خانه / تکنولوژی / تلگرام X با تلگرام اصلی چه تفاوتی دارد؟
تلگرام X با تلگرام اصلی چه تفاوتی دارد؟
تلگرام-X-با-تلگرام-اصلی-چه-تفاوتی-دارد؟
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

تلگرام X با تلگرام اصلی چه تفاوتی دارد؟

از زمان عرضه تلگرام X برای اندروید بسیاری از کاربران دچار سردرگمی شده اند. با ما همراه باشید تا نگاهی به این محصول جدید داشته باشیم.

پیش از هرچیزی باید بدانید که تلگرام یک نرم افزار متن باز است که هر شخص یا شرکتی می تواند بر اساس سلیقه خود در رابط کاربری و برخی امکانات آن تغییرات اعمال کرده و براساس مجوزهای مربوطه با یک نام جدید آن را روانه بازار کند. نمونه های زیادی از این نوع اپلیکیشن‌ها را قطعه در Store های اندرویدی دیده اید. موبوگرام، تلگرام فارسی، پلاس، تلگرام پلاس، تلگرام تاک و… از جمله این موارد هستند.

تلگرام X نیز که تا همین چندروز پیش با نام Challegram شناخته می شد، اکنون به عنوان یک کلاینت رسمی از سمت تلگرام شناخته می شود. پیش از این تلگرام در وبسایت خود از نرم افزار Unigram به عنوان یکی از کلاینت های غیررسمی برای ویندوز، رونمایی کرده بود.

تلگرام X جز ظاهر و سرعت تفاوت چندانی با نسخه اصلی تلگرام ندارد. به طور کلی سرعت تلگرام X به دلیل بهینه سازی این نسخه برای پردازنده های ۶۴ بیتی، سرعت بالاتری نسبت به تلگرام معمولی دارد. از طرف دیگر رابط کاربری این نسخه تغییراتی داشته از جمله امکان حذف پاپ آپ های حبابی که پیغام ها در آن قرار می گیرد و حالت شب که برای بسیاری از کاربران جذاب است. همچنین تغییراتی در طراحی پخش کننده موزیک انجام شده است. یکی دیگر از ویژگی های جذاب تلگرام X امکان مشاهده محتویات یک چت یا کانال بدون باز کردن آن است. این قابلیت به شما اجازه می دهد با نگاه داشتن ممتند انگشت روی یک چت یا کانال یا گروه محتویات آن را بدون Seen شدن تماشا کنید.

 

در کل تلگرام X امکانات شخصی سازی بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد. این نسخه مانند نسخه اصلی تلگرام کاملا امن و قابل اطمینان است. برای کسانی که می خواهند تعداد بیشتری اکانت تلگرام روی یک موبایل داشته باشند بدون شک بهترین و امن ترین انتخاب است.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)