خانه / مقالات مفید سئو / سایت فروشگاهی خود را با ۷ نکته بهینه کنید
سئو سایت فروشگاه اینترنتی
سئو-سایت-فروشگاه-اینترنتی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

سایت فروشگاهی خود را با ۷ نکته بهینه کنید

سئو سایت فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین و پر دغدغه ترین کارهای مدیران سایتهای فروشگاههای اینترنتی می باشد. چنانچه این مقاله (سئو سایت فروشگاه اینترنتی)را به خوبی مطالعه و اعمال کنید به طور تضمینی و صد در صد ترافیک سایت شما افزایش پیدا می کند و محصولات سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرد. در هر حوزه ای که شما بخواهید فروشگاه اینترنتی داشته باشید به الطبع رقیبان زیادی دارید ولی این موضوع نباید برای شما نگران کننده باشد زیرا اکثر آنها اصول مهم سئو فروشگاه اینترنتی را نمی دانند و شما با مطالعه رعایت موارد گفته شده در زیر می توانید یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر باشید. امیدوارم این مقاله مورد استفاده دوستان عزیز قرار بگیرد. خوشحال میشیم در این خصوص سوالات و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

جهت سئو سایت فروشگاه اینترنتی باید موارد زیر را رعایت کنیم

۱٫لینک های با کیفیت: مهمترین فاکتور گوگل لینک های باکیفیت است. یکی از اعضای تیم باید ساخت بک لینک (LINK BUILDING) را برای سایت انجام دهد. ساخت بک لینک تکنیک هایی دارد که در مقالات آتی در مورد آن توضیح می دهیم. ۹۰ درصد موفقیت جهت چند برابر شدن ترافیک، اعمال لینک های باکیفیت می باشد. شاید شما با خودتان فکر کنید که خیلی از سایتها هستند که به صورت رایگان بک لینک می فروشند ولی چنانچه دقت کنید اکثر این سایتها بر روی یک سرور قرار دارند و سایتهایشان برای فروش بک لینک طراحی شده اند نه برای درج مطلب. در مقالات بعدی روشهایی به شما آموزش داده می شود که بتوانید با چندین ip ، سایتها و روشهای متفاوت عمل لینک سازی رو انجام بدهید و ترافیک سایت خود را چندین برابر کنید. قطعا با افزایش ترافیک و بازدید سایت، فروش نیز افزایش پیدا می کند.

۲٫بهینه بودن صفحه محصولات: جهت بهینه سازی محصولات از کلمات کنجاو کننده در تیتر محصول استفاده کنید مثلا فرض کنید که تمیز کننده لپ تاپ محصول سایت شما باشد بهتر است یکی از کلمات بهترین، آنلاین، ارسال رایگان، مشخصات، ارزان، قیمت، خرید، بررسی را به تیتر محصول اضافه کنید. مثلا: بهترین و ارزانترین تمیز کننده لپ تاپ . حالا فرض کنید یکی تمیز کننده لپ تاپ را در اینترنت سرچ کند و این گزینه سوم خط باشد ناخداگاه کاربر به جای کلیک بر روی گزینه اول بر روی این خط کلیک می کند بنابر این نرخ کلیک بالا می رود و رتبه اول میشه.

۳٫برای محصولات اصلی باید بالای ۱۰۰۰ کلمه بنویسید. شما باید چند محصول اصلی داشته باشید که به آن محصولات مهم می گویند ۱۰۰۰ کلمه اول صفحه محصول شما به گوگل می فهماند که صفحه شما در مورد چیست.

۴٫نمایان بودن کلمه کلیدی در صفحه: حتما کلمه کلیدی در هر پاراگراف باشد و در همه تصاویر محصولات کلمات کلیدی را به کار ببرید. گوگل باید بفهمد که شما در مورد این کلمه کلیدی مفصل و کامل توضیح داده اید.

۵٫معماری سایت فروشگاهی: جهت سئو سایت فروشگاه اینترنتی باید ساختار نمایش دسته بندی را تغییر دهید علاوه بر رعایت قانون صفحات مهم که با یک کلیک باید به آنها دسترسی داشته باشیم کاربر باید در دسته بندیهای محصولات با سه کلیک از صفحه اصلی به آن محصول برسیم. گوگل عمق رسیدن به آن صفحه را نگاه می کند. طی تحقیقات انجام شده توسط سئوکاران خارجی، سایتهایی که آدرس دهی کوتاه تری دارندبهتر رتبه می گیرند. آدرسهای بلند را به آدرس کوتاهتر تبدیل کنید و با ریدایرکت کردن آدرس کوتاه را جایگزین آدرس بلند کنید.

۶٫برای محصولات خارجی هم نام انگلیسی و هم نام فارسی در تیتر، url، اولین پاراگراف باشد چون جستجوها به صورت ترکیبی هست.

۷٫در صفحه محصول از کلمات مرتبط بخوبی استفاده کنید: مثلا اگر در محصول لپ تاپ هست در مورد سرعت، صفحه نمایش، کارت گرافیکی، پردازنده، بلندگوها و … بنویسید چون ممکن است کاربر سرچ کند سرعت لپ تاپ و این شانس برای سرچ در کلمات بلند سرچ گوگل به محصول شما اختصاص داده شود.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =