خانه / آموزش سئو SEO / ۶ دلیل قانع‌کننده برای استفاده از Google AdWords
۶ دلیل قانع‌کننده برای استفاده از Google AdWords
۶-دلیل-قانع‌کننده-برای-استفاده-از-Google-AdWords
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

۶ دلیل قانع‌کننده برای استفاده از Google AdWords

دنیای بازاریابی در سالیان اخیر تغییرات متعددی را به خود دیده و Google AdWords نیز نقش مهمی را در وقوع این تغییرات ایفا کرده است. گوگل ادوردز در حال حاضر موثرترین شیوه تبلیغات آنلاین محسوب می‌شود و بسیاری از کمپانی‌های مطرح جهان از این سرویس برای بازاریابی محصولات خود استفاده می‌کنند. در صورت استفاده صحیح و به‌جا از ادوردز، این سرویس می‌تواند کسب‌وکار شما را همیشه یک‌قدم جلوتر از رقبا قرار دهد.

اما اگر هنوز هم در استفاده از Google AdWords مردد هستید و یا از تمام ظرفیت‌های این سرویس استفاده نمی‌کنید، قویا پیشنهاد می‌کنیم که در دیدگاه خود تجدیدنظر کنید. همان‌طور که پیش‌تر هم در وبلاگ فرنیان نوشتیم، دلایل متنوعی برای استفاده از گوگل ادوردز وجود دارد. در این مطلب به ۶ تای آن‌ها خواهیم پرداخت. تا پایان با فرنیان همراه باشید.

۱. Google AdWords جذب هدفمند مخاطب و مشتری را افزایش می‌دهد

گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین ابزارها برای جذب هدفمند مخاطب به شمار می‌آید. اگر کمپین‌های شما به‌درستی هدف‌گذاری و اجراشده باشند، می‌توانند تعداد زیادی از افراد را به مشتری دائمی یا خریدار تبدیل کنند. گوگل ادوردز این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا تمرکز خود را روی افرادی قرار دهید که دقیقا محصول یا سرویس موردنظر شمارا در گوگل، جستجو می‌کنند.

در صورت استفاده از سرویس Google AdWords، تنها کسانی به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند که تا حد بسیار زیادی، قصد خرید محصول یا سرویس را داشته باشند.

۲. گوگل ادوردز یک پلتفرم منعطف بازاریابی است

اگر از کسانی که از گوگل ادوردز استفاده می‌کنند، بارزترین ویژگی این سرویس را جویا شوید، آن‌ها قطعا به شما خواهند گفت که انعطاف‌پذیری بالا ازجمله ویژگی‌های بارز Google AdWords به شمار می‌آید. این سرویس به دلیل انعطاف‌پذیری بالا، می‌تواند برای انواع سازمان‌ها، از کوچک گرفته تا بزرگ، مناسب باشد. همچنین Google AdWords با دیگر پلتفرم‌های بازاریابی نیز هماهنگی و سازگاری بالایی دارد.

امکان شخصی‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی برای طیف از خاصی از افراد، ازجمله ویژگی‌های قابل توجه Google AdWords به شمار می‌آید. با استفاده از این سرویس، شما قادر خواهید بود تا تبلیغات خود را بر اساس موقعیت‌های جغرافیایی، نوع دستگاه مورد استفاده و … به کاربران نشان دهید. همچنین امکان مدیریت بودجه و تعیین بودجه روزانه نیز برای کمپین‌هایی تبلیغاتی میسر است.

۳. میزان بازگشت سرمایه Google AdWords بسیار بالاست

میزان بازگشت سرمایه بالا ازجمله مشخصه‌هایی است که گوگل ادوردز را به محبوب‌ترین و موثرترین پلتفرم بازاریابی و تبلیغات در جهان بدل کرده است. هرچند که بازگشت سرمایه فرآیندی زمان‌بر است؛ اما در صورت استفاده صحیح از پتانسیل‌های گوگل ادوردز احتمال بازگشت سرمایه شما بسیار بالا خواهد بود.

برای اطمینان از میزان بازگشت سرمایه، باید به‌صورت مداوم کمپین‌های خود را زیر نظر داشته باشید و تغییرات آن‌ها را رهگیری کنید. با استفاده از ابزارهایی که گوگل ادوردز در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید دیدگاهی شفاف و واضح نسبت به کمپین‌های خود به‌دست آورید.

۴. نتایج کمپین‌های گوگل ادوردز سریع و شفاف است

از مزیت‌های گوگل ادوردز این است که می‌توانید به‌صورت زنده و در لحظه، تمامی تغییرات ایجادشده در کمپین‌های تبلیغاتی خود را مشاهده کنید. در داشبورد گوگل ادوردز تمامی اطلاعات موردنیاز برای رهگیری و آنالیز نتایج کمپین‌ها ازجمله تعداد کلیک‌ها، کلمات کلیدی جستجو شده و مقدار هزینه صرف شده در اختیار قرار می‌گیرد. همین ویژگی‌هاست که Google AdWords را به شفاف‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم بازاریابی و تبلیغات تبدیل کرده است.

۵. Google AdWords و ارسال ترافیک باکیفیت به وب‌سایت

گوگل در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیاست و روزانه میلیون‌ها نفر روی تبلیغات این کمپانی کلیک می‌کنند. به همین خاطر نیز در صورت اجرای صحیح کمپین‌های تبلیغاتی و بودجه‌بندی مناسب، گوگل می‌تواند ترافیک زیادی را برای وب‌سایت‌ها ایجاد کند.

گوگل همیشه ادعا کرده است که تنها مطالب و تبلیغات مرتبط را به مخاطبانش نشان می‌دهد و الگوریتم‌های این موتور جستجو نیز با تغییرات و بهبودهایی که دریافت می‌کنند، می‌توانند در کاهش نمایش نتایج غیر مرتبط به کاربران موثر باشند. بازدیدکنندگانی که با استفاده از Google AdWords به وب‌سایت روانه می‌شوند، به‌مراتب از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و احتمال اینکه این افراد به مشتری شما نیز تبدیل شوند، بسیار بالاست.

۶. گوگل ادوردز دید گسترده‌تری از بازار را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد

با استفاده از گوگل ادوردز، کسب‌وکارها می‌توانند نسبت به مشتریان و بازارهای هدف خود، دید گسترده‌تری داشته باشند. شناسایی دقیق مخاطبان و بازارهای هدف برای هر کسب‌وکار از اهمیت بالایی برخوردار است و گوگل ادوردز می‌تواند بهترین ابزار برای درک بهتر این موارد باشد.

Google AdWords همچنین می‌تواند در مورد عادات کاربران و نحوه جستجوهای آنان نیز اطلاعات مفیدی را به کسب‌وکارها ارائه دهد که ازجمله این اطلاعات می‌توان به کلمات جستجو شده، موقعیت مکانی، دستگاه مورداستفاده، ساعات و روزهای جستجو اشاره کرد. کسب‌وکارها می‌توانند از این اطلاعات در جهت بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و محصولات استفاده کنند و همچنین با صرف هزینه کمتر، دید گسترده‌تری در مورد بازار هدف و مشتریان خود به دست آورند.

مزیت‌های استفاده از Google AdWords قطعا از ۶ مورد گفته‌شده در بالا فراتر است و این سرویس می‌تواند مزیت‌هایی باورنکردنی برای هر کسب‌وکاری داشته باشد. لطفا تجربیات خود در زمینه استفاده از گوگل ادوردز را با ما و دیگر خوانندگان وبلاگ فرنیان به اشتراک بگذارید.

عالی بود(2)غیر مفید(0)