خانه / معرفی سایت / با آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون آشنا شوید
آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون
آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

با آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون آشنا شوید

با آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون آشنا شوید

 بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت، از جمله تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود. این نوع از بازاریابی تبلیغاتی است که به دلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن هم‌زمان با رشد ابزارهای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی‌ها باز کرده‌است.

شبانه‌روزی و بی‌وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات به صورت به‌روز، باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر‌رنگ‌تر می‌شود.

درواقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از همه ابزارهای دیجیتال مثل وب‌سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (ادورز مارکتینگ)، شبکه‌های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی، برای هدف مشخصی به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش یا برند‌سازی می‌باشد.

معرفی آژانس خدمات دیجیتال مارکتینگ بابون

آژانس بازاریابی اینترنتی بابون! یکی از بهترین و تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت در ایران می باشد که متعلق به شرکت بابن فن آوران ارتباطات می باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون در سال ۱۳۹۱ با هدف ارایه خدمات برتر دیجیتال مارکتینگ با کیفیت بالا و به شکل کاملا شفاف و با بهره مندی از کادری مجرب تاسیس گردید.

اولین خدمات ما تبلیغات کلیکی و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بود؛ که با گسترش مجموعه، طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نیز به آن اضافه شد. ارائه کمپین‌های جامع دیجیتال مارکتینگ از مهمترین اهداف تجاری بابون در سال های اخیر بوده است. تمام تلاش تیم مارکتینگ بابون ایجاد یک حس خوب از تجارت در فضای آنلاین است تا صاحبان کسب و کار بتوانند براحتی و سهولت هرچه بیشتر به توسعه کسب و کار خود بپردازند. در دنیای دیجیتالی امروز، موفقیت در این حوزه می‌تواند از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار باشد.

نقش دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار

در دنیای مدرن امروز، روش‌های سنتی بازاریابی به روشی گران و کم اثر تبدیل شده است و دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی) جایگاه تازه‌ای در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به‌دست آورده است. عصر دیجیتال، انتظارات مشتریان از برندها را تغییر داده است. توجه نکردن به دیجیتال مارکتینگ به معنای از دست دادن یک نتیجه‌ی بزرگ و موفق برای کسب‌وکارهاست.

در گذشته، کانال‌های ارتباطی رسانه‌های جمعی، همچون تلویزیون و رادیو فعال‌تر از زمان حال بودند. مشتریان تنها در یک طرف برند مورد نظر خود را می‌دیدند و می‌شنیدند. بدون آنکه نیازشان بررسی شود و یا فرصتی باشد که بتوانند در مورد برند مورد نظر خود گفتگو کنند.

کسب‌وکارهای امروز، نیازمند روش‌های تازه‌ای است که ارتباط بین مصرف‌کننده و خود را متداوم و مستحکم سازد. در حقیقت گسترش رسانه‌های اجتماعی آغاز یک انقلاب در زمینه ارتباطات به شمار می‌رود که موجب شده مصرف‌کنندگان از یک برند در هر ابعادی انتظار داشته باشند که با آنها تعامل کند و پاسخگوی نیازهایشان در فضای آنلاین و آفلاین باشد.

از جمله خدمات دیجیتال مارکتینگ بابون می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • مشاوره برندینگ و دیجیتال مارکتینگ
  • برنامه ریزی و تعیین استراتژی و معماری برند
  • توسعه سیستم های درونی برند
  • برندسازی و افزایش برند اورنس
  • شخصیت شناسی و بهبود هویت برند
  • تبلیغات در گوگل و شبکه های اجتماعی
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • ایمیل مارکتینگ
  • طراحی سایت مطابق با نیاز کسب و کار
  • سئو و بهینه سازی
  • پشتیبانی و نگهداری سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون
آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون

 

خدمات برندینگ و برندسازی بابون

برنامه ریزی و تعیین استراتژی و معماری برند و همچنین توسعه سیستم های درونی برند و طراحی هویت بصری برند اهمیت ویژه ای در ماندگاری برند در ذهن و دید مخاطبان دارد. از همین رو کارفرمایان و صاحبان برند در مرحله اول به دنبال ایجاد هویتی هستند که این ماندگاری را تضمین کند. آژانس بازاریابی دیجیتال بابون با سالها تجربه در زمینه برندسازی و تعیین استراتژی برند بمنظور ارتباط و ثبت جایگاه مناسب در ذهن مخاطب آماده همکاری با سازمان ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد.

مهم‌ترین کاری که باید در‌ هر کسب‌وکاری انجام شود برندسازی است. متاسفانه در‌ کشورمان کمتر به این موضوع توجه می‌شود. موضوع برندسازی در ‌ذهن بیشتر افراد چیزی فراتر از ‌انتخاب یک اسم ‌برای کسب‌وکارشان نیست. به همین علت است که ما کسب‌وکارهای زیادی می‌بینیم که با شکست مواجه می‌شوند و یا از‌ سطح معمولی فراتر نمی‌روند. آژانس بازاریابی بابون برای این مشکل یک راه کار دارد، ریبرندینگ، ما به شما کمک می کنیم تا با یک استراتژی مناسب و ایجاد یک ساختار صحیح به کسب و کار شما کمک کنیم تا جایگاه مناسب خود را در ذهن مشتریان خود بیابید.

طراحی سایت

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین با توجه به حجم وسیع مبادلات تجاری در بستر اینترنت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند تا بتوانند هرچه بهتر سهم بازار خود را حفظ و یا آنرا گسترش دهند. می توان گفت طراحی سایت مدرن و حرفه ای یکی از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی کسب و کار، مدیران، دستاوردها، کالاها و خدمات یک شرکت می باشد.

طراحی سایت مناسب با پیاده سازی سئو حرفه ای یکی از بهترین و موثر‌ترین ترین راه های معرفی و ورود به بازار می باشد چرا که تیم باتجربه ما با استفاده از فارغ التحصیلان برتر رشته بازاریابی و توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه طراحی سایت بدون شک بهترین خدمات را در زمینه ورود به بازار، افزایش سهم بازار و همچنین پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای برای دستیابی به صفحه اول گوگل و موتورهای جستجو به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

اگر بخواهیم در مورد بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران سخن بگوییم، حتما آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون در رده های بالای این اسامی جای خواهد گرفت. ویژگی شاخص سایت های طراحی شده توسط تیم بابون وب، پیاده سازی امنیت و توجه خاص به مسئله سرعت بارگذاری سایت و خواسته ها و نیازهای مشتریان است.

تبلیغات در گوگل

آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون
آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون

 

یکی از مفیدترین راه‌های تبلیغ و معرفی محصولات استفاده از تبلیغات گوگل است که این نوع از تبلیغات در ایران و جهان بسیار مورد توجه است. میلیون ها نفر روزانه در گوگل به جستجوی چیزهای هستند که می خواهند انجام دهند، کالایی را خریداری کنند یا به جایی سفر کنند. با تبلیغ در گوگل شما می توانید در معرض دید کسانی که بدنبال محصولات یا خدماتی مانند شما هستند قرار بگیرید. اگر شما قصد دارید تا به عنوان یک فروشنده و یا صاحب یک شرکت خدمات و محصولات خود را در اینترنت معرفی کنید از تبلیغات در گوگل استفاده کنید تا شاهد پیشرفت چشمگیر خود باشید.

تبلیغات در گوگل باعث می‌شود ورودی سایت شما بیشتر شود و همین بالا رفتن بازدید منجر به افزایش فروش و همچنین معرفی محصولات و خدمات شما می‌شود که می‌تواند به پیشرفت شما کمک کند.

تبلیغات گوگل یک راه حل به‌صرفه‌ و یکی از بهترین روش‌ تبلیغاتی دنیای دیجیتال مارکتینگ است. آژانس دیجیتال مارکتینگ بابون برای کاهش نرخ هر کلیک و افزایش نمایش تبلیغات دیجیتال شما راهکارهای ویژه ای مدنظر دارد. یکی از توانمندی های بارز تیم بابون برای بهبود نمایش و همچنین افزایش نرخ کلیک کمپین تبلیغات تکیه بر تجربه، مهارتها و دانش روز کارشناسان حرفه ای خود می باشد.

خدمات پیاده سازی سئو و بهینه سازی سایت

طبق آمار، بزرگ‌ترین کانال ورودی مخاطبان به وب سایت شما، جستجو است. پس سئو و بهینه سازی وب سایت می‌تواند در افزایش ترافیک مرتبط و هدفمند شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. اما سئو سایت باید با آگاهی کامل و به صورت اصولی انجام شود و اگر به دست افراد غیر حرفه‌ای سپرده شود، ممکن است نتیجه آن عکس باشد.

اگر به دنبال موفقیت هستید، اگر به دنبال دیده شدن در دنیای مجازی هستید، اگر نمی خواهید هزینه های زیاد و هنگفتی برای تبلیغات پرداخت کنید، سئو، مهم ترین امر در وب سایت شما می باشد. شرکت دیجیتال مارکتینگ بابون با بهره گیری از تیمی قوی براحتی پروسه سئو و بهینه سازی رتبه کلمات کلیدی را در نتایج گوگل برای شما بصورت ارگانیک و کاملا طبیعی انجام خواهد داد.

اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال

اگر برایتان سوال است که بازاریابی دیجیتال چرا اهمیت دارد، به نکات زیر توجه کنید:

در حال حاضر استراتژی بازاریابی کاملا به بازاریابی دیجیتال بستگی دارد.

  • باعث افزایش فروش و در نهایت افزایش درآمد می‌شود.
  • به شما در محبوب شدن برندتان کمک می‌کند.
  • به ایجاد رابطه بهتر با مشتریان و بهبود چشم‌اندازهای کسب‌و‌کار کمک می‌کند.
  • نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری را به وجود می‌آورد.
  • دارای فرصت‌های شغلی گسترده و پویا است.
  • به دیده شدن شما در SERP موتور جستجو کمک می‌کند.

این نکات مزایای قابل توجه بازاریابی دیجیتال در کسب‌و‌کار هستند

وظایف یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب شرکتی هست که با توجه به هدف و بودجه  بیزینس مشتریان برای افزایش آگاهی برند یا جذب مشتریان از همه کانال­‌های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌­کنند. شرکت های دیجیتال مارکتینگ روی شاخص­‌های کلیدی عملکرد (KPI) خاصی متمرکز هستند و با توجه به آنها و سنجش دقیق‌­شان، بازدهی هریک از کمپین‌­های مختلف خود در کانال‌­های مختلف را اندازهگیری می‌کنند و با این نتایج بهترین برنامه ها را اجرا می‌­کنند.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ به بودجه زیادی نیاز هست؟

به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بستگی دارد. برای کسانی که به دنبال  بازاریابی دیجیتال نوع آفلاین هستند هزینه‌های بازاریابی ممکن است بسیار بالا باشد. اما در روشهای بازاریابی آنلاین روشهای بسیارکم هزینه‌تری موجود است.  اگر بخواهید از کانا‌‌ل‌های سئو یا شبکه‌های اجتماعی یا بازاریابی محتوایی استفاده کنید باید این خبر خوب را به شما بدهم که نسبت به بازخوردی که میگیرید به شدت هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. اگر هم بخواهید از کانال‌های تبلیغ در گوگل یا تبلیغات کلیکی یا تبلیغات همسان استفاده کنید میتوانید با دریافت آمار دقیق از نتایج کمپین خود، بازدهی بسیار خوبی بدست آورید و هزینه خود را مدیریت کنید و بسته به نتیجه‌ای که می‌خواهید بگیرید یا تعداد کلیکی که نیاز دارید، خودتان هزینه دلخواه خود را تعیین می‌کنید.

کلام آخر

شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیجیتال مارکتینگ بابون از کلیه‌ی خدمات شرکت، شامل: طراحی و برنامه‌نویسی انواع وب سایت‌های شخصی، فروشگاه‌های اینترنتی، طرااحی سایت پزشکی، پورتال های سازمانی، وب سایت‌های شرکتی، استارتاپ ها و آژانس های هواپیمایی فعالیت بهره‌مند شوید. در کنار طراحی و پیاده‌سازی وب سایت، خدماتی همچون سئو و بهینه‌سازی وب سایت‌ها برای موتورهای جست‌وجو (SEO)، مشاور سئو و تبلیغات در گوگل و شبکه های اجتماعی و همچنین مدیریت شبکه های اجتماعی از دیگر خدمات این شرکت می باشد.

 

عالی بود(0)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *