خانه / راه و روش مدیریت موفق یک وب سایت تجاری / افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام
افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام
افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام

چگونه با استفاده از اینستاگرام ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنیم.

امروزه اینستاگرام نه تنها یک بستر محبوب برای سرگرمی برای افرادی از رده های سنی مختلف است، بلکه یک ابزار قدرتمند برای صاحبان کسب و کار ها برای ترویج محصولات و خدماتشان نیز محسوب میشود. این شبکه اجتماعی با داشتن بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در رده دوم بزرگترین رسانه اجتماعی و یک پله بالاتر از توتییر قرار دارد و این تعداد زیاد کاربر و همچنین چرخش مردم به سمت توجه بیشتر به عناصر تصویری(عکس و فیلم)، به صاحبان وبسایت ها این امکان را می دهد که با داشتن استراتژی درست و دانستن چند نکته مفید بتوانند حجم زیادی از ترافیک برای وبسایت خود ایجاد کنند یا برند و محصولات خود را ترویج کنند.

۱) هویت خود در اینستاگرام را بسازید

پس از آن که تصمیم گرفتید که کسب کار شما در محیط رسانه های اجتماعی چطور باید به نظر برسد، ساخت هویتتان در اینستاگرام باید اولین قدم شما باشد.مشابه هر شبکه اجتماعی دیگری در اینستاگرام نیز شما قادر هستید یک صفحه بیوگرافی داشته باشید و یک نام کاربری، اما هویت برند شما از طریق کلماتی که در بیوگرافی خود قرار می دهید منتقل نخواهند شد، بلکه این کار از طریق تصاویری که آپلود می کنید انجام میشود. امیدوارم که تاحالا درباره تصویری که برند شما قرار است ارائه دهد و صدایی که از شما منعکس خواهد کرد تصمیم گرفته باشید.

 ۲) از لینک ها در بیوگرافی خود استفاده کنید

راحت ترین راه اینکه ترافیک را به سایت خود جلب کنید و در نتیجه مشتریان احتمالی بیشتری داشته باشید این است از یک لینک در صفحه بیوگرافی خود استفاده کنید. شما نمی توانید مستقیما لینک را به توضیحات عکس و ویدئوی خود اضافه کنید، اما این نباید مانع شما در نشان داده راه رسیدن به وبسایتتان شود.

 ۳) از تصاویر جذاب استفاده کنید

از تصاویر پیش پا افتاد استفاده نکنید. تنها دلیلی که مردم از اینستاگرام استفاده می کنند آپلود و دیدن عکس هاست. بازدید کنندگان کسانی را دنبال (follow) می کنند که تصاویر جذابی داشته باشند، بنابراین از تصاویر کسل کننده و قدیمی که هر کس دیگری می تواند استفاده کند، استفاده نکنید.

 ۴) از ویدئوهای خلاق استفاده کنید

استفاده از ویدئو ها هم به اندازه استفاده از تصاویر مهم است. شما می توانید ویدئو های جذابی بسازید که ترافیک را به سایت شما جلب کنند، مثل ویدئو های تبلیغاتی، پشت صحنه تولید محصولات، مصاحبه با مشتریان و … که با مخاطب ارتباط مناسبی برقرار کرده و به آنها توصیه کند که برای یافتن اطلاعات بیشتر وبسایت شما را بازدید کنند.

 ۵) از هشتگ ها استفاده کنید

بدون شک هش تگ ها بهترین راه در معرض دید قرار دادن محتوای خود و ایجاد تعامل در اینستاگرام است. شما می توانید هش تگ های مرتبط با کسب و کار خود را با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در کادر جستجوی اینستاگرام بیابید. مثال زیر نشان می دهد که چطور از تعداد از هش تگ ها استفاده کنید بدون اینکه زیاده روی کنید.

 ۶) انگیزه بخش باشید

اگر شما واقعا می خواهید که برند خود را رشد دهید و مخاطبین و طرافداران خود را زیاد کنید، اینستاگرام دقیقا جایی است که باید اینکار را انجام دهید. اما به همان نسبت شما باید در مقابل مشتریان خود باز، انگیزه بخش و فعال باشید. همچنین شما باید پست های افرادی که محتوای شما را به صورت پیوسته به اشتراک می گذارند را لایک کنید، به اشتراک بگذارید و یا با نظرات دلگرم کننده و مناسب تشویق کنید.

عالی بود(0)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =