خانه / برنامه نویسی / دلایلی برای این که ما به یک طراحی وبسایت حرفه ای احتیاج داریم
وبسایت
وبسایت
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

دلایلی برای این که ما به یک طراحی وبسایت حرفه ای احتیاج داریم

دلایلی که با آن رو به رو نشده اید!!

۱- کارت ویزیت آنلاین

ساده ترین روش برای معرفی شما به مشتری هایتان در تجارت به صورت سنتی، ارائه کارت ویزیت است که معمولا با خرابی و یا گم شدن آن مواجه هستیم. اما داشتن یک وبسایت یعنی شما همواره یک کارت ویزیت آنلاین دارید که با استفاده از آن می توانید تمام ویژگی های تجارت خود را شرح داده و راه های ارتباط با خود را معرفی نمایید.

ضمن این که تمام این اطلاعات را با ارسال یک آدرس اینترنتی مخصوص، از طریق شبکه های اجتماعی، ایمیل و پیامک در اختیار مشتریان خود بگذارید. حجم بزرگی از اطلاعات که با تبادل یک لینک قابل مشاهده است.

۲- خرید یک دفتر رایگان!!!!

خرید یک دفتر چقدر برای شما هزینه آور است؟ حداقل درآمد یک سال یک استارت آپ نوپا برابر با خرید یک دفتر مناسب تجارت آن است. اما چرا حتما باید دفتر خود را به صورت فیزیکی و قابل مراجعه انتخاب نماییم؟ خواسته های شما برای خرید دفتر مناسب چیست؟

تا چند سال اول مراجعه به صورت حضوری بسیار محدودتر از تماس تلفنی است. همچنین پاسخگویی به حجم بالای تماس مشتریان خودش کاری زمانبر و پرهزینه است . همچنین خیلی از سوالات مشتریان تکراری بوده و می توان در وقت پاسخگویی صرفه جویی کرد. در نظر بگیرید وبسایت شما با برخورداری از بخش سوالات متداول به پاسخگویی سوالات تکراری می پردازد و مشتریان از طریق بخش تماس با ما، پیام های خود را ارسال می کنند تا شما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید :

چگونه مشکل کندی سرعت سرور و وبسایت را برطرف کنیم؟

همه این قابلیت ها با یک بار هزینه که خیلی کمتر از خرید یک دفتر است، مهیا می شود.

۳- همیشه در دسترس

طیف وسیعی از مشتریان -مشابه شما- وقت زیادی برای پیگیری درخواست ها و نیازهای خود ندارند و بیشتر در خارج زمان های اداری و کاری خود به جستجوی محصول و خدمات مورد نظر خود می پردازند. اما آیا شما هم نیاز دارید در خارج از زمان های اداری به آنها پاسخگو باشید؟

یک وبسایت که خدمات محدود به زمان شما را به یک پاسخگویی ۲۴ ساعته تبدیل می کند، اولین نیاز شماست.

۴- چیزهایی که مشتری هایتان خبر ندارند

تغییر قیمت، خدمات جدید، ارائه تخفیف و… مثال هایی هستند که نشانه از پویایی تجارت شما دارند. اما برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید شما نیازمند به نمایش گذاشتن این ویژگی هستید.

یک وبسایت داینامیک از طریق پنل مدیریت تمام اطلاع رسانی های شما را به صورت خودکار انجام می دهد و یکی از بهترین راه های پیشنهادی ما برای معرفی پویایی شماست.

۵- هر که کارش بیش…

تجارت شما مانند باقی بیزنس های دیگر در یک محیط با هم رده های خود در حال رقابت است. ملاک های برتری در این رقابت شامل رسیدگی به چهار مورد بالا می باشد. اما امروزه که همه کارها از کلاس آموزشی تا سفارش تاکسی به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود. فردی برنده ی این اتوبان رقابت است که تمام موارد بالا را به صورت اینترنتی و در قالب یک وبسایت اصولی و حرفه ای رعایت کرده باشد.

اینجا دیگر شما به دفتر مجلل و شیک در نقطه ای دست نیافتنی از شهر احتیاج ندارید. بلکه تمام شخصیت تجارت شما از طریق مراجعه به وبسیاتتان قابل ارزیابی است. حال کافیست کار بیشتری برای توسعه ی تجارت خود انجام دهید تا گوی سبقت را تصاحب کنید.

 

منبع : ویرگول

عالی بود(0)غیر مفید(0)

یک دیدگاه

  1. سلام خیلی ممنون از مطلب خوبتون
    بالاخره یک راه برای شروع کسب و کار پیدا کردم همیشه مشکلات و هزینه ها مثل خرید دفتر برایم دردسر بود.

    عالی بود(0)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *