خانه / تکنولوژی / ریگرام و چند ویژگی جدید دیگر در اینستاگرام
ریگرام و چند ویژگی جدید دیگر در اینستاگرام
ریگرام-و-چند-ویژگی-جدید-دیگر-در-اینستاگرام
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

ریگرام و چند ویژگی جدید دیگر در اینستاگرام

سایت TNW که در زمینه‌های مختلف تکنولوژی اطلاع رسانی می‌کند به تازگی در مورد برخی امکانات جدید اینستاگرام صحبت کرده است. این خبر در مورد تست‌ ویژگی‌های مانند گزینه ریگرام و ساخت لیست دوستان است که در ادامه مطالعه خواهیم کرد.

اینستاگرام و فیسبوک، هر دو در حال تست امکانات جدیدی هستند و آنها را برای گروه مشخصی از کاربران در دسترس قرار می‌دهند. این تغییرات به صورت یکباره پیاده سازی نمی‌شود و بعد از بررسی نتایج برای سایر کاربران ارایه خواهد شد.

ریگرام مخصوص اینستاگرام

اینستاگرام بالاخره برای ایجاد دکمه اختصاصی ریگرام Regram در این اپلیکیشن اقدام کرد. بسیاری از کاربران مدت‌ها منتظر این امکان بودند.

در حال حاضر، اگر کاربری قصد داشته باشد محتوایی را از اینستاگرام بازنشر کند، مجبور است آن را در گوشی یا تبلت خود ذخیره کرده و بعد آن را مجددا از حساب کاربری خودش منتشر کند. حالت بعدی استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث مانند Regram است، اپلیکیشنی که به لطف همین فقدان امکانات در اینستاگرام، بسیار محبوب بود.

تصویر بالا نحوه عملکرد این گزینه جدید را نشان می‌دهد. باتوجه به اینکه اپلیکیشن‌های شخص ثالث امنیت کافی ندارند این گزینه از سمت کاربران مورد استفبال قرار خواهد گرفت.

امکان جست و جوی تصاویر متحرک

به نظر می‌رسد اینستاگرام به گروه اپلیکیشن‌هایی که از GIF پشتیبانی می‌کنند پیوسته است. اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد که تصاویر متحرک را جست‌وجو کنند و آن‌ها را به استوری‌ها و پست‌های معمولی خود اضافه کنند. اطلاعات زیادی در ارتباط با این مورد وجود ندارد، جز این که این گزینه به صورت مخفیانه در حال آزمایش است؛ اما چیزی که مشخص است این است که اینستاگرام هم در حال حرکت به سمت تصاویر متحرک است، همان طور که شما هستید و قرار است منبع تامین این تصاویر متحرک در اینستاگرام باشید.

نسخه بتای اپلیکیشن اینستاگرام جدید برای iOS

اینستاگرام برای مدتی یک اپ بتا اندروید ارایه کرده بود، اما گویا یک نمونه جدید از آن هم در حال عرضه است. البته دایره عرضه این اپ بتا بسیار محدود است و کاربران خیلی کمی به استفاده از آن دعوت شده‌اند. کسانی که شانس کافی برای کار کردن با این اپ بتا را داشته‌اند، احتمالا با تصاویر متحرک هم کار کرده‌اند و آن‌ها را در بخش GIF Search دیده‌اند.

آرشیو استوری‌های اینستاگرام

امکان اضافه شده بعدی به اینستاگرام، گزینه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد استوری‌های خود را در یک آرشیو شخصی نگهداری کنید. این گزینه عملکرد بسیار ساده و کارآمدی دارد. با این گزینه می‌توانید خاطرات‌تان را در یک جای امن در اینستاگرام نگهداری کنید و هر از گاهی به آن سر بزنید تا خاطراتی که از چند ماه یا حتی چند سال قبل ذخیره کرده‌اید، برایتان زنده شود.

ایجاد لیست دوستان

اوایل امسال، اینستاگرام مشغول تست ویژگی جدیدی بود که اکنون شاید برای همیشه آن را پیاده سازی کند. کاربرد این گزینه دقیقا همان چیزی است که اسمش نشان می‌دهد: ایجاد فهرستی از دوستان نزدیک.

با این گزینه می‌توانید فهرستی از دوستان نزدیک خود ایجاد کنید و محتوای مورد نظرتان را تنها با آن‌ها به اشتراک بگذارید تا سایر دنبال کنندگان به آن دسترسی نداشته باشند. این گزینه شبیه به همان پیام خصوصی است، منتها به جای این که فقط به یک نفر برسد، به یک گروه از دوستانتان می‌رسد.

چیزی که در این بین عجیب است، این مسئله است فردی که شما به فهرست دوستان نزدیک خود اضافه می‌کنید، نوتیفیکیشنی در این باره دریافت نمی‌کند؛ اما اگر کسی در این فهرست پستی منتشر کند، برای سایرین نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد.

اشتراک‌گذاری پست با واتساپ

اینستاگرام در حال کار بر روی گزینه‌هایی است تا پروفایل‌ها و پست‌ها را در سایر شبکه‌های اجتماعی که تحت مالکیت فیسبوک است منتشر کرد.

برای مثال، در واتس‌اپ. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این گزینه برای کاربران iOS هم فعال شده است. بسیاری از کاربران برای مدتی گزینه Share to Facebook را هم دیده بودند. این گزینه هم چیزی شبیه به آن است.

سایر امکانات جذاب و جدید:
جست و جوی سریع برای هشتگ‌ها و ایموجی‌های پرطرفدار
دنبال کردن هشتگ‌های پر طرفدار و مورد نظر کاربر
پین کردن چت‌ها
ریگرام
میانبر برای ایموجی‌هایی که تایپ می‌کنیم. تایپ واژه‌هایی مثل Congratulations می‌تواند خیلی سریع ایموجی مربوط به آن را در اختیار شما قرار دهد.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)