خانه / اخبار / ٪۷۲ از سرمایه گذاران قصد افزایش سرمایه در بازار ارز دیجیتال را دارند!
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

٪۷۲ از سرمایه گذاران قصد افزایش سرمایه در بازار ارز دیجیتال را دارند!

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران معتبر و شناخته شده و نزدیک به ۷۵ درصد از سرمایه گذاران خرده فروش، در نظر دارند تا میزان دارایی و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی خود را طی ۱۲ ماه آینده افزایش دهند.

این نظرسنجی توسط پلتفرم معاملاتی SharesPost در ماه جولای صورت گرفت و اطلاعات با استفاده از پاسخ های ۲۴۹۰ سرمایه گذار خرده فروشی و ۵۲۸ سرمایه گذار معتبر بدست آمد. نتیجه این نظر سنجی بیانگر این نکته است که صاحبان فعلی ارزهای دیجیتالی در این صنعت تازه، روبه افزایش است.

پاسخ دهندگان در هر دو گروه در حال حاضر انتظار دارند که ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۲۵ به پذیرشی گسترده نائل شود. در حالیکه در ماه ژانویه، زمانی که بیت کوین و اکثر ارزهای دیجیتالی در اوج  قیمت خود معامله می شدند، آنها پیش بینی می کردند که این اتفاق در سال ۲۰۲۰ صورت می گیرد و فقدان آموزش و موارد استفاده تجاری و تبلیغاتی را به عنوان یکی از مهم ترین چالش های پذیرش بلاک چین مورد تاکید قرار دادند.

این پیش بینی خاموش، منجر به تغییری کوتاه مدت در نظرگاه سرمایه گذاران معتبر شده است و پاسخ دهندگان این گروه احتمال کمتری برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتالی در ماه ژانویه قائل هستند و از همین روی احتمال نمی رود که آنها برنامه ای برای خرید کوین های بیشتر در ۱۲ ماه آینده داشته باشند. با این وجود، اکثریت سرمایه گذاران (۵۹ درصد) همچنان قصد دارند تا ذخایر ارزی خود را تا سال آینده افزایش دهند و ۵۷ درصد انتظار دارند قیمت ها تا ماه جولای افزایش یابد.

با این حال، سرمایه گذاران خرده فروش چشم انداز روشن تری دارند. علاوه بر این ۷۲ درصد سرمایه‌گذاران اعلام کردند که قصد دارند میزان دارایی ارز دیجیتالی خود را در این سال افزایش دهند. علاوه بر این ۶۶ درصد گفته اند که انتظار دارند قیمت ها در طول این مدت افزایش یابد.

روحیت کولکارنی، مدیر عامل و سرپرست تیم تحقیقاتی در SharesPost، در بیانیه ای گفت:

بر اساس نظرسنجی ما، سرمایه گذاران کریپتو، ایمان خود را به این تجارت از دست نداده اند و قصد دارند کوین‌های بیشتری خریداری کنند.

او همچنین اذعان کرد که:

این نظرسنجی نشان می دهد که این اصلاح، معامله گران کوتاه مدت و روزانه را از سرمایه گذاران بلند مدت
و معتقد به این حوزه جدا می کند. تعداد سرمایه گذاران بیت کوین و اتریوم به عنوان مهمترین ارزهای دیجیتالی در جهان در طی ۱۸ ماه آینده سیری صعودی خواهد داشت. هر دوی این ارزهای دیجیتالی نوسان کمتری نسبت به دیگر دارایی های دیجیتالی دارند و از همین روی می توانند انتخاب ایده آلی برای سرمایه گذاران باشند.

نظر شما چیست؟ آیا سرمایه گذاری در این بازار افزایش خواهد داشت؟

عالی بود(0)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =