خانه / آموزش سئو SEO / اسکریمینگ فراگ چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟
اسکریمینگ فراگ چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟
اسکریمینگ فراگ چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (6 رای, میانگین: 4,33 از 5)
Loading...

اسکریمینگ فراگ چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

اسکریمینگ فراگ، یک برنامه ی کاربردی برای سئوی سایت می باشد که به افراد کمک می کند تا در مدت زمان کمی بتوانند اطلاعات موجود در یک سایت را پردازش کرده و اقدام به جستجوی موارد مختلف نمایند.

این نوع برنامه، موارد بسیاری را جستجو می کند و برای کاربران به نمایش می گذارد. به عنوان مثال تعداد تایتل یا عنوان مقاله سایت مورد نظر، تعداد متا دیسکریپشن ها و مواردی از این قبیل اطلاعات که در بهینه سازی جستجوی مطالب در یک سایت خاص بسیار مهم می باشند را برای کاربران به نمایش در می آورد.

شرکت گوگل، یکسری قوانین و الگوریتم ها را برای بهینه سازی فرآیند جستجو در سایت های مختلف وضع کرده است. الگوریتم های گوگل شامل یکسری قوانین و مقررات می باشند که افرادی که در زمینه ی طراحی سایت و سئو فعالیت می کنند، بایستی با این قوانین و مقررات، آشنایی کامل داشته باشند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با برنامه ی اسکریمینگ فراگ (Screaming Frog) آشنا کرده و درباره ی کاربرد های این نوع برنامه و همچنین مزایای استفاده از آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

 

آشنایی با برنامه اسکریمینگ فراگ (Screaming Frog)

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، برنامه اسکریمینگ فراگ یکی از بهترین برنامه ها برای بهینه سازی فرآیند جستجو در سایت های مختلف می باشد. این برنامه را می توان از اینترنت دانلود کرده و از آن استفاده کرد.

البته برای استفاده از این برنامه، هم می توان از برنامه رایگان آن و هم از برنامه پولی آن استفاده کرد. برنامه ی اسکریمینگ فراگ پولی دارای مزیت ها و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ی رایگان آن می باشد.

آشنایی با برنامه اسکریمینگ فراگ (Screaming Frog)
آشنایی با برنامه اسکریمینگ فراگ (Screaming Frog)

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های نسخه ی پولی برنامه اسکریمینگ فراگ این است که به کمک این نسخه می توان همه ی اطلاعات یک سایت خاص را در مدت زمان کوتاهی به دست آورد. حال آن که در مورد نسخه ی رایگان این برنامه، این قابلیت بصورت محدود وجود دارد و همه ی اطلاعات در اختیار کاربران قرار نخواهند گرفت. بعلاوه در مورد نسخه ی رایگان برنامه ی اسکریمینگ فراگ، این قابلیت وجود ندارد که به صورت نامحدود سایت های مختلف را جستجو کرد.

 

به عبارت دیگر فقط تعداد محدودی سایت را می توان به کمک نسخه ی رایگان این برنامه جستجو کرده و از اطلاعات آن ها استفاده کرد. اما در مورد نسخه ی پولی این برنامه قضیه کاملا فرق می کند و می توان به تعداد نامحدود سایت های مختلف را جستجو کرده و آن ها را از لحاظ موارد مختلف در زمینه ی سئوی سایت بررسی نمود.

 

نسخه ی پولی برنامه ی اسکریمینگ فراگ، به ازای هر سال 149 پوند از افراد دریافت می کند که مقدار پول زیادی نمی باشد و همه افراد می توانند با خرید این برنامه ی کاربردی، در زمینه ی طراحی سایت و سئو، پیشرفت های قابل توجهی داشته باشند و به درآمد های کلان دست پیدا کنند.

 

برنامه اسکریمینگ فراگ

کاربرد های اسکریمینگ فراگ  (Screaming Frog) چیست؟

از برنامه ی اسکریمینگ فراگ می توان در موارد مختلفی استفاده کرد. شاید فهم کاربرد این برنامه برای آن دسته از افرادی که با سئو آشنایی کامل ندارند، کمی سخت باشد. اما افرادی که کار آن ها سئو بوده و به نوعی از این طریق درآمد کسب می کنند، خوب می دانند که این برنامه ی کاربردی چقدر می تواند به آن ها در بهبود سئوی سایت کمک کند.

مزیت های استفاده از برنامه اسکریمینگ فراگ چیست؟
مزیت های استفاده از برنامه اسکریمینگ فراگ چیست؟

شما می توانید با استفاده از این برنامه ی کاربردی، در کوتاه ترین زمان ممکن، تعداد H1 و H2، تعداد تایتل ها و عناوین موجود در یک سایت، تعداد عکس ها، متا دیسکریپشن ها و … را به دست بیاورید و نیازی به جستجوی دستی این موارد نخواهد بود.

 

کاربرد این برنامه در دستیابی به اطلاعات یک سایت در زمانی بسیار کوتاه باعث شده است تا بسیاری از افرادی که در زمینه ی سئو فعالیت می کنند، این برنامه ی کاربردی را بر روی سیستم خود نصب کرده و از آن در فعالیت های خود استفاده کنند.

 

لازم به ذکر است که استفاده از این برنامه ی کاربردی می تواند در بهینه سازی داخلی سایت، نقش بسیار ویژه و مهمی داشته باشد. به عبارت دیگر، شما می توانید به کمک برنامه اسکریمینگ فراگ، اطلاعات سایت خود را در زمان کوتاهی به دست آورده و کم و کاستی های آن را پوشش داده و سایت خود را هر روز به روز تر کنید تا تعداد بازدید کننده های سایت خود را افزایش داده و سئوی قوی تری داشته باشید.

 

هر چقدر که سئوی سایت شما بهتر باشد، باعث می شود که در جستجو هایی که در گوگل درباره ی مطالب موجود در سایت شما انجام می شود، سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود و این موضوع باعث افزایش میزان درآمد شما خواهد شد.

 

مزیت های استفاده از برنامه اسکریمینگ فراگ چیست؟

استفاده از این برنامه دارای مزیت های متعددی می باشد. در زیر به چند مورد از این مزیت ها اشاره می کنیم:

 

  • یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از برنامه ی اسکریمینگ فراگ، این است که افراد می توانند با صرفه جویی در زمان، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست بیاورند و از جستجوی دستی اطلاعات یک سایت حذر کنند.
  • یکی دیگر از مهم ترین مزیت های استفاده از این برنامه این است که به بهبود سئوی سایت شما کمک بسیاری می کند و باعث می شود شما بتوانید در زمان کوتاهی سئوی سایت خود را تقویت کنید.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا شما را با برنامه ی اسکریمینگ فراگ آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی کردیم تا در ارتباط با کاربرد ها و مزایای این برنامه نیز صحبت هایی داشته باشیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد و از مطالبی که در این مقاله ارائه شد، استفاده لازم را برده باشید.

عالی بود(13)جالب نیست!(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =