خانه / بازاریابی / کسب درامد از اینستاگرام
اینستاگرام
اینستاگرام
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

کسب درامد از اینستاگرام

در طول زمان ، اینستاگرام به یک قدرت واقعی در بازاریابی تبدیل شده است. با افزایش تعداد کاربران فعال در این شبکه اجتماعی شما محلی پر رونق برای تبلیغات خود دارید و جای تعجبی نیست که برند های معتبر ، بودجه خوبی را صرف بازاریابی در اینستاگرام می کنند و کسب درآمد از اینستاگرام را به یکی از اهداف بازاریابی خود تبدیل کرده اند. اما شما چه باید بکنید ؟

خب ! حالا زمان مناسبی برای کسب درآمد از اینستاگرام و افزایش محبوبیت شما در آن است. اگر آماده انجام این کار هستید ، می توانید با اکانت خود درآمد خوبی کسب کنید.

روش هایی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید درآمد خود را از اینستاگرام افزایش دهید و نام برند خود را با محبوبیت بیشتری مواجه کنید.

پیش نیاز کسب درامد از اینستاگرام : جذب افراد (فالوور)

اول باید ببینید فالوور هایتان از چه چیزی لذت می برند ؟ شما باید بدانید که برای کسب درآمد از اینستاگرام نیازمند فالوور های وفادار هستید. اگر تازه شروع به کار کرده اید و فالوور های کمی دارید روش های خوبی برای جلب توجه افراد در اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد.

بیو خوب بنویسید :

در بیو شما باید اطلاعات تماس ، اطلاعاتی در مورد پست هایی که ارسال می کنید و محل خود را درج کنید. از چند کلمه کلیدی در متن استفاده کنید و بین ۱ تا ۳ هشتگ مرتبط و پرکاربرد با صنعت خود را به کار ببرید.

مرتب پست ارسال کنید :

برای رشد و کسب درآمد شما می خواهید پست های زیادی ارسال کنید ، اما اگر همه را یکباره ارسال کنید ، پست ها نه تنها اثر مثبتی نخواهند داشت ، بلکه اثری منفی برایتان به همراه دارند. حداقل یک پست در روز ارسال کنید و از ارسال پشت سر هم پست ها بپرهیزید.

بیشتر بخوانید :

آشنایی با پیج بیزینس اینستاگرام، یکی از بهترین گزینه ها برای دیجیتال مارکتینگ

پست های جذاب ارسال کنید : از کیفیت تصاویر و ویدئو های خود مطمئن شوید. پست ضعیف می تواند اعتماد کاربران شما را از بین ببرد. بنابراین به دلیل کمبود وقت و یا موارد دیگر ، پست های بی کیفیت و بدون جذابیت ارسال نکنید.

استفاده از هشتگ های مرتبط :

اگر از هشتگ ها استفاده نکنید ، هیچ گاه قردی به جز فالوور هایتان پست های شما را نخواهد دید. با هشتگ های مربوط به کسب و کارتان آشنا شوید و از آنها در پست های خود استفاده کنید. باستفاده از ۴ تا ۸ هشتگ مرتبط با کسب و کار می تواند کسب درآمد از اینستاگرام برای شما را ساده تر سازد.

تعامل با فالوور ها :

شما نباید انتظار داشته باشید ارتباطات با شما به صورت یکطرفه برقرار شود. زمانی را برای تعامل با فالوور هایتان اختصاص دهید ، پست های آنها را لایک کنید و کامنت هایی برای پست های مرتبط با کسب و کارتان ارسال کنید. با این کار علاوه بر ارتباط با همکاران و فالوور هایتان ، یک راه خوب برای ارتباط دیگر افراد با خودتان ایجاد کرده اید.

نکاتی که در بالا گفته شد ، راهکارهایی برای جذب افراد است. اما اگر تمایل دارید تا رشد سریعی برای کسب و کارتان داشته باشید می توانید از روش خرید فالوور استفاده کنید

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

۱٫همکاری در فروش :

همکاری در فروش اساسا به معنی تبلیغ کالا و خدماتی است که شما از فروش آن پورسانت دریافت خواهید کرد. حتما تبلیغات اینچنینی را در وبسایت ها و وبلاگ ها مشاهده کرده اید. همکاری در فروش در اینستاگرام نیز تفاوت چندانی با سایت ندارد.

با استفاده از اینستاگرام و تولید محتوای خلاقانه شما می توانید محصولات خود را در قالب تصویر و ویدئو معرفی کنید و کاربرانتان را به لینکی که تامین کننده به صورت اختصاصی به شما داده است هدایت کنید.

شما همچنین می توانید در بیو ، لینک صفحه اصلی وبسایت را قرار دهید تا کاربران با مراجعه به آن بتوانند تمامی محصولات شما را مشاهده کنند.

این نوع بازاریابی در اینستاگرام برای صنعت پوشاک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شما نیازی به تهیه اجناس ندارید و تنها به عنوان یک واسط عمل می کنید و کالای دیگران را به فروش می رسانید.

۲٫فروش مستقیم محصولات

اگر بودجه مناسبی در اختیار دارید و می توانید محلی برای نگه داری اجناس خود داشته باشید ، می توانید از این روش استفاده کنید. تفاوت این روش و همکاری در فروش این است که در اینجا شما صاحب کالاها هستید و تمام سود حاصله از فروش برای خودتان است.

در این روش باید تمرکز بیشتری بر علایق کاربرها داشته باشید تا بتوانید کالای بهتری به آنها ارائه دهید. در سیستم همکاری در فروش معمولا محتوای مربوط به هر محصول توسط تامین کننده ایجاد شده است ولی در این روش شما باید محتوای اختصاصی برای هر محصولتان را ایجاد کنید و از آنها در پست ها استفاده کنید.

۳٫درج تبلیغات

اگر به یک فرد تاثیر گذار در اینستاگرام تبدیل شوید ، برند های زیادی خواهان تبلیغ کسب و کارشان توسط شما خواهند بود. توجه کنید که برند ها ، تنها به پیج هایی که فالوور بالایی دارند و تعاملشان با فالوور ها بالا است تبلیغات می دهند.

شما نمی توانید با تعداد فالوور کم اینکار را انجام دهید و کسب درآمد از اینستاگرام در این روش نیازمند سرمایه ای برای جذب فالوور و تبلیغات پیج شما می باشد.

کسب در آمد در این روش بازدهی بسیار خوبی برای شما دارد اما رسیدن با آن نیازمند زمان و تلاش زیادی است. اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید ، مطمئن شوید زمان لازم برای انجام آن را دارید.

۴٫فروش پیج
در صورتی که شما پیج اینستاگرام خود را با رشد خوبی روبرو کردید و توان یا زمان کسب درآمد از آن را نداشتید ، می توانید اکانت اینستاگرام خود را به فروش برسانید. قیمت ها در این روش بسیار متفاوت و بستگی به کیفیت و تعداد فالوور های پیج دارد. اما اگر قادر به کسب درآمد از اینستاگرام با روش های گفته شده نشدید ، این روش می تواند راه حلی برای شما باشد.

عالی بود(5)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *