خانه / آموزش سئو SEO / ۷ نوع از کلمات کلیدی برای افزایش استراتژی سئو شما!
7 نوع از کلمات کلیدی برای افزایش استراتژی سئو شما!
کلمات-کلیدی-برای-افزایش-استراتژی-سئو
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 4,00 از 5)
Loading...

۷ نوع از کلمات کلیدی برای افزایش استراتژی سئو شما!


کلمات کلیدی برای همه‌ی جنبه‌های سئوی شما، از محل قرارگیری واستفاده‌شان روی سایت گرفته تا اکتشاف و استخراج لینک،ضروری هستند. دانستن این که کدام کلمات را ٬ و چگونه، باید هدف قرار داد می‌تواند منجر به نتایج عالی شود یا با شکستی بزرگ روبه‌رو شود. تعریف و دسته بندی کلمات کلیدی٬ شما را در ارتباط با توسعه‌ی لینک و ساخت اجتماع آنلاین کمک خواهد کرد٬ زیرا هردوی این فاکتورها برای هدایت ترافیک به سایت شما ضروری هستند. در حالی که تعداد زیادی از مکاتب فکری در مورد کلمات کلیدی٬ مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ ما می‌خواهیم به ۷ نوع بسیار مهم و نحوه‌ی استفاده از آنها  در تمامیِ زمینه های استراتژی سئو بپردازیم و شما را با هفت روش استفاده از کلمات کلیدی در جهت بهبود استراتژی سئو آشنا کنیم. در نظر داشته باشید که مهمترین مرحله سئو، پیدا کردن کلمات کلیدی است که مخاطب شما آنها را جستجو می کند.

 

۱٫کلمات کلیدیِ معرف بازار:

کلمات کلیدی معرف بازار، لغات و اصطلاحاتی هستند که مخاطب هدف در زمان صحبت کردن راجع به صنعت و کسب و کار شما، از آن‌ها استفاده می کند. این عبارات معمولا بسیار وسیع و عمومی هستند، بنابراین اغلب رتبه‌بندی‌ آن ها نسبت به دیگر عبارات سخت تر است؛ با این وجود بسیار پر اهمیت به شمار می روند. اگر به دنبال بهترین شیوه های سئو هستید، بهتر است این عبارات را در صفحات سایت خود اضافه کنید! کلمات کلیدی معرف بازار در زمینه تولید محتوا نیز بسیار موثر و قدرتمند عمل می کنند. جایگذاری این کلمات کلیدی در سوالات میتواند به شما در ایجاد یک محتوای باکیفیت برای سایت یا وبلاگ تان کمک کند. در زمینه دریافت لینک، میتوانید از این عبارات برای ساخت لینک و اجتماع آنلاین استفاده کنید. همانطور که می دانید ساخت لینک به صورت دستی فرآیند به روزی نیست، اما بهتر از هر روش دیگری عمل می‌کند. این عبارات ممکن است برخی از سایت‌های دیگر موجود در کسب و کار شما را کشف کنند که میتوانید با آن ها همکاری کنید.

۲٫کلمات کلیدی معرف مشتری

کلمات کلیدی معرف مشتری٬ لغات و اصطلاحاتی هستند که مشتری‌های شما برای توصیف خود به کار می‌برند. مشتری‌های شما خود را با چه صفاتی تعریف می‌کنند؟ مشتری‌های دیگر شما را چگونه توصیف می‌کنند؟ این دو سوال شما را در کشف این کلمات کلیدی قدرتمند راهنمایی خواهد کرد. این نوع از کلمات کلیدی بسیارمهم هستند زیرا به شما کمک خواهند کرد که افرادی را که با مخاطب هدف شما مرتبط هستند پیدا کنید. بعضى از آنها ممکن است مستقیما با مشترى شما مرتبط باشند، و دیگران ممکن است در یک "گوشه" نقاط مشترک زیادى داشته باشند. در هر صورت، با استفاده از این اصطلاحات، می توانید بینش خوبی را در مورد نحوه صحبت کردن مخاطبان خود و چگونگی ساخت سایتتان به نحوی که موجب ترغیب مشتریان  به تعامل با سایت شود٬به دست آورید. به عنوان مثال اگر شما برگزار کننده خدمات مجالس عروسی هستید, میتوانید بر روی کلمات کلیدی مانند: عروس زیبا, سالن زیبایی, لباس عروس شیک, گل دست عروس, تزیین ماشین عروسی, چگونه نامزد خود را غافلگیر کنیم و… کار کنید.
سئو بسیار فراتر از جستجو است٬ سئو در مورد ایجاد یک اتصال است!
کلمات کلیدی معرف مشتری کمک خواهند کرد که شما با افرادی که محصول یا سرویس شما را می خواهند یا به آن نیازدارند، ارتباط برقرار کنید. با درک مخاطبین خودتان، شما می توانید محتوای بهتر تولید کنید، لینک های متفاوتی را به صورت منطقی ایجاد کنید و ارتباطات معتبر آنلاین بیشتر و بهتری بسازید.

۳٫کلمات کلیدیِ محصول

کلمات کلیدیِ محصول٬ آنچه شما می فروشید را توصیف می‌کنند. هنگام فهرست کردن و تحقیق در باره‌ی این عبارات، سعی کنید دقیق باشید. به عنوان مثال، اگر شما کامپیوتر می فروشید، از نام برَندِشان نیز استفاده کنید: لپ تاپ دِل، مک بوک پرو و غیره. این کار به شما کمک خواهد کرد که برخی از فرصت های بزرگ و چشم اندازهایی که به اهداف بسیار خاص در بخش مشتری هدف شما منجر می شود را کشف کنید. در بیشتر محیط های مجازی، می توانید بخش های کوچکتری را پیدا کنید که مختص به یک مارک خاص، سبک یا نوع محصول مشخصی هستند. در داخل این بخش ها، علاقه مندان به محصول را پیدا خواهید کرد که در هنگام ساختن لینک ونام تجاری، احتمال بیشتری برای مشتری شدنشان وجود دارد. کلمات کلیدیِ محصول برای استفاده در سایت شما عالی هستند و یک نقطه شروع عالی برای ایجاد محتوای هدفمند برای وبلاگ شما محسوب می‌شوند!

۴٫رهبران تفکر صنعتی

رهبران تفکر صنعتی، افراد یا گروههایی هستند که در حوزه کسب‌وکار شما شناخته شده، محترم و خاص هستند و اکثر افراد آنها را می‌شناسند. در حالی که کلمات کلیدی مرتبط با رهبران تفکر صنعتی در تگ عنوان مطالب اصلی شما جایی ندارند، اما برای تلاش های تبلیغاتی شما و مطالبی که جنبه اطلاع رسانی دارند (وبلاگ) بسیار مفید هستند. این عبارات به شما کمک خواهد کرد که فرصتهای مصاحبه و روابط عمومی را٬ که می تواند ترافیک هدفمند را به سایت شما جذب کند٬ کشف کنید.
اگر شما مطمئن نیستید که چه کسی رهبر تفکر صنعتی است٬ برخی از مکان های عالی برای کارشناسان مثل آمازون، گوگل، فیس بوک, توییتر و… وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها جست‌و جو کنید.  ارتباط گرفتن با آنها در رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای عضو شدن در گفت‌و گوها٬ افزودن بر اطلاعات ارزشمند‌ و حتی یادگیری بیشترخودتان است! هرچه بیشتر کارشناسان و رهبران تفکر صنعتی را بشناسید، پیشنهادهای بهتری در زمینه کسب‌و کار خود ارائه خواهید کرد.

۵٫نام شرکت های در حال رقابت

نام شرکت های رقیب٬ در کشف نحوه گزارش دادن و برخورد دیگران در باره‌ی شرکت های مشابه به شما مفید است. این عبارات شبیه به کلمات کلیدی مربوط به رهبران تفکر صنعتی هستند، زیرا شما برای بهینه سازی سایت خود از آنها استفاده نمی کنید. با استفاده از نام شرکت های رقیب، شما قادر خواهید بود که ببینید که چه کسی راجع به رقابت شما در اخبار، انجمن ها و وبلاگ ها صحبت کرده و می توانید به بررسی نظرات آنها بپردازید تا دیدگاه جامع‌تری نسبت به آنچه با شما در حال رقابت است داشته باشید. اینکار به معنی استفاده از نام رقبا در سایت شما که کاری غیر اخلاقی محسوب میشود و به برند شما آسیب میرساند نیست, بلکه نوعی رصد کردن رفتار مخاطب محسوب میشود. از طریق این کار میتوانید ایده های جدیدی در مورد کلمات کلیدی هدف بدست آورید.

۶٫کلمات کلیدی عمودی مرتبط

کلمات کلیدی عمودی مرتبط, مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری شما هستند. این کلمات به صورت مستقیم با محصولات شما مرتبط نیستند. در واقع کلمات کلیدی عمودی مرتبط٬ عباراتی در درون اکوسیستم کاری شما هستند. این اصطلاحات می توانند بسیار متنوع باشند (از کلمات مربوط به تامین کنندگان گرفته٬ تاصنایع مشتری) اما نیاز دارند به صورت مستقیم در معرض دید مخاطبین اصلی شما باشند. این اصطلاحات در کشف فرصت های جدید تحقیقاتی مفید هستند و به شما برای ایجاد یک جامعه قوی از افراد همفکر کمک می‌کنند. کلمات کلیدی عمودی مرتبط می توانند به شما کمک کنند تا تلاشتان برای ساخت لینک‌های تبلیغاتی و جامعه‌ی آنلاین را گسترش دهید. با اطلاع رسانی به افراد مرتبط٬ می توانید پیام خود را به اشخاصی که ممکن است به محصولات شما علاقمند باشند و در مورد آن چیزی نمی‌دانند٬ برسانید. با استفاده از این اطلاعات جدید، می توانید محتوای مفید تولید کرده و فضای مناسبی برای مشتری شدن اجتماع مورد نظرتان ایجاد کنید. به عنوان مثال کلمات کلیدی عمودی مرتبط برای یک شرکت فعال در زمینه غواصی عبارتند از: ورزش های آبی, موج سواری, شیرجه حرفه ای, عکاسی زیر آب و کشتی تفریحی.

۷٫کلمات کلیدی جغرافیایی

کلمات کلیدی جغرافیایی٬ کلید رتبه های محلی شما در گوگل هستند. به گفته گوگل، "50 درصد از کاربران موبایل و ۳۴ درصد از کاربران کامپیوتر که جستجوی محلی انجام داده اند، در کمتر از یک روز از فروشگاه محلی عرضه کننده‌ی محصول مورد نظرشان بازدید کرده اند.”
مشخص کردن کلمات کلیدی جغرافیایی به شما کمک خواهد کرد که پیش بینی های محلی، گروه ها و حوادثی را که شرکت شما می تواند با آنها مشارکت کند و یا اسپانسرشان شود، هدف قرار دهید. سئوِ محلی, یک راه قدرتمند برای افزایش نفوذ و تاثیرگذاری در حیطه‌ی کسب و کار شماست. اگر یک تجارت فیزیکی دارید (صاحب فروشگاه فیزیکی هستید)، جستجوگرهای محلی ترافیک هدفمند را نه فقط به سایت شما، بلکه به فروشگاه شما نیز هدایت می کنند. هنگام انجام تحقیقات در مورد کلمات کلیدی جغرافیایی تنها به شهر خود بسنده نکنید. قلمروِ جست‌وجوی خود را به مناطق همسایه گسترش دهید. اگر شما در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، عبارات جغرافیایی خود را به محله های کوچکتر تقسیم کنید تا بخش‌های بیشتری را هدف قرار دهید.

سخن نهایی

وقتی که صحبت از پیدا کردن، سازماندهی و استفاده از کلمات کلیدی است، بهترین پیشنهاد این است که که صبور باشید و کاوش کنید. هرچه بیشتر جستجو و تحقیق کنید، بیشتر کشف می‌کنید. پس از اینکه فهرست کلیدواژه‌های خود را تهیه کردید آنها را در عمل سازماندهی کنید و برنامه خود را توسعه دهید. سایت خود را بهینه سازی کنید و سپس بر روی برنامه های تبلیغاتی خود تمرکز کنید. با استفاده از این کلمات کلیدی، شما قادر به ساخت جامعه‌ای هستید که به هدایت سایت شما به مسیر درست کمک می کند.

منبع: وب۲۴

عالی بود(2)جالب نیست!(0)