خانه / اخبار و تازه های سئو / اپلیکیشن SEO SERP mojo: بررسی رنک و سئوی سایت ها
seo
seo
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اپلیکیشن SEO SERP mojo: بررسی رنک و سئوی سایت ها

SEO SERP mojo اپلیکیشنی برای بررسی و آنالیز سئوی وب‌سایت و موقعیت آن در موتورهای جستجو است که نکات مهمی درباره‌ی وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد.

گوگل، بینگ و یاهو به عنوان غول‌های بی‌رقیب دنیای جستجو، برای رتبه‌دهی سایت‌ها و ایندکس کردن آن‌ها از الگوریتم‌های خاصی پیروی می‌کنند. برای مثال وقتی شما کلمه‌ای را در گوگل جستجو می‌کنید، این موتور جستجو حداقل صدها هزار نتیجه برای آن پیدا می‌کند؛ در حالی که تنها ۱۰ یا ۲۰ مورد از آن‌ها در صفحه‌ی اول نتایج نمایش داده می‌شوند. این امر وابسته بهسئوی صحیح و رعایت قوانینی دقیق در مطالب است که به روش‌های متفاوت و توسط افراد مختلف اعمال می‌شود و هرچه وب‌سایت شما در این زمینه قوی‌تر باشد؛ در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بالاتری خواهد داشت. SEO SERP mojo اپلیکیشنی برای صاحبان سایت و وبلاگ‌ها به شمار می‌رود که قادر است به بررسی موارد مختلف در زمینه‌ی سئوی سایت و مطالب شما بپردازد و پیش نمایشی از وضعیت فعلی سایت به شما ارائه دهد تا با آگاهی کامل، بتوانید مدیریت بهتری بر آینده‌ی وب‌سایت خود داشته باشید. این برنامه موقعیت وب‌سایت شما را در سه موتور جستجوی برتر دنیای وب یعنی گوگل، بینگ و یاهو بررسی خواهد کرد.

 

در این برنامه، نه‌تنها قادر به بررسی سئوی وب‌سایت‌های خود خواهید بود؛ بلکه می‌توانید هر سایت دیگری را نیز بررسی کنید. گاهی توجه و دقت به نقاط قوت وب‌سایت‌های بزرگ، می‌تواند نکات آموزشی بسیار مهمی را به همراه داشته باشد که به لطف SEO SERP mojo، می‌توانید تا حد امکان از این نکات برخوردار باشید. ویژگی دیگر SEO SERP mojo، امکان بررسی Keyword‌-ها است، به‌طوری که می‌توانید با واردکردن یک کلمه‌ی بخصوص، از وضعیت آن در دنیای جستجو باخبر شوید. نکته‌ی جالبی که در این بخش وجود دارد، نمایش نمودار تاریخچه‌ی این کلمات کلیدی است؛ به‌طوری که می‌توانید فراز و نشیب آن‌ها را به‌طور کامل مشاهده کنید و در صورتی که کلمه‌ی مورد نظر در زمان جاری از وضعیت مناسبی برخوردار نبود، از آن به‌عنوان Keyword سایت خود استفاده نکنید. البته سئو و بهینه‌سازی سایت امری کاملا تخصصی و نیازمند دانش‌های مربوطه است و این برنامه تنها نقشی کمکی برای شما خواهد داشت و برای سئوی تخصصی‌ نیازمند افراد حرفه‌ای خواهید بود.

SEO SERP mojo با حجمی حدود ۳ مگابایت برای اندروید ۲.۳ یا بالاتر منتشر شده و تنها در پلی‌استور گوگل دارای ۵۰ هزار دانلود است. برای دانلود این برنامه و استفاده از ویژگی‌های رایگان آن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. برای برخورداری از امکانات کامل برنامه نیازمند خریداری نسخه‌ی پولی خواهید بود

 

منبع : زومیت

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

4 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید
    یک ابزار فارسی دیگه ای که قابلیت بررسی رتبه کلمات کلیدی را دارد، وب سایت kwrank.ir است که تو این مقاله بهش اشاره ای نشده. مزیت ویژه ای که این ابزار نسبت به سرویس های مشابه داره امکان بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت بدون نیاز به پرداخت هزینه و حتی عضویت است. من شخصا هر روز وضعیت کلمات کلیدی سایتم رو از طریق کی دبلیو رنک بررسی می کنم
    با تشکر

    عالی بود(1)جالب نیست!(0)
  2. برنامه فوق العاده موثر و جذابی بود که بررسی لازم را برای دریافت خوبی از نکات با خود بهمراه بیاورد

    عالی بود(0)جالب نیست!(0)
  3. برنامه جالبیه

    عالی بود(0)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =