستا کار کرده و تعدادی از اتاقهای شهرهای بزرگ ایران مانند مشهد و اصفهان وشیراز و… به اضافه تمام بازیهای استان البرز در t4f ثبت شده اند.

امکان بسیار کارآمدی که در تایم فور فان برای بازیکنان در نظر گرفته شده، رزرو آنلاین اتاق فرار است که در بخش بعد به طور مفصل به آن میپردازیم.

 

چگونه در تایم فور فان اتاق فرار رزرو کنیم

رزرو اتاق فرار در t4f بی شک یکی از ساده و سریعترین تجربه های خرید آنلاین شما خواهد بود. بعد از اتمام روند انتخاب بازی که بالا در مورد آن توضیح دادیم، شما با تنها هفت کلیک میتوانید بازی مورد نظر خود را برای مناسب ترین زمان رزرو کنید. پشتیبانی تلفنی تایم فور فان نیز همواره در دسترس شماست و تمام مشکلات احتمالی رزروها را در اسرع وقت برطرف خواهد کرد.

 

معرفی انواع اتاق فرار

فقط کافیست اتاق فرار مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده و از صفحه بازی روی “اتاق فرار رو رزرو کن!” کلیک کنید. سپس مناسب ترین سانس برای خود و تیمتان را انتخاب کرده و با رفتن به صفحه بانک و پرداخت تنها یک پیش پرداخت جزئی، اتاق فرار را برای تیم خود رزرو کنید.

عالی بود(0)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =