خانه / معرفی سایت / آموزش طراحی سایت در کرج
طراحی سایت
طراحی سایت
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

آموزش طراحی سایت در کرج

طراحی وب سایت یک مهارت جذاب و در عین حال با بازار کار مناسب است که با فراگیری آن می توانید با سرمایه بسیار کم در این زمینه شروع به فعالیت کرده و یا در یک شرکت و یا سازمان استخدام شوید. وب سایت یکی از نیاز های اساسی کسب و کار های امروزی است که باتوجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و وقوع مسائلی همچون کرونا ضرورت  طراحی وب سایت ، خیلی بیشتر از پیش احساس می شود.

 

روهان وب با توجه به بررسی مسائل مختلف به دوستانی که قصد آموختن طراحی وب سایت را دارند سیستم مدیریت محتوا وردپرس را پیشنهاد می کند که در کنار سادگی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی دارای قابلیت های بسیاری است.

برای آشنایی با نحوه برگزاری کلاس ها دوره ها به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب از سایت روهان وب با عنوان  آموزش طراحی سایت در کرج را بصورت کامل مطالعه کنید ضمناً در ادامه این مقاله در خصوص سی ام اس وردپرس توضیحاتی را بیان می کنیم.

 

معرفی سیستم مدیریت محتوا  وردپرس

 

طراحی سایت
طراحی سایت

وردپرس یک cms  است سی ام اس مخفف عبارت Content management system  به معنی سیستم مدیریت محتوا است . وردپرس با زبان برنامه نویسی php نوشته شده است و شما به کمک آن می توانید به سادگی و بدون داشتن دانش کد نویسی  سایت های با قابلیت های متفاوت طراحی کنید. به کمک وردپرس می توانید انواع سایت های فروشگاهی ، سایت های خبری ، شرکتی ، آموزشی و غیر را به کمک افزونه های مختلف طراحی کنید.

 

ایجاد یک قابلیت جدید در وردپرس به کمک افزونه

وردپرس این قابلیت را دارد که بتوان آن را ارتقا دارد چون این سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و متن باز است از این رو بسیار از برنامه نویسان برای افزایش قابلیت های وردپرس شروع به برنامه نویسی کرده و افزونه های قدرتمندی را ایجاد کرده که امکانایت بسیار دیگری به وردپرس اضافه می کنند از جمله این افزونه ها می توان به افزونه فروشگاه ساز ووکامرس اشاره کرد که امکان داشتن یک فروشگاه آنلاین کامل را برای ما فراهم می سازد. هزاران هزار ! افزونه برای وردپرس نوشته شده است که بسیاری از آنان بسیار کاربردی و مفید هستند این افزونه ها را در سایت اصلی وردپرس و برخی از موارد فارسی آنان را می توان در مارکت های ایرانی ژاکت و راستچین مشاهده کنید.

دنیای قالب های وردپرس برای ساخت انواع سایت ها

علاوه بر افزونه های مختلف که باعث قدرتمند تر شدن وردپرس می شوند قالب های مختلفی نیز وجود دارند که شما می توانید با نصب آنها بر روی سایت خود باعث زیبا تر شدن سایت خود شوید قالب ها نیز همچون افزونه ها در نسخه های رایگان و پولی وجود دارند که در مارکت های ایرانی می توانید آنها را بررسی و خرید نمایید.

قالب اکسترا یکی از حرفه ای ترین و در عین حال یکی از پر فروش ترین قالب های موجود در سایت راستچین می باشد.

سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتور های جست و جو)

 

طراحی سایت
طراحی سایت

سئو (seo)   به معنای بهینه سازی سایت  برای موتور های جست و جو است سئو در واقع مجموعه نکاتی است که ما با انجام و رعایت آنها سایت خودمان را برای موتور های جست و جو بهینه تر می کنیم این مجموعه نکات بسیار زیاد بوده و برخی از انها دارای اهمیت بیشتر نسبت به سایر موضوعات می باشند هدف اصلی ما با رعایت این مجموعه نکات قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل می باشد.

گروه نرم افزاری روهان وب این مجموعه نکات مهم را در قالب یک دوره آموزشی بصورت آنلاین بدون محدودیت جغرافیایی و بصورت حضوری در شهر کرج به داوطلبین گرامی آموزش می دهد  از جمله سر فصل های این دوره می توان به ( بهینه سازی محتوا های سایت ، افزایش سرعت لود سایت ، کار با ابزار های گوگل از جمله گوگل وب مستر تولز ، گوگل آنالیز ، گوگل ترند ،  بهینه سازی سایت برای موبایل و…)اشاره کرد در جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این مطلب از سایت با عنوان آموزش سئو در کرج مراجعه نمایید.

مشاوره رایگان

با ما ساعت ها مذاکره و مشورت نمایید و سپس اقدام نمایید تیم روهان وب صمیمانه در خدمت شماست تا پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما در زمینه های مختلف باشد با ما همه روزه می توانید  از طریق  شماره تماس 50 40 150  0998  در ارتباط باشید و ضمناً از طریق سیستم گفت و گو آنلاین سایت ما به آدرس Rohanweb.ir  نیز می توانید سوالات خود را بصورت آنلاین مطرح نمایید.

روهان وب : تحقق رویای کار شما

 

عالی بود(0)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *