خانه / اخبار / اتفاقی عجیب : ساسپند شدن سایت پیوند
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

اتفاقی عجیب : ساسپند شدن سایت پیوند

در اتفاقی نادر و جالب در مورخ ۲۸ مرداد ماه سایت پیوند که هنگامی که سایتی فیلتر بود بالا می آمد ساسپند شد !

«صفحه پیوندها» را تقریبا همه کاربران ایرانی اینترنت می‌شناسند؛ صفحه‌ای که برای تغییر مسیر کاربران هنگام مواجهه با سایت‌های فیلتر شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صفحه تنها چندماه پس از تأسیس رتبه هجدهم سایت‌های پربازدید در ایران را در سایت الکسا(یکی از مشهورترین سامانه‌های رتبه‌بندی سایت‌ها) به دست آورد و حتی زمانی به رتبه چهارم در ایران رسید.

به گزارش  موج سئو، از زمان فیلترینگ تلگرام اما رتبه این سایت در الکسا به‌شدت کاهش پیدا کرده که نشان‌دهنده یک مسئله است؛ رشد گسترده استفاده از فیلترشکن‌ها در میان کاربران کوچک و بزرگ ایرانی. هم‌اکنون این صفحه در ایران به رتبه ۱۰۹ رسیده است. پیش از این هم استفاده از فیلترشکن‌ها در کشور وجود داشت اما با فیلتر شدن تلگرام، یعنی پیام‌رسانی که با نزدیک به ۴۰میلیون کاربر ۶۰ درصد از ترافیک اینترنت کشور را در اختیار داشت ماجرا تغییری جدی پیدا کرد.

رشد چشمگیر استفاده از فیلترشکن‌ها و گسترش آن در میان کاربرانی که پیش از این سر و کارشان به این نرم‌افزارها نیفتاده بود باعث شده تا به‌طور خودکار تغییر مسیر یا ری‌دایرکت شدن کاربران به صفحه پیوندها peyvandha.ir به‌صورت گسترده کاهش پیدا کرده و رتبه این سایت در الکسا سقوط کند.

عالی بود(0)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *